Pomoc pri kúpe Rover 25 1.4i 16V

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc pri kúpe Rover 25 1.4i 16V

Příspěvek od Trunda » pon pro 12, 2011 21:59

Nevěřím těm kilometrům... a i kdyby byly pravdivy, tak to pak svedci o tom, ze s tim jezdilo nejaky zvire.... pobouchany, prodreny sedacky... ale kdo vi, treba jsou to jen kosmeticke mouchy a mechanicky je ok... chce to videt...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: Pomoc pri kúpe Rover 25 1.4i 16V

Příspěvek od Petr.stefl » pon pro 12, 2011 23:33

Pomalu bych si tipnul,že to je Ital.Proto je možná obouchaný,ale na druhou stranu bude bez koroze.A za ty prachy....
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc pri kúpe Rover 25 1.4i 16V

Příspěvek od Trunda » úte pro 13, 2011 7:51

Ano.... a nebo tak :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hunter
Příspěvky: 12
Registrován: sob lis 26, 2011 14:21
Bydliště: Jičínsko

Re: Pomoc pri kúpe Rover 25 1.4i 16V

Příspěvek od Hunter » stř pro 14, 2011 14:14

Tak a dalsi adept
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
jenom je to zase 62kW tak nevim, zda do toho jit, jinak to vypada za ty penize slusne
EDIT: tak je tam tesneni pod hlavou KO..

standa04
Příspěvky: 42
Registrován: úte črc 26, 2011 15:04

Re: Pomoc pri kúpe Rover 25 1.4i 16V

Příspěvek od standa04 » stř pro 21, 2011 13:16

Cau. S benzinovym Roverem jsem nikdy nejel, ale verim, ze je to urcite lepsi svezeni, jak naftak. Tomu, komu to nevadi muzu naftaka jen doporucit. Ja jsem sice se svou 25 mel problemy, ale to jen proto, ze predchozi majitel jezdil bez oleja a celej motor zkurvil. Na druhou stranu bracha ma 200, taky s naftakem, auto je dovezeny a jen v cesku je treti majitel. Navic, jsou tam snizeny pruziny, z cehoz se da usoudit, ze s tim nejakej "zavodnik" jezdil trochu ostre. Kdyz se mu nejak zamlzilo zadni okno, tak tam vylezly stopy po nelepene reklame, takze auto asi bylo i sluzebni a pres to vsechno slape jako hodinky. Navic, kdyz jsem shanel olejovy cerpadlo na muj motor, tak mi to v servisech a na vrakacach nekdy ani neverily. Rikaly, ze ty motory se skoro nekazijou.

Je to traktor, ale to je kazdej starej diesel, kterej nema CR. A na to, ze je to jen 2litr s petikvaltem, tak jak se roztoci turbo, tak hezky zatahne, je to dost znatelny, kdo jezi s obycejnou 1.4 (treba Fabijou), tak to urcite pozna.
Rover 25 - 2,0 iDT

Odpovědět