Prehrievanie prednych kotucov

Odpovědět
majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 21:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od majko321 » pon bře 19, 2012 16:56

Zdravim
Nejako sa mi prehrievaju brzdy a neviem co s nimi. Kutuce su Pilenga a dosticky japan parts. Vycistil som aj piestiky,premazal vodiace koliky medenou vazelinov. Mozu byt spatne brzdove hadicky? Cistil som a premazaval, pretoze mi lava brzda piskala, nevracala sa. Mam Rover 214Si.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od Trunda » pon bře 19, 2012 17:02

.... prehrivaju... dle ceho soudis?
... s piskanim ted bojuju na Labuti... cepy mam v poho, tak nevim jestli by za to mohla treba hranka na kotouci... uz mi to leze na nervy...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 21:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od majko321 » pon bře 19, 2012 18:09

Po prejdeni cca 7km asi nebude normalne,aby boli horuce kotuce tak,ze teplo citim cca 5-10cm od kotuca.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

comax
Příspěvky: 100
Registrován: úte zář 18, 2007 0:06
Bydliště: Duchcov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od comax » úte bře 20, 2012 14:00

zkus vyměnit ty kotouče za kvalitnější. pilenga jsou jedny z nejhorších kotouču co jsou. a to nejen na rovery. vydrží tak 10000 km. A to nepočítam že se často zvlní, což bude asi tvuj případ.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od J0hny » úte bře 20, 2012 19:44

Nebo naopak nemaj žádný zvlnění a díky tomu se destičky od sebe "nerozhodí", pokud ti vodící čepy choděj a jde vracet pístek tak to musí bejt něco takovýho...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 16:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od klevis » úte bře 20, 2012 20:10

Pokud pístky i třmeny chodí tak je potřeba vyměnit hadičky mohou být zpuchřelé. Pokud se hřeje jedna strana, tak by mělo i auto na tutéž stranu táhnout a destičky se budou také více sjíždět

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 21:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od majko321 » úte bře 20, 2012 20:43

Zvlnene kotuce nemam. Budem musiet prekontrolovat piestiky, ich funkcnost. Tie hadicky, to mi uz jeden mechanik radil, ze to robi Fiaty a zevraj aj Rover.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od Hombre » stř bře 21, 2012 16:58

Ty hadičky vyměň, může být zevnitř nabobtnalá, takže nepustí kapalinu zpět, ale spíš bych to viděl na závadu v těch pístcích - můžou být přidřené, taky nová těsnící gumička dost pomůže, ta vlastně (kromě házivosti kotouče) vrací pístek asi o půl milimetru zpět a to díky svému čtvercovému profilu. Pokud už je ale stará opotřebená a změklá, nemá sílu pístek vrátit. Někdy taky vázne deska ve třmenu - ty zámky na desce oreznou, a tím se zvětší a nemohou se pohybovat v těch nerezových plíšcích.
No a pokud budou nové hadičky, vyčistěné pístky a nové gumičky, namazané vodící čepy a volně se pohybující desky v třmenu, nemůže se to přehřívat
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od Trunda » stř bře 21, 2012 18:05

A co treba neustale piskani... je to fakt protivny... pistky jsou namazane, rozhybane, pist se vraci, desticky jsou nove.... zeby hrana kotouce?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 16:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od klevis » stř bře 21, 2012 18:59

Pokud to za jízdy jen tak připískává , tak to doopravdy může dělat hrana kotouče, ale ta se dá na soustruhu bez problémů stočit.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv bře 22, 2012 18:40

poprvé slyšim o hraně kotouče. Na pískání jsem četl přebrousit destičky a hlavně jejich hrany.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Příspěvek od J0hny » pon bře 26, 2012 21:29

Opravdu to dělaj hlavně hrany kotouče...tím že "srazíš" hrany na destičce to nachvíli "opravíš" protože destička se přestane těch hran dotýkat, ale jen na chvíli než se zase opotřebuje ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět