Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Jo ... malem bych zapomnel, chladic...
Starej uz presluhoval... takze sem vzal NRF. Tezko rict co je lepsi zda Nissens nebo tenhle.
Tesneni pod koleno chladiva sem v okoli nesehnal a obednavat ho ze zahranici by bylo nesmyslne skrze postovne, takze sem znovupouzil co tam bylo a co se bez potrhani podarilo sundat.... a lehce ho mazl silikonem. Budiz mi to odpusteno (zrovna tady je to cajk).
Ale tak aspon srouby sem nahradil vcetne podlozek za nerez
Uchyt pro trubku klimy a drzaky chladice sem zase obrousil, odrezil a nastrikal.
Chladic mel misto steftu na ventilator ctveraty matky a vnich srouby se zapustenou hlavou (coz nevadi, ten plech co drzi tu matku ma vetsi diru takze to sedlo tam celkem i davalo smysl), ale pro pripad, ze se zacne sroub protacet,by se musel drzet krizovym sroubovakem zepredu ... coz moc nejde.
Takze jsem je zahodil a dal tam nerezovy srouby s sestihranem, kde muzu zespodu / zezhora podrzet klic. Strouby sem do matek zalepil lepidlem na zavity, takze ani to nejspis nebude potreba>
Podlozky se zavitem kterych tam bylo 6... jsem 5 sundal, je potreba jenom ta jedna na tren drzak trubky klimatizace.
Starej uz presluhoval... takze sem vzal NRF. Tezko rict co je lepsi zda Nissens nebo tenhle.
Tesneni pod koleno chladiva sem v okoli nesehnal a obednavat ho ze zahranici by bylo nesmyslne skrze postovne, takze sem znovupouzil co tam bylo a co se bez potrhani podarilo sundat.... a lehce ho mazl silikonem. Budiz mi to odpusteno (zrovna tady je to cajk).
Ale tak aspon srouby sem nahradil vcetne podlozek za nerez
Uchyt pro trubku klimy a drzaky chladice sem zase obrousil, odrezil a nastrikal.
Chladic mel misto steftu na ventilator ctveraty matky a vnich srouby se zapustenou hlavou (coz nevadi, ten plech co drzi tu matku ma vetsi diru takze to sedlo tam celkem i davalo smysl), ale pro pripad, ze se zacne sroub protacet,by se musel drzet krizovym sroubovakem zepredu ... coz moc nejde.
Takze jsem je zahodil a dal tam nerezovy srouby s sestihranem, kde muzu zespodu / zezhora podrzet klic. Strouby sem do matek zalepil lepidlem na zavity, takze ani to nejspis nebude potreba>
Podlozky se zavitem kterych tam bylo 6... jsem 5 sundal, je potreba jenom ta jedna na tren drzak trubky klimatizace.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
No, jeste toho chybi docela dost, ale kdyz si srovnam ted uz vcelku ciste vypadajici motorak s tou uspinenou hruzou na zacatku, aspon z toho mam dobrej pocit.
Jinak docela mne prekvapilo, ze Gates dava k rozvodove sade postup a obrazek specificky pro Kcko.
Cekal bych nejakou generickou maluvku a obecne plky a / nebo z prstu cucane momenty a postupy na montaz... ale oni to maji primo pro dany motor, presne maluvky toho jak vypadaji znacky na kolech, i momenty sedi s tim co je v dilenske prirucce od Roveru atd. Prijde mi to takove preciznejsi, kdyz si s tim daji tu praci.... byt sem samozrejme papir vytahl az davno pote co jsem mel rozvody na aute (pac jedu dle ofiko manualu).
Proste za mne rozvodovy sady Gates.
Jinak docela mne prekvapilo, ze Gates dava k rozvodove sade postup a obrazek specificky pro Kcko.
