Ahoj, mám 200 2.0 diesel; problém se startováním - nízký tlak nafty, řeší to prý nějaký elektromagnetický ventil, má někdo přesnější informace?
Dotaz 2. - načtená hodnota vypnutí paliva ... říká to někomu něco?
Dotázky k 200 2.0 diesel
Re: Dotázky k 200 2.0 diesel
Ten ventil bude na vstř.čerpadle,jde tkzv.o stop ventil,který vlastně zavře naftu při vypínání motoru,takže asi bude problém v něm,víc ti k tomu nepovím,neb jsem ještě neřešil.
Třeba tady jako příklad http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... C3UNVL0lTw
Třeba tady jako příklad http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... C3UNVL0lTw
R 400 SDI 99
Re: Dotázky k 200 2.0 diesel
... asi nemáš XW, ale RF, že? Takže téma přesunuju do správné sekce
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Dotázky k 200 2.0 diesel
A jaký je to motor ? 63 kw a nebo 77 kw ?
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Dotázky k 200 2.0 diesel
zkontroluj dobře ukostření převodovky. já měl ten drát úplně zoxidovaný a tím pádem to blbě žhavilo i točilo. minulý rok mi taky padala nafta, byl v háji ten balonek na ruční pumpování. pasuje z většiny starších citroenů, maj ten samý