Ztráta výkonu?
Re: Ztráta výkonu?
Aha.... tak to jsem kdysi spatne pochopil... myslel jsem zes to mel orezle ve valci...
Re: Ztráta výkonu?
tohle bych vubec neřešil bud se to tam dostalo s klíčem na svíčky a nebo tam zkondezovala železitá voda nebo je to tím že v kabelech je ocelova spona která se nacvakává na svičku to bych neřešil pokud to háže jiskru tak bych se tin nezatežoval případně pokud moc chceš vymněn kabely.
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)
Re: Ztráta výkonu?
Podařila se ti vyřešit závada? jestli ano tak bych ocenil kdyby jsi napsal čím to bylo. Máme podobný problém s autem, ale u nás se to stalo po té, co nám praskl šroub u napínací kladky od rozvodů (byly nově vyměněné).
Re: Ztráta výkonu?
Hele koncem měsíce se budou dělat nový rozvody,paliv.filtr a nechám zmeřit zapalovací kabely...kdyžtak vyměnim...
Re: Ztráta výkonu?
ty rozvody byly meněný těsně před tím než se to stalo a nebo až po?
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)
Re: Ztráta výkonu?
Rozvody byli měněné cca v červnu, to jezdilo bez problémů, pak ale v říjnu nám praskl šroub od napínací kladky od rozvodů. Pak auto cca 4 měsíce stálo než jsme sehnali hlavu a dali to dokupy a od té doby to jede špatně... Nemá to vůbec výkon.challi píše:ty rozvody byly meněný těsně před tím než se to stalo a nebo až po?
Re: Ztráta výkonu?
byla repasováná a nebo tam byla daná jako kus tak jak byla sehnaná? já ted taky řeším hlavu jelikož se mi to potkalo -repase hlavy vychází asi na 4000. komplet výměna výfukovejch ventilů a pouzder (srovnání- pro jistotu)
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)
Re: Ztráta výkonu?
repase na hlavě se nedělala, jen jsme ji dali zbrousit aby netekla... No musíme najít někoho, kdo se vyzná v motoru a poladí to...
Re: Ztráta výkonu?
No na to zbrusovani bacha... neni to vzdycky nutne a pokud to nutne neni, tak je hloupost to delat... jsou i taci experti, kteri zbrousi hlavu na 1.8 VVC a pak se jim potkaji ventily...
Re: Ztráta výkonu?
K oběma problémům...velmi častá příčina jsou špatně postavené rozvody - kontrola je práce na 10 minut a ušetří to většinu podobných spekulací. Samozřejmě na dálku se to diagnostikuje špatně.
U toho prasklého šroubu... potkalo se to ?
U toho prasklého šroubu... potkalo se to ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Ztráta výkonu?
Když nám praskl šroub tak se to potkalo, proto jsme sháněli novou hlavu, která je vyměněná. Já se už v tom rýpat nebudu, jen musím najít někoho schopného z okolí zlína, kdo těmto autům rozumí... Je ale možné že rozvody jsou špatně nastavené, ale nevím jak to zkontrolovat.KDB píše:K oběma problémům...velmi častá příčina jsou špatně postavené rozvody - kontrola je práce na 10 minut a ušetří to většinu podobných spekulací. Samozřejmě na dálku se to diagnostikuje špatně.
U toho prasklého šroubu... potkalo se to ?
Re: Ztráta výkonu?
Kontakt: p. Mareda, tel: 608889596, ulice Na losách, Praha 4 Písnice
nemžu si ani v nejmenším stěžovat
nemžu si ani v nejmenším stěžovat
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)
Re: Ztráta výkonu?
Sundej horní kryt rozvodů a pootáčením motoru za šroub v hlavní řemenici (klíč 22) ve směru hod. ručiček nastav motor, aby vačky byly jako na fotografii - rysky na kolech v jedné vodorovné rovině , nápisy exhaust k výfuku a in k sání:sovi píše: Je ale možné že rozvody jsou špatně nastavené, ale nevím jak to zkontrolovat.
Potom zkontroluj, jestli je zářez na hlavní řemenici přesně naproti rysky na dolním plastovém víku jako na obrázku ta ryska vpravo (ne ty rysky s číslama a nápisem vlevo). Je tam blbě vidět, je to pod držákem motoru, zkus zrcátko, vyplatí se sundat pravé kolo a plastový kryt pod motorem
Jestli není naproti, nebo jestli nejdou rysky na vačkových kolech nastavit do roviny, je řemen přeskočený nebo špatně nastavený.
Re: Ztráta výkonu?
Takže dnes nový objev.Ráno se mi na auto koukal táta a řikal že to ráno normalně startuje na všechny 4 válce,né na 3 jak jsem strašil. A zapalovací kabely proměřeny => jsou v pořádku.
Re: Ztráta výkonu?
Jsou takto nafocené vačky správně natočené? Dle příručky co jsem sehnal to má ukazovat oráceně. In k výfuku a exhaust k sání..Tak co si mám vybrat? Díky
MG ZR 2.0 turbodiesel