Stránka 8 z 25

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát lis 14, 2008 13:33
od Vilém
Veronika píše:No když jsem dělala rozvody - bez pumpy!!! - a k tomu to těsnění pod hlavou+ nějaký čepy...v řízení nebo v kolech..., to nevim, stálo mě to taky 14 0000....bohužel jinde než u maredy. Teď mám pumpu + SPRÁVNÉ nasazení rozvodového řemenu, výměnu kol na zimní, opravu zadního ostřikovače, co neostřikoval, ale jen učůrával + vymytí a nádržky na chlazení a nalití směsi antifrízu za 4000. Zítra to vyzkoušim, jak pěkně to jede, přes týden autem nejezdim, to nemá cenu, ze sídliště, kde bydlim, se ráno v té zácpě nedá nikam dostat, jela bych do práce mnohem dýl než metrem. Ale víkendy, to si užívám. Pořád ještě hledám správný otáčky k přeřazení, to mě s dieslovou fiestou vůbec nenapadlo, ta chudák jela furt stejně. Jen OT - řídili ste už někdy auto s volantem na pravé straně?
Ne, ty jo?

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát lis 14, 2008 14:12
od Tommi_82
no hlavně ty správný otáčky na řazení hledej až s pořádně ohřátým motorem ať nemusíš zas za měsíc na vyčištění expanzní nádržky a doplnění antifrízu :D

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát lis 14, 2008 16:25
od AnderN
Veronika rikala spravne otacky, ne maximalni :)

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát lis 14, 2008 16:59
od Veronika
No já právě řídila ve skotsku a na shetlendech, tam to byla výhoda, protože je tam jen jedna hlavní silnice, co se táhne přes celý ostrovy i přes trajekty, prostě po hlavní dojedeš na trajekt na další ostrov a jak vyjedeš na další ostrov, seš zase na hlavní a ta tě dovede na trajekt na další ostrov....tam mi to nedělalo takový potíže, jako potom v normálnim provozu, protože občas sem měla pocit, že po ostrovech jedu jen já :-). Do města sem si netroufla, např kruhovej objezd, na kterej se najíždí zleva...nebo obrácený přednosti v jízdě pro mě byly problém, ale celkově jinak to řízení ne. když sem se z dovolený vrátila, měla sem docela problém jezdit po správný straně silnice. Sem eště navíc přeučenej levák, takže je to obvzlášť pikantní, strany se mi teda pletou furt bez ohledu na ježdění kdekoli :-))))
Co se otáček týká - vim, že nemůžu točit studený auto :-)))))))

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát lis 14, 2008 22:34
od Max
ještě ti mizí voda? Už víš čím to bylo?

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte lis 18, 2008 12:30
od Veronika
maxi - byla to vodní pumpa, voda už nemizí, byl i špatně nasazenej rozvodovej řemen, o jeden zub jinak, tak to bylo takový trošku líný, teď už to zas jede jako drak :-)

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte lis 18, 2008 15:21
od Vilém
Já nechápu, proč se někdo hrabe do rozvodů, když to neumí. Já jsem ke svýmu překvapení při rozvodech taky zjistil sací vačku o zub.

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte lis 18, 2008 18:18
od Max
potřebuji poradit po výměně rozvodů a pumpy se mi voda nestrácí ale mám jiný problém a to že mi vystříká voda z nádržky,motor vodu nebere ale mám pocit že to bude špatný termostat,špatné výčko nebo je to zavzdušněné..............teplota motoru je v normálu a přesto začně vřít voda v nádržce,hadice od termostatu je vařicí ale ta druhá od spodu chladiče je studená,sahara spíná mám odzkoušeno a všiml jsem si že to jednou topí a za chvilku zase jde vlažný vzduch,dolévám jak magor..............máte nějakej TIP co by to mohlo dělat? jeden den je vše OK ale druhý den to dělá neplechy,začínám být z toho KO........................prosím o rychlé rady :?: :?: :?:

jinak se motor chová normálně,nečoudí......krásně táhne......................teplota mi vylítne jen když jedu svižnější jízdu a proto ty ubytky vody

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte lis 18, 2008 21:41
od Vilém
Odvzdušnit. Popsaný to už tu taky někde je.

Re: 214i, samá závada

Napsal: stř lis 19, 2008 16:24
od Veronika
raroo - ne, už nestraš s únikem vody. Jak sem si tu četla, co všechno se může na autě poškodit, jako první sem přijela do servisu a řekla jim, že mám pravděpodobně prasklej homokinetickej kloub. Na chvíli se lekli, že to myslim vážně, pak pochopili, že nevim, co řikám, pak už se jen smáli. To je jak s hypochondrem, 100% najdu jakejkoli další příznak nějaký závady :-)))

Re: 214i, samá závada

Napsal: pon pro 15, 2008 22:09
od Max
zdarec :-D tak už fakt nevím co si mám o Rouce myslet.......dal jsem Rourku do servisu na výměnu těsnění pod hlavou(voda v oleji,emulze,totální kolaps motoru,netáhl a čoudil jak Škodovka )dnes mi volal technik že vše rozebrali a zkontrolovali hlavu a zjistili,že je hlava úplně v pořádku a na těsnění a vnitřku motoru také nic nenašli a že je vše jako OK,stejně mi dají nové těsnění a šrouby ale vystrašil mě ,že může být taky někde prasklý blok motoru a to že se nedá nijak zjistit............co myslíte? Je to možné?
Můj názor je ,že to taky může být ale taky mi řekl,že až se dá nové těsnění a šrouby tak že to bude v pořádku,že to mohlo jít okolo šroubů........... :-D
Začínám být pěkně nasraný na předchozího majitele,ukroutil bych mu palici :evil:

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte pro 16, 2008 6:19
od Hombre
Byla voda v oleji, nebo olej ve vodě, nebo obojí?

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte pro 16, 2008 6:45
od Vilém
To blok nebude. Nový těsnění a frčíš. Chce to ale i nový těs. pod sání a víko. Nevím co to je za servis, aby to nebyli nějaký troubové. Jak můžou tvrdit, že těsnění pod hlavou bylo dobrý? Vždyť na něm kolikrát nic vidět není a je v háji.

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte pro 16, 2008 20:01
od Max
taky si myslím,že až dají nové těsnění a šrouby+věeškeré těsnění okolo tak bude Rourka OK :-D

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte pro 16, 2008 20:02
od Max
Hombre píše:Byla voda v oleji, nebo olej ve vodě, nebo obojí?
měl jsem vodu v oleji............měrka byla šedivá,víčko taky :-D