Špatné starty za studena
Re: Špatné starty za studena
Tak co,už máš to žhavení v pořádku? Toť to relé
http://www.rajce.net/a4110696
Mám ho nahrazeno tím šedým.
http://www.rajce.net/a4110696
Mám ho nahrazeno tím šedým.
R 400 SDI 99
Re: Špatné starty za studena
je to zpravené.Relé bylo kousek od řídici jednotky.Takové male čtvercové.Stálo to pár korun.Dal jsem tam sisilnějši baterku a super.Díky za fota.
Re: Špatné starty za studena
koukám že jsi to nahradil relé z VW, jakým? já to roverácké relé bosch podle čísla nemůžu sehnat.dík Fox
Re: Špatné starty za studena
To Ti po pravdě neumím odpovědět, vyhrabal jsem ho u kolegy, co věčně hrabával v golfech a řídíl jsem se jen počtem kontaktů, takže jestli je z dvojkového(golfa) diesela, nebo jiného fakt nevím, trojkový VW má myslím už relé to velké, sdružené, v každém případě má to relé logo VW,Audi. Já měl origoš Siemens, tak jak je na obr.
R 400 SDI 99
Re: Špatné starty za studena
Relé mám ) to šedé s logem VW a Audi je "X rele" odpojující všechny spotřebiče při startu a je z benzínové felicie a má 40A. Tímto díky za tip ;o) Fox
Re: Špatné starty za studena
při špatných studených startech zkontrolujte kabel kostřící převodovku a tím pádem i startér a žhavící svíčky. dnes jsem ho zlomil v ruce. dolní oko tak na třikrát. horní drželo o něco lépe. po výměně celého kabelu čekám na první zítřejší opravdu studený start... napíši jak to dopadlo Fox
Re: Špatné starty za studena
Zima leze do auta všem koukam .. Dneska (-17°C) sem to nenatočil .. Ale v -7°C to šlo .. Tak zkoušim nabíjet baterku .. Máte taky problém s tim, že máte celej interiér v ledu ? Mam řelní sklo a všecko prostě zmarznutý v autě ..
Re: Špatné starty za studena
Je to o tom jak v aute vetras.... Nejlepe kdyz z auta vystoupis, tak ho nechat proluftovat studenym suchym vzduchem... Kdyz je rozehraty a hned ho zavres, tak se muze posrazet voda na skle.... No a pak je potreba mit osetrene stresni zlabky, ktery muze zatykat... Samozrejme muze tect i kolem oken atd.
Re: Špatné starty za studena
Vody sem si v autě přímo nikdy nevšim .. Ta se tam dostane max tim, že mam koberečky ne gumu .. Ale tak snad stačí chvilku ofoukat
Re: Špatné starty za studena
tak za 1. problém byl opravdu v kabelu kostry.
za 2. mlžení je o větrání. jak na topení pustím vnitřní okruh, začnou se mi rosit okna. když mám na plno zapnuté nasávání z venku tak vůbec a to ani nemusim mít puštěný ofuk čelního. jediná nevýhoda, že chvilku déle trvá než je teplo. ale na to prdím. lepší si počkat a vidět, než to v teple pustit do stromu
Fox
za 2. mlžení je o větrání. jak na topení pustím vnitřní okruh, začnou se mi rosit okna. když mám na plno zapnuté nasávání z venku tak vůbec a to ani nemusim mít puštěný ofuk čelního. jediná nevýhoda, že chvilku déle trvá než je teplo. ale na to prdím. lepší si počkat a vidět, než to v teple pustit do stromu
Fox
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty za studena
Vnitřní cirkulace má vždy za následek mlžení, píšou to snad v každém manuálu. Dá se to omezit/eliminovat použitím klimatizace, která vzduch vysušuje. Po jejím vypnutí je to ale snad ještě horší. Některá auta (třeba R75) vnitřní cirkulaci po nějaké době sama vypínají.
Re: Špatné starty za studena
Mam vnější cirkulaci už danou .. + sem neměl docvaknutý čelní okno takže mi trochu profukovali ty na mě .. Dnes sem jel po dlouýh dobe, snad zítra nebude zamrznutý v -16 nebo kolik má bejt ..