Rovík hodně žere
Rovík hodně žere
Zdravím,
chtěl bych se zeptat. Měli jsme problém s naším Rovíkem 200, 1,4 76 Kw, který ihned po nastartování chcípnul. Měli jsme pocit, že to bude klíček a imobilizér. Po výměně klíčku si Rovík stále dělal co chtěl občas naskočil občas ne. Vyměnila se tedy i řídící jednotka a pak tedy asi týden fungoval než zase začal blbnout. Tak šel znovu do opravy. Tak prý ještě špatné kostření a teď tedy zatím funguje. Jen nastal problém s tím, že začal trošku víc žrát. Předtím byl průměr tak 7,2-7,6l/100km a teď jedno natankování 9,5 a druhé 8,8. Cesty prakticky stejné jako dřív většina dálnice, něco okresky a minimum město. Žádný problém nepozoruju, ještě mám pocit, že auto je klidnější a jede lépe než předtím. Než bude zase někoho uhánět, tak se chci nejdříve zeptat jestli někdo nevíte co může být za problém?
chtěl bych se zeptat. Měli jsme problém s naším Rovíkem 200, 1,4 76 Kw, který ihned po nastartování chcípnul. Měli jsme pocit, že to bude klíček a imobilizér. Po výměně klíčku si Rovík stále dělal co chtěl občas naskočil občas ne. Vyměnila se tedy i řídící jednotka a pak tedy asi týden fungoval než zase začal blbnout. Tak šel znovu do opravy. Tak prý ještě špatné kostření a teď tedy zatím funguje. Jen nastal problém s tím, že začal trošku víc žrát. Předtím byl průměr tak 7,2-7,6l/100km a teď jedno natankování 9,5 a druhé 8,8. Cesty prakticky stejné jako dřív většina dálnice, něco okresky a minimum město. Žádný problém nepozoruju, ještě mám pocit, že auto je klidnější a jede lépe než předtím. Než bude zase někoho uhánět, tak se chci nejdříve zeptat jestli někdo nevíte co může být za problém?
Re: Rovík hodně žere
Zdravím, to bych viděl na lambda sondu. Bylo to na diagnostice?
Re: Rovík hodně žere
No na diagnostice to bylo před první opravou. Teď znovu ne. Takže asi nejlépe tedy s tím znovu na diagnostiku? A můžu se zeptat co obnáší její výměna pokud by to tedy bylo ono? Abych věděl do čeho zase jdu...
Re: Rovík hodně žere
No ja bych to hlavne dal nekomu, kdo Roverum trosku rozumi.... Menit klicek kvuli zdechani je minela jak prase.... Vymena ECU je taky zasah vedle.... Ta se meni na poslednim miste.... Takovych penez fuc jen proto, ze mechanik strili od boku....
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rovík hodně žere
A jakou tam mas ted ridici jednotku nedal tam treba jednotku z 1.6tky? hod jsem cislo jednotky
Re: Rovík hodně žere
Trunda: No bylo to u pana Maredy... Tak si myslím, že ten tomu rozumí? Právě jsem se ptal nejdříve tady, jestli to není nějaká banalita, abych tam neotravoval 3x během týdne a ještě to tam mám celkem daleko.
lenham3: to číslo jednotky je GL 2449 MKC104112
lenham3: to číslo jednotky je GL 2449 MKC104112
Re: Rovík hodně žere
.... no ten by se plést nemusel, ale tohle mi přišlo jako dost nelogické.... nicméně i mistr tesař se může utnout....
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rovík hodně žere
Tak to se nediv ze ti to moc zere kdyz tam mas jednotku z 1,8
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-MKC104112
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-MKC104112
Re: Rovík hodně žere
Hmm aha pěkné... Jen se chci teda ještě zeptat jaké číslo má tedy správná jednotka?
Re: Rovík hodně žere
Záleží jaký máš VINko.... resp. rok výroby.... při zamykání dálkou ti zablikaly třikrát blinkry? Pokud ano, tak pak je to MKC104022E, nicméně pokud by ses bez toho obešel, tak to může být MKC103510, MKC104020, MKC104021, MKC104022 ...... Lenham ti jednotku dodá....
Re: Rovík hodně žere
Ok tak já na to ještě mrknu... Moc díky za rady