chiptuning
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Jen mala oprava - 2.0 CDT mel 85 kW a 2.0 CDTi mel 96 kW (nikoliv 110 kW). Jinak obecne se da souhlasit, jen s tou spotrebou - on ten vetsi vykon zase casteji nuti cloveka na to jeste vic slapnout, ze jo?
Hlavne ale u toho chipnuteho motoru dojde treba k vyssimu plnicimu tlaku turba v nizsich otackach, cimz motor ziska v tech nizsich otackach vetsi Mk a tudiz se s nim jeste o neco lepe jezdi. Kdyby mi nebylo lito hromady penez za kvalitni preprogramovani ridici jednotky, sel bych do toho hned. Tech cca 90 kW misto 77 kW a hlavne cca 240 Nm oproti 210 Nm se asi trosku pozna.
Hlavne ale u toho chipnuteho motoru dojde treba k vyssimu plnicimu tlaku turba v nizsich otackach, cimz motor ziska v tech nizsich otackach vetsi Mk a tudiz se s nim jeste o neco lepe jezdi. Kdyby mi nebylo lito hromady penez za kvalitni preprogramovani ridici jednotky, sel bych do toho hned. Tech cca 90 kW misto 77 kW a hlavne cca 240 Nm oproti 210 Nm se asi trosku pozna.
No já to mám kolem 7-8l, ale 60% projezdím městem, takže to tak odpovídá,na dlouhou štreku pri jízdě kolem 110km/h si to vezme i slabě pod 6l...donutil píše:No a kolik ti to dlouhodobě bere.Já se pod 6,2 nedostanu a nemám to čipnuté.Po městě a po okreskách jezdím jako člověk,po hlavní až do 140.
ROVER 75 2.0 CDT Limousine
JJ, máš pravdu já se upsal s tema 110kwAnderN píše:Jen mala oprava - 2.0 CDT mel 85 kW a 2.0 CDTi mel 96 kW (nikoliv 110 kW). Jinak obecne se da souhlasit, jen s tou spotrebou - on ten vetsi vykon zase casteji nuti cloveka na to jeste vic slapnout, ze jo?
Hlavne ale u toho chipnuteho motoru dojde treba k vyssimu plnicimu tlaku turba v nizsich otackach, cimz motor ziska v tech nizsich otackach vetsi Mk a tudiz se s nim jeste o neco lepe jezdi. Kdyby mi nebylo lito hromady penez za kvalitni preprogramovani ridici jednotky, sel bych do toho hned. Tech cca 90 kW misto 77 kW a hlavne cca 240 Nm oproti 210 Nm se asi trosku pozna.
To že tě to častěji nutí šlápnout je pravda, ale jen prvních pár týdnů, pak už si zvykneš na větší výkon a jezdíš normálně
Jinak s tebou plně souhlasím
ROVER 75 2.0 CDT Limousine
Tak nevím,jestli o tom budu přemýšlet.Já taky hlavně nejezdím dálky.Používám jej denně 12 km tam a po 2 hodinách zpět a to 2 krát denně,tedy 50 km.A potom trochu dálkové,ale do 110 nikdy.Po jedničkách kolem 140 a na dálnici 150 pořád,někdy i víc,záleží jak mě chytne blbá.S výkonem při běžné jízdě jsem spokojen,samozřejmě,když začnu závodit cítím,že je to slabší.Inu dilema.
Co se týče chipu, tak to má cenu jenom u přeplňovanejch morotů. Zvedne se plnící tlak turba a tím se vystřelí výkon...teda nevim jak to funguje u normalních atmosférickejch motorů.Bifik píše: JJ, máš pravdu já se upsal s tema 110kw
To že tě to častěji nutí šlápnout je pravda, ale jen prvních pár týdnů, pak už si zvykneš na větší výkon a jezdíš normálně
Jinak s tebou plně souhlasím
Každopádně u novejch CDT bych se toho nebál, pokud to udělá dobrá firma.
ale s čím nemůžu souhlasit je, že si na hodně výkonej motor zvykneš a zpomalíš...sice už tolik neblbneš, ale v průměru pořád jezdíš rychleji jak předtim... no jo, 147kW a s chipem by to mohlo byt 188kW ) ale to bych vydržel tak asi tejden, než bych to někde omotal kolem stromu
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
No bylo by to hezké, ale když mi brácha popisoval, jak jim do práce přivezli na odtahovce (buď nová Audina nebo Volkswagen) auto s roztrhnutým turbem, nešel bych do toho. Už při pohledu zvenčí na kapotu byly vidět promačkliny od roztrhanejch lopatek turba, hadice rozbodaný a vůbec všechno kolem rozsekaný. Dokonce aj motor nasál ty roztrhaný částice a rozmlátilo to i písty. Turbo se roztrhlo v plných otáčkách. Totální destrukci motoru bych nechtěl
2x Rover 620ti
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Roman620ti: ono turbo ma taky plne otacky plus minus kolem sto tisic za minutu. Pokud se opravdu roztrha, musi to byt paseka. Ale pokud se vazne roztrhalo, nemohl za to podle me jen chiptuning, ale urcite tam byla i nejaka vada materialu. Navic obecne u motoru TDI z koncernu VW to hodne lidi s chiptuningem prehani, auto zdimaji, co to da a pak se divi.
Bifik: tohle uz jsem slysel, ale stejne nechapu
Bifik: tohle uz jsem slysel, ale stejne nechapu
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
No "asi" to bylo špatně načipovaný Ale po pravdě to na 100% nevím. Je to už dost dlouho a brácha mi o těhlech destrukcí často vypráví. Ať už to je chipem, nebo přejetým olejem, rozvody...
Napsal jsem to jen proto, aby s tím případnej zájemce počítal Může se to stát špatně upravenýmu autu, jako se to může stát sériovce. Já mám blbej pocit už jen, že tam to turbo mám, natož nechat vyždímat motor přes chip do extrému. Turbo je super věc, ale dokáže udělat strašnou paseku
Napsal jsem to jen proto, aby s tím případnej zájemce počítal Může se to stát špatně upravenýmu autu, jako se to může stát sériovce. Já mám blbej pocit už jen, že tam to turbo mám, natož nechat vyždímat motor přes chip do extrému. Turbo je super věc, ale dokáže udělat strašnou paseku
2x Rover 620ti
Re: chiptuning
Pozor!!!Velmi zajímavá nabídka!Potkal jsem se s chlapíkem co dělá chiptuning http://www.diesel-technik.cz a bavili sme se o chipu na 214ku,rikal ze by naviseni vykonu bylo 6koni, no moc to neni ale zase se dost zlepsi kroutak od nizkejch otacek, no ale to hlavni je cena a hlavne zaruka kterou davaj,samozrejmosti je cd s orig.datama ale muzou zajistit mereni vykonu a pokud by to co rikaj nesedelo tak vratej prachy za chip + naklady na mereni.Cena je na 214ku 3500,- a do konce cervence maj slevu 25%!! + sleva na filtry KN! Jestli mi po dovoleny zbydou penize tak do toho urcite du. Dale jsem se ho ptal na nejakou specialni cenu pro Rover Club a nebyl by v tom problem
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: chiptuning
no zní to hezky...ještě by to chtělo dohodnout nějakou skupinovou slevu pro roverclub na vrakovišti, až budou všichni schánět jiné, funkční motory
to je jen sranda, ale zní to fakt pěkně
to je jen sranda, ale zní to fakt pěkně
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning
šel bych do toho
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: chiptuning
Tak se muzem domluvit a jely by sme tam najednou Ale az tak koncem cervence,co ty na to?
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04