Cekal bych nejakou generickou maluvku a obecne plky a / nebo z prstu cucane momenty a postupy na montaz... ale oni to maji primo pro dany motor, presne maluvky toho jak vypadaji znacky na kolech, i momenty sedi s tim co je v dilenske prirucce od Roveru atd. Prijde mi to takove preciznejsi, kdyz si s tim daji tu praci.... byt sem samozrejme papir vytahl az davno pote co jsem mel rozvody na aute (pac jedu dle ofiko manualu).
Proste za mne rozvodovy sady Gates.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Vymeneny dalsi zrezly sroubky za nerez (policka na autobaterku, ECU apod).
Ocisteny trubky od klimy, vymeneny nejaky tesnici krouzky... uvidim zda se podari pozdeji klimu rozchodit.
Zajimavy ze tohle ma takovou pevnou trubku nad svodama... ZR 160 tam mela pruznou hadici v nejakem hlinikovem izolacnim obalu.
Ocisteny trubky od klimy, vymeneny nejaky tesnici krouzky... uvidim zda se podari pozdeji klimu rozchodit.
Zajimavy ze tohle ma takovou pevnou trubku nad svodama... ZR 160 tam mela pruznou hadici v nejakem hlinikovem izolacnim obalu.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Menil jsem kladku/lozisko napinaku remenu pro posilovac rizeni.. .stare uz trochu chrcelo a stalo to 2 stovky (Deckerman, ale lozisko made in Japan? zajimavy). Samotna pumpa vypada suse a kapalina netece. Aspon neco.
Namontovan alternator, a napinaci kladka.
Remen pro alternator/klimu a posilovac taky Gates.
A posledni drobnost, hadicka k ostrikovacum. Toztrzena uz byla a ten kus, kterym to nekdo nastavil byl takovej hnusnej, takze sem ho vymenil za generickou "akvaristickou" hadicku a uchytl ju tam kam patri.
Namontovan alternator, a napinaci kladka.
Remen pro alternator/klimu a posilovac taky Gates.
A posledni drobnost, hadicka k ostrikovacum. Toztrzena uz byla a ten kus, kterym to nekdo nastavil byl takovej hnusnej, takze sem ho vymenil za generickou "akvaristickou" hadicku a uchytl ju tam kam patri.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Oj.... zkusil jsi na servo čerpadle přetáhnout šrouby? Preventivně, pokud se tak již nestalo, je dobře je o čtvrt/půl otočky zkusit přitáhnout. Protože jak se ti vyboulí těsnění, tak už je na to pozdě.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Ne, lehce sem to sice zvazoval, ale rozhodl sem se kdyz vypada cajk ju nechat jak je.
Na ZRu mi taky netekla, tohle auto neni o tolik starsi, takze sem ji vymenil kladku, a jeste pripadne vymenim kapalinu za novou (Dam Hondi PSF, protoze to je velice podobna pumpa a Hondi posilovace sou notoricky znamy svoji citlivosti na kapalinu (a dat tam klasickou Dexron je pomerne spolehlivy zpusob jak jim ublizit).
Na ZRu mi taky netekla, tohle auto neni o tolik starsi, takze sem ji vymenil kladku, a jeste pripadne vymenim kapalinu za novou (Dam Hondi PSF, protoze to je velice podobna pumpa a Hondi posilovace sou notoricky znamy svoji citlivosti na kapalinu (a dat tam klasickou Dexron je pomerne spolehlivy zpusob jak jim ublizit).
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Natrel sem drzak baterky, vymenil zrezlej sroub za nerez a custom podlozku.
Drzak rezervy v kufru rozbitej (prasklej), tak sem koupil delsi nerez sroub, rozzhavil mu hlavu a vtahl ho do plastovyho kotoucku abych ho tam vtavil a udelal si novej henten bazmek na rezeru.... bohuzel sem to neodhadl a tepelna kapacita sroubu byla trochu vetsi a kus rozzhavenyho plastu mi ukapl a krasne mi spalil pazouru.... ale drzak sem zaplkacl medenym antiseizem aby to nezatuhlo a drzakuje.
