problémy z chlazením

Odpovědět
Elessarr
Příspěvky: 102
Registrován: pon led 02, 2012 11:42
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

problémy z chlazením

Příspěvek od Elessarr » čtv pro 13, 2012 9:25

Ahoj lidi,
po delší době píšu, jelikož moje 200stovka je parádní auto. problém nastal ted na zimu. Občas se mi stává,že když stojím,vidím malou mapku pod autem,jako by uchcávala vodní pumpa. Ale ta byla měněná ještě předchozím majitelem i s rozvody. Spíše mi vrtá hlavou, proč když v této zimě :-) mám topení zapnuté, občas se stane,že místo stálého tepla začne foukat studený vzduch,po chvíli cca 4 minut se to vrátí do normálu( teplého) vzduchu. Myslím si,že je chyba někde v topným tělese(radiátor).
Ale zase mě celkem udivuje,doléval jsem "fridex" do nádobky,a po jednom dni byla nádobka prázdná.Vůbec netuším,kde je příčina.
Díky za rady.
Radim

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy z chlazením

Příspěvek od AnderN » čtv pro 13, 2012 11:13

Řeklo by se -- evergreen, těsnění pod hlavou. Ale mapka pod autem spíš nasvědčuje, že netěsní chladící systém. Může to být pumpa, může to být nějaký spoj okolo.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Elessarr
Příspěvky: 102
Registrován: pon led 02, 2012 11:42
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy z chlazením

Příspěvek od Elessarr » čtv pro 13, 2012 11:20

Tak těsněné to není,kape to v části jakoby pod pumpou,ale kolem pumpy je vše suché.Dal jsem i do nádobky barvivo,abych viděl kde to v motoru prosakuje.Nikde nic.
A spíše mě udivuje, i ta měnící se teplota.

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: problémy z chlazením

Příspěvek od Hombre » čtv pro 13, 2012 11:29

Ta měnící se teplota je proto, že je v systému vzduch, takže když se dostane do radiátoru, pak to chvíli netopí, dokud ten vzduch není vytlačen do expanzky, kde se ale nasaje další, když tam není hladina.
A netěsnost - může téct i pumpa, tím spíš, jestli je tam nějaká levnější. Nebo klasicky pod sacím potrubím u 1. válce, nebo na té straně ještě někde okolo termostatu.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět