To sou ty prvni 2 fotky. Prvni ukazuje tu spatnou stranu a mezeru mezi kotoucem a tehlici (vnitrni) a to druhe levou stranu auta kde je to cajk a mezirka tam neni.
Moznosti sou, nechat to jak to je... to se mi nelibi, pac sice se to nedotyka... ale ta mezera je minimalni.
Vytahnout poloosu z tehlice, a zkusit dolisovat unasec do loziska.... melo by to jit i s tehlici na aute ... lis mam (je potreba podlozit vnitrni cast liziska, a lisovat vuci ni, tj unasec vuci stredu loziska, aby tlaceni na unasec netlacilo skrze lozisko). Ale je to takhle patrne roky a roky (auto je u nas od 2016 tusim, a u nas lozisko asi nikdo nemenil, to bude este z SNR ... takze pres 3 roky urcite, spis vic.
Ta sance ze to pujde dotlacit mi prijde docela mizerna.
Vymontovat celou tehlici ... a pouzit komplet tehlici ze ZR 160 (pokud jsou stejne) co bych nekde mel ve sklepe mit.
Vymontovat celou tehlici a vymenit lozisko kola a unasit to spravne. V principu spravne reseni, ale pracicka na vikend, potreba obednal lozisko, atd.
Dat podlozky mezi unasec brzdice a tehlici, a offsetnout i brzdic o ten kousek ven.
Zvolil sem pro ted posledni zminovanou variantu. Z myho pohledu je to lepsi, nez to nechat jak to je (byt to tak zjevne jezdilo roky a asi by mohlo i dal). Vyhledove se proste udelaji loziska prednich kol a udela se to "hezky" ... ale to asi necham na presrok, a soucasne s tim se proste udelaji cepy rizeni, a spodni ramena a pak geometrie.
Tyhle veci to chce poresit naraz... takze ted menit lozisko a za min jak rok to rozdelavat znovu a menit cepy...
Koupil sem nejdriv hezky velky podlozky, zvetsil jim diru na m12 sroub, ... problem byl, ze byly moc tlusty, cca 2.45 mm... a to uz byl kotouc zase moc blizko druhe strane...
Takze sem pouzil m12 podlozky, ktery nejsou tak velky (vnejsim rozmerem, na sroub sedi samozrejme akorat) ale maji tloustku 1,75 mm coz je vcelku ideal (1.55 by bylo uplne top). No neni to idealni, ale asi cajk. Minimalne pro zatim.
Nasadil sem drzak brzdice a sedi to hezky ve stredu (plus minis nejaka ta desetinka).




