214i, samá závada

Odpovědět
Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Austin » stř bře 25, 2009 23:47

Tvrdší, drží, méně komfortu, obvykle dost lepší na suchu než na mokru, prostě více pro závodníky a méně pro komfort na pojížďky po městě.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od KDB » čtv bře 26, 2009 0:09

Jasně..s tím v podstatě souhlasím. I když teď mám na Roveru GD F1 a příjemně mě překvapily i na mokru a vodě...ale až ojedu předek , dám Uniroyaly RainSport 2 - jezdím denně a neznám nepříjemnější pocit , než když padá slota a ty se nechtíc kloužeš po mokrém asfaltu - na suchu se to vždy snáz ustojí.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od KDB » čtv bře 26, 2009 0:15

Pro Veroniku: tyhle "závady" - viz spojka se na dálku špatně posuzují. Ideálně je, když máš v okolí někoho zkušeného - v reálu je správná diagnoza často otázkou minut. Odkud jsi ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » čtv bře 26, 2009 12:59

Ahoj, díky za rady a pomoc, vůbec nevim, co je na těch kolech napsaný, ale podivám se (vim jediný, že mám pěkný poklice s logem) - už se domlouváme s Vilémem, pracuje kousek od mýho bydliště. V červnu musim na technickou, tak myslim, že to stejně nějakej servis bude chtít. Asi bude dobrý, když se podíváme i na svíčky a ten termostat. Nevim, nakolik sem paraniodní nebo neschopná to auto řídit, mám pocit, že je to zase nějaký líný - fakt točíte každou rychlost přes 3000? Asi sem si měla pořídit diesla, s tim benzínem mi to nejde.

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » stř čer 03, 2009 18:59

Tak už zase na vás vytahuju jeden ze svých přiblblých dotazů - je červen a končí mi technická. Jelikož je to moje první technická a nerada bych odjížděla z Bohdalce s nepořízenou, raději se zeptám - je lepší před technickou jet do servisu a nechat si auto zkontrolovat? Něco, co bych měla určitě vyměnit/opravit, aby to pak proběhlo co nejrychleji a bez problémů? A všechno včetně emisí pořídím na Bohdalci? Je mi jasný, že tohle jsou věci, který si při troše snahy dopídím, ale jsem líná a radši se zeptám vás, beztak máte hafo zkušeností a určitě poradíte, jako zatim pokaždý :-)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od AnderN » čtv čer 04, 2009 1:04

Auto pred STK je vzdycky dobre nechat zkontrolovat. Zejmena se zamerit na uniky provoznich kapalin, svetla, brzdy, tesnost vyfuku, vule na podvozku/napravach apod. Hodne stanic STK u sebe ma i ME, ale neni to pravidlo. Bohdalec neznam, snad poradi nekdo z tveho okoli.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Hombre » čtv čer 04, 2009 6:19

Já teda za sebe radím zkontrolovat, na co ti síly stačí - hlavně aby svítily všechny světla (zejména lidé zapomínají na osvětlení SPZ, boční blinkry a přední parkovací světla), nebyly sjeté pneumatiky, nic z toho nekapalo, fungovaly ostřikovače a byla v pořádku povinná výbava (lékárnička, náhradní žárovky, výstražný trojúhelník, zvedák, klíč na kola, rezerva).
Kvůli takovým prkotinám totiž často musí auto na STK znovu zbytečně. No a zbytek už zkontrolujou tam a pokud bude nějaká závada tak pak teprv do servisu a po opravě na opakovanou technickou prohlídku. Ta stojí jen okolo 150 Kč, což je mnohem méně, než by v servise stála nějaká "příprava na STK" :wink:
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od donutil » čtv čer 04, 2009 9:10

Hombre píše:Já teda za sebe radím zkontrolovat, na co ti síly stačí - hlavně aby svítily všechny světla (zejména lidé zapomínají na osvětlení SPZ, boční blinkry a přední parkovací světla), nebyly sjeté pneumatiky, nic z toho nekapalo, fungovaly ostřikovače a byla v pořádku povinná výbava (lékárnička, náhradní žárovky, výstražný trojúhelník, zvedák, klíč na kola, rezerva).
Kvůli takovým prkotinám totiž často musí auto na STK znovu zbytečně. No a zbytek už zkontrolujou tam a pokud bude nějaká závada tak pak teprv do servisu a po opravě na opakovanou technickou prohlídku. Ta stojí jen okolo 150 Kč, což je mnohem méně, než by v servise stála nějaká "příprava na STK" :wink:
Jo taky to tak dělám,zrovna včera se služební 200.Malý problém byl než se to ohřálo prý s lambda sondou,nechtělo se to zpočátku dostat pod hodnotu 1,3,ale po chvilku zahřívání katalyzátoru nebo čeho jsme se na tu hodnotu dostali a hned to vypnul a dobrý.Nevím jestli je to standartní postup,nebo jenom ze známosti.Při vytřísání se mě uvolnila z gumy páčka stabilizátoru co je tak blízko poloosy,to si mám dodělat doma a jinak O.K.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » čtv čer 04, 2009 11:26

tak nemá smysl jezdit na STK třeba hned ráno a se studeným motorem, tím že člověk před STK udělá 20 km výlet se nic nezkazí..
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát čer 05, 2009 14:11

Díky za rady, zase jste mi pomohli!

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pon črc 20, 2009 15:24

znovu prosim o radu - strašně mi začalo pískat auto při jízdě. Přijde mi, že to vychází z levýho předního kola, zvuk reaguje na přidávání plynu, když přidám, pískot utichne, když nepřidávám, jedu v nižších otáčkách, píská to jak blázen. Nejdřív jsem si myslela, že to dělá vzduch v pootevřeném okýnku, ale není to tak. Taky to píská mnohem víc, když trošku natočim volant doprava. U technický sem si spletla datum, jdu až v září, takže stejně do servisu ještě musim, teď mě jen zajímá, co tohle může být, trošku se bojim, jestli se mi nevykloktalo nějaký ložiško v kole, abych to nezadřela a neurvala celou nápravu...

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od roverix » pon črc 20, 2009 17:58

Podle popisu zvuku, to může být netěsnost v podtlaku od sání do posilovače brzd, nebo čidla podtlaku. Špatné ložisko většinou hučí, později vrčí a nakonec hrčí.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pon črc 20, 2009 18:27

No jo...ale co to pro mě znamená? Mám jet hned do servisu, nebo dělat, že to neslyšim? Nerada bych tam něco urvala nebo poškodila tak, že oprava bude stát víc než to auto....

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od KDB » pon črc 20, 2009 21:19

Jako první zkontrolovat brzdy - obložení a vůli ložiska.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od AnderN » ned črc 26, 2009 20:09

Mam na R600 neco podobneho -- piska prave zadni. Nejdriv jen v malych rychlostech piskalo ve frekvenci otaceni kola, se zvysujici se rychlosti se zvysovala frekvence az to piskat prestalo. V levotocivych zatackach (= odstrediva sila pusobi doprava) ted uz piska prakticky stale a cim prudsi zatacka, tim vic. Je to lozisko? Brzda? Naboj? Neco jineho? Piska to fakt intenzivne, tak abych vedel, na co se pripravit. Tipoval jsem to taky na lozisko, i kdyz pruvodni projevy nejsou uplne typicke.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět