Příspěvek
od KDB » pát úno 12, 2010 16:43
Hydroštel spíš cvaká..., jako by dieselovej zvuk mě motor vydával, když jsem z posledních sil nad ránem doskládal motor...a ráno při zjišťování, co je špatně - bylo nastavení rozvodů - dole na klice jsem to postavil na 0°, místo na tu správnou značku.....
Hydroštel je taky citlivější na nízkou hladinu oleje - když je pod minimem, čerpadlo už někdy prožene systémem bubliny, aniž to rozsvítí kontrolku mazání, a starší hydroštel už se ozve. Obvykle stačí olej dolít a po pár km se to uklidní.
Co dodat....kontrolovat, kontrolovat, kontrolovat..a dolévat.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.