R25 x MG ZR

Odpovědět
standa04
Příspěvky: 42
Registrován: úte črc 26, 2011 15:04

R25 x MG ZR

Příspěvek od standa04 » čtv pro 22, 2011 12:01

Cau lidi. MG ZR ma vetsi vykon u naftovyho motoru (L serie) nez Rover. Myslite, ze je to dany jen ridici jednotkou? Sla by vymenit nebo prehrat software? Nebo co je na tom motoru vykonejsi, popr. slo by to i na Roveru?
Rover 25 - 2,0 iDT

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od Trunda » čtv pro 22, 2011 12:55

Wiki:
There were also two diesel variants of the ZR, the first being the ZR TD 100 which had a 2.0 L Series engine that made 99 bhp (74 kW; 100 PS) and 240 N·m (180 lb·ft) torque giving a 0-60 mph of 9.7 seconds and a top speed of 114 mph (183 km/h).

The other diesel-engined ZR was the TD 115 which came with the same 2.0 L series engine but with some minor performance enhancements (improved ECU map), to produce 111 bhp (83 kW; 113 PS) and 260 N·m (190 lb·ft) torque, which saw the car have a 0-60 mph of 9.1 seconds and a top speed of 116 mph (187 km/h).
.... zrejme tedy staci vymenit ECU ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od AnderN » čtv pro 22, 2011 14:02

Tedy vlastně takový lehký tovární chiptuning.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

standa04
Příspěvky: 42
Registrován: úte črc 26, 2011 15:04

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od standa04 » čtv pro 22, 2011 15:08

a myslite, ze by mne to nekdo jenom prehral? ale zase kdo ma mapy z MG ze?
Rover 25 - 2,0 iDT

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od Trunda » čtv pro 22, 2011 15:57

Asi tak nejak... ale chipari delaj aj Rovery... mam ale pocit ze tu kdosi s timhle delal pokus doma a pry zdarne...
... tu je tech ECU dost, jenze nevim jak poznat, ze je to to silnejsi... ani na Rimmerovi neni nic psano ktere je silnejsi ... http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_kw=mg&_kw=zr&_kw=ecu
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Angličan
Příspěvky: 219
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od Angličan » pon pro 26, 2011 21:06

standa04 píše:a myslite, ze by mne to nekdo jenom prehral? ale zase kdo ma mapy z MG ze?

Přehrají to spolehlivě na http://www.jeengineering.com
Kdysi jsem jim delal zastupce pro CR, ale uz nedelam... uz to nemam na cem prehrat.
:-(
:roll:

Umí z toho 125 koni a 260 Nm... šlo to tak, že se pošle jednotka... a oni ji prepsanou poslou zpatky.. snad to jde dodnes.
:-(

Tady je link na diesely:
http://portal.jeengineering.co.uk/engin ... tunes.html

Když tam budete psat, muzete se odvolat na Oldrich Benes.
:wink:

standa04
Příspěvky: 42
Registrován: úte črc 26, 2011 15:04

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od standa04 » stř led 11, 2012 14:28

dekuju za info, nicmene napsaly, ze Freelander ma jinou jednotku a, ze tohle nikdy nedelaly.
Rover 25 - 2,0 iDT

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od Petr.stefl » stř led 11, 2012 14:34

http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-tabulky/rover/

Tady jsem si to nechával udělat já,ještě na bývalém R45 iDT 74kw a bez problémů,sice se jim to povedlo až napodruhý,ale neměli s tím problém.Byl to potom nářez :twisted:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od Petr.stefl » stř led 11, 2012 14:48

Doporučil bych možná spíš tyhle borce.Ty jsou levnější a změří ti auto i na válcové zkušebně!!Což je velká výhoda,změří před a po úpravě,takže víš na čem seš!!Já jsem tam byl už jen na měření,nechal bych si to přechipovat u těhle,jenže jsem na tyhle přišel až později:( Nechalo se s nima celkem slušně kecat,jsou takový pohodový.
Na Rovera se musíš zeptat,ale myslím že ho udělají bez problémů.
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/
http://mereni-vykonu.cz/galerie/foto/fotky-z-campu/?s=3
Obrázek
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

standa04
Příspěvky: 42
Registrován: úte črc 26, 2011 15:04

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od standa04 » stř led 11, 2012 15:32

bylo to hodne poznat? a co spolehlivost? ja bych asi jen radsi prehrani ECU na silnejsi verzi 2.0idt. Muj tulak totiz musi predne spolehlive slouzit a navic ten motor je sam o sobe hrozne nesportovni - ne jen vykonove.
Rover 25 - 2,0 iDT

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od Petr.stefl » stř led 11, 2012 15:48

Sakra hodně.Zátah turba byl přímo brutální.Spolehlivost jsem už nezjistil,protože jsem auto brzy potom prodal a koupil rovnou ZS(bylo to taky díky chipování,protože jsem prostě zjistil,že potřebuju pořádnej výkon :twisted: ).Myslím,že tyhle motory to musí vydržet,přeci jen je to ještě stará poctivá klasika na který se nešetřilo.Pokud ho budeš mít v cajku a hlavně se k motoru SLUŠNĚ! chovat,tak proč by to nevydržel.
Jak jsem ti posílal ten druhý odkaz,tak právě se mi chlubili tím,že mi auto změří před chipováním a pak po čipování zase znova a záleží jen na mě,na kolik koní si řeknu.Záleží jen na nastavení chipování.
Já bych se toho nebál.Kdyžtak to zase vrátíš zpátky.Já měl myslím 14dní na vrácení do původního stavu před úpravou a vrácení peněz.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od AnderN » stř led 11, 2012 17:09

No ... samozřejmě životnost je otázka, jak člověk s tím strojem zachází ... vytáčení za studena, jízda furt na plný kotel, dochlazování turbodmychadla po jízdě apod. To jsou známé věci a pokud člověk není prase, motor to asi vydrží. Ale s tímto bych teda nesouhlasil:
Petr.stefl píše:... záleží jen na mě,na kolik koní si řeknu.Záleží jen na nastavení chipování.
Všechno má své meze a to chipování se zas nesmí přehnat.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od Trunda » stř led 11, 2012 20:59

... on to totiz ten servis takto prezentuje... a v podstate to je jen krasne a jednoduche alibi v pripade opravnene reklamace - "vzdyt to byl vas pozadavek, aby jsme to nastavili na plny kotel" ... samozrejme ze vzdy je limit, na druhou stranu je pozitivni to, ze hned zakaznikovi nevnucu "my vam to vyladime na maximum", ale ze je tam otevreny prostor pro to se dohodnout na rozumne mire.... ovsem ani jeden z nich vlastne neni schopny tu slusnou miru urcit, bo ani jeden z nich ten motor nekonstruoval...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: R25 x MG ZR

Příspěvek od Petr.stefl » stř led 11, 2012 22:18

Já to myslel tak,že Standa to chce načipovat pouze na těch 83kw,jestli ho dobře chápu a u těhle to bude mít odměřeno na válcích,takže "skutečných" 83KW,někdo jiný bez brzdy to těžko odhadne.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Odpovědět