Špatné studené starty
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř dub 18, 2012 10:09
- Bydliště: Praha 9
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř dub 18, 2012 10:09
- Bydliště: Praha 9
Re: Špatné studené starty
Dokud nenajdeš kabely a zásuvku k tomu čidlu, tak má cenu snad jen vyčistit sací potrubí - klapku a krokový motorek volnoběhu, když jsou svíčky nové.
Ještě dotaz: psals, že je tam nové těsnění pod hlavou, nedělá to od té doby? Není ten kablík přivřený někde pod sacím potrubím, nebo něčím, kde zkratuje na kostru?
Ještě dotaz: psals, že je tam nové těsnění pod hlavou, nedělá to od té doby? Není ten kablík přivřený někde pod sacím potrubím, nebo něčím, kde zkratuje na kostru?
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř dub 18, 2012 10:09
- Bydliště: Praha 9
Re: Špatné studené starty
Čidlo je již vyřešené ...prostě k němu není kabel ...protože je nahrazeno jiným, které je na na víku...Hombre píše:Dokud nenajdeš kabely a zásuvku k tomu čidlu, tak má cenu snad jen vyčistit sací potrubí - klapku a krokový motorek volnoběhu, když jsou svíčky nové.
Ještě dotaz: psals, že je tam nové těsnění pod hlavou, nedělá to od té doby? Není ten kablík přivřený někde pod sacím potrubím, nebo něčím, kde zkratuje na kostru?
Dělalo to i před těsněním ...proto jsem byl v Písnici...po snímači VH se to zlepšilo, ale jen na chvíli...hlavně bylo přes léto teplo a to byl problém jen občas ..teď,když je ráno chladněji, tak je to tu znovu ....
Re: Špatné studené starty
No tak to vypadá na problém se snímáním teploty - chladicí kapaliny (motoru) a nebo nasávaného vzduchu. A nebo jen netěsní klapka nebo ten obtok volnoběhu - hodně vzduchu = chudá směs = špatně startuje za studena.
Re: Špatné studené starty
Ale to s tím kablíkem a čidlem nechápu čím je nahrazeno a proč tam není ten kabel. Díval jseme se do Rave na 200 (teda pokud to má 200 a 25 stejně, ale snad jo).A ty to mají normálně připojené do ECU pin č 16 zeleno-černý kabel a pokud je mezi tímto pinem a kostrou malý odpor (kabel někde zkratuje na kostru), ECU si myslí, že v sání je horký vzduch a podle toho upraví délku vstřiku a tím i množství paliva. Pak to za studena blbě chytá, protože je to chudé. Tak doporučuju prozkoumat ten svazek od zásuvky ECU, kam vede kabel z pinu 16, změřit odpor mezi pinem 16 a kostrou, vyčistit sání a uvidíš.


- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné studené starty
Moc bych za to nedal, že to bude mít R200 a R25 stejně. Mají jiné zapalování, mohou mít i jiná čidla a kabely.
Re: Špatné studené starty
No já vím, může to být jinak. Ale čidlo v sání na fotce v tom minulém tématu vypadá úplně jako to moje.
Re: Špatné studené starty
.... sice ne od vyroby, ale nekdy se doporucovala takova uprava, ze se cidlo teploty vzduchu dava na box sani... ze to pak ma lepsi reakci na plyn.... nekde v nejakem tematu (myslim mereni vykonu od Mirase) jsem k tomu rozvadel celkem rozsahlou diskuzi a v podstate je to tak, ze se tim meni pracovni bod systemu. Jinak se vyhodnocuji vstupni parametry, coz ma za dusledek napr. bohatsi smes atd.... za urcitych okolnosti by takova zmena mohla mit i negativni priznaky treba jako problem se zapalovanim smesi pri studenem motoru.