Drzak rezervy v kufru rozbitej (prasklej), tak sem koupil delsi nerez sroub, rozzhavil mu hlavu a vtahl ho do plastovyho kotoucku abych ho tam vtavil a udelal si novej henten bazmek na rezeru.... bohuzel sem to neodhadl a tepelna kapacita sroubu byla trochu vetsi a kus rozzhavenyho plastu mi ukapl a krasne mi spalil pazouru.... ale drzak sem zaplkacl medenym antiseizem aby to nezatuhlo a drzakuje.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
A co se posralo a tak...
Vsiml sem si jak profesionalne a vubec ne bastl nekdo prichytil stredni dil vyfuku.... ti lid sou fakt.... ze jim nevysly diry, se muze stat, ale chytnout to takhle podlozkou sroubem zesikma?!
Kruci vemu aspon flexu tu diru proriznu do priruby a chytnu to sroubem rovne, ne?
Pak, manzety a vazelina u nich vypadaji dobre (GSP), ale ty pasky sou sice nerez ale strasne tenkej... pri mackani toho deformacniho prvku na napnuti se ty hacky ohly a spona rozskocila.... nasledne se jeden hacek ulomil.... takze davam komplet nerez spony koupene separatne a ty sou mnohem festovnejsi.
A nakonec jeden ze 4 sroubku na kotoucich nesel. A ani uderovym sroubovakem se nepovolil a ocesala se hlava.
Takze prisly na radu vytahovaky...
Vsiml sem si jak profesionalne a vubec ne bastl nekdo prichytil stredni dil vyfuku.... ti lid sou fakt.... ze jim nevysly diry, se muze stat, ale chytnout to takhle podlozkou sroubem zesikma?!
Kruci vemu aspon flexu tu diru proriznu do priruby a chytnu to sroubem rovne, ne?
Pak, manzety a vazelina u nich vypadaji dobre (GSP), ale ty pasky sou sice nerez ale strasne tenkej... pri mackani toho deformacniho prvku na napnuti se ty hacky ohly a spona rozskocila.... nasledne se jeden hacek ulomil.... takze davam komplet nerez spony koupene separatne a ty sou mnohem festovnejsi.
A nakonec jeden ze 4 sroubku na kotoucich nesel. A ani uderovym sroubovakem se nepovolil a ocesala se hlava.
Takze prisly na radu vytahovaky...
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
It just doesnt end...
Na co servisaci hrabnou (hadam, ze to nedelal v Nemecku nejakej samo domo kutil), to neudelaj poradne...
Dodelaval sem brzdy na pravym kole (levy uz hotovy), aspon trochu sem ocistil plechy na desticky a nosic brzdice.... nasadil kotouc, dal novy nerez sroubky co drzi kotouc s impusem, ... nasadim nosic brzdice a rikam... to je nejaky divny... to se mi VUBEC nelibi ... CO TO KURVA ma byt?!
Kotouc misto cca 3 mm na kazde strane od nosice brzdice byl na jedne strane (vnejsi) jenom tak milimetrik a na druhe fuga tak 5.
Proste celej kotouc sedel o kus vic ven nez ma.
Na co servisaci hrabnou (hadam, ze to nedelal v Nemecku nejakej samo domo kutil), to neudelaj poradne...
Dodelaval sem brzdy na pravym kole (levy uz hotovy), aspon trochu sem ocistil plechy na desticky a nosic brzdice.... nasadil kotouc, dal novy nerez sroubky co drzi kotouc s impusem, ... nasadim nosic brzdice a rikam... to je nejaky divny... to se mi VUBEC nelibi ... CO TO KURVA ma byt?!
Kotouc misto cca 3 mm na kazde strane od nosice brzdice byl na jedne strane (vnejsi) jenom tak milimetrik a na druhe fuga tak 5.
Proste celej kotouc sedel o kus vic ven nez ma.