25 2.0 diesel

Odpovědět
mastemace
Příspěvky: 191
Registrován: čtv kvě 03, 2012 19:11
Bydliště: Český Těšín

25 2.0 diesel

Příspěvek od mastemace » pon čer 17, 2013 13:44

Mame dalsiho rodinneho clena:) resp clenku. K me dvoustovce z 97 jsem zene poridil misto dosluhujiciho Focuse Rovera 25, posledni faceliftovy model, z 2005. Je to dvoulitrovy dieselak. Vypada temer, jako by prave sjel z linky, najeto ma mit udajne 110tis, dolozeno serviskou. Ac procitam toto forum uz delsi dobu temer kazdy den, o tomto motoru jsem toho moc napsano nenasel. Jestli chapu dobre, daval jsem se i do 45tek a je odlisny od sdi, co byl v puvodnich 400 a 600?? Je zde nekdo, kdo vlastni stejnou motorizaci a muze se podelit o rady, na co si dat pozor, co se pri techto motorech stava, kde jinde je jde jeste najit, se kterymi maji podobne dily atd. diiiky
Přílohy
rover25.jpg
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: 25 2.0 diesel

Příspěvek od rOMAN007 » pon čer 17, 2013 19:30

Pekny kousek gratulace. Motor je inomovana SDI aby plnila Euro3 myslim. Takze pri pravidelne vymene oleje nesmrtelny motor :)
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 25 2.0 diesel

Příspěvek od AnderN » úte čer 18, 2013 11:32

Motor Rover L-Series ... do řady 200 a 400 se montoval i ve verzi bez mezichladiče 63 kW, ale jinak do 200/400/600 zejména varianta 77 kW / 210 Nm s mezichladičem stlačeného vzduchu. Pro modely 25 a 45 prošel úpravou na Euro 3, jak psal Roman, po které má 74 kW / 240 Nm. Lze najít ještě v Land Rover Freelander z prvních let výroby s výkonem 71 nebo 72 kW. Motor je nezmar, za předpokladu základní údržby a tankování kvalitní nafty přežije auto.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

mastemace
Příspěvky: 191
Registrován: čtv kvě 03, 2012 19:11
Bydliště: Český Těšín

Re: 25 2.0 diesel

Příspěvek od mastemace » úte čer 18, 2013 12:00

Diky za info, jsou to radostne zpravy.

Jeste pri koupi svitila na palubovce ikonka motoru - ano, koupit s tim je risk, jeste kdyz nemeli diagnostiku. Nakonec v servisu na diagnostice se ukazalo "chyba polohy plynoveho pedalu" a "chyba polohy palivoveho cerpadla". Dle servisaka pravdepodobne pri vymene rozvodoveho remenu (vypada uplne nove) neco spatne pootocili a pak remen dali spatne. Dle nej spatna poloha nevadi, kdyz je tam common rail a cele je to elektronicky rizeno. Po vcerejsim vyresetovani a jezdeni se chyba uz neukazala. Myslite, ze to servisman tlumocil spravne?

Nu nevim, sam jsem z toho zmateny, na vymenu remenu to pujde tak jak tak, uvidime, jestli zjisti neco o poloze.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 25 2.0 diesel

Příspěvek od AnderN » úte čer 18, 2013 13:29

Common rail to nemá. Je to přímý vstřik, ale ne vysokotlaký. Pokud se po vymazání závady neobjevují, bude nejspíš vše v pořádku.

Pokud jde o výměnu rozvodů, mění se tam dva řemeny, dvě vodící a jedna napínací kladka. Není problém koupit v sadě, vyrábí INA, CONTITECH apod.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět