Dotázky k 200 2.0 diesel

Odpovědět
Luda
Příspěvky: 3
Registrován: stř pro 19, 2012 16:46

Dotázky k 200 2.0 diesel

Příspěvek od Luda » stř pro 19, 2012 17:32

Ahoj, mám 200 2.0 diesel; problém se startováním - nízký tlak nafty, řeší to prý nějaký elektromagnetický ventil, má někdo přesnější informace?
Dotaz 2. - načtená hodnota vypnutí paliva ... říká to někomu něco?

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Dotázky k 200 2.0 diesel

Příspěvek od René » stř pro 19, 2012 17:43

Ten ventil bude na vstř.čerpadle,jde tkzv.o stop ventil,který vlastně zavře naftu při vypínání motoru,takže asi bude problém v něm,víc ti k tomu nepovím,neb jsem ještě neřešil.
Třeba tady jako příklad http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... C3UNVL0lTw
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Dotázky k 200 2.0 diesel

Příspěvek od Trunda » stř pro 19, 2012 17:57

... asi nemáš XW, ale RF, že? Takže téma přesunuju do správné sekce ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1103
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Dotázky k 200 2.0 diesel

Příspěvek od Zakar » stř pro 19, 2012 22:28

A jaký je to motor ? 63 kw a nebo 77 kw ?
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

FoxManiak
Příspěvky: 41
Registrován: pon lis 29, 2010 19:09

Re: Dotázky k 200 2.0 diesel

Příspěvek od FoxManiak » čtv pro 27, 2012 1:40

zkontroluj dobře ukostření převodovky. já měl ten drát úplně zoxidovaný a tím pádem to blbě žhavilo i točilo. minulý rok mi taky padala nafta, byl v háji ten balonek na ruční pumpování. pasuje z většiny starších citroenů, maj ten samý

Odpovědět