214i, samá závada
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Tvrdší, drží, méně komfortu, obvykle dost lepší na suchu než na mokru, prostě více pro závodníky a méně pro komfort na pojížďky po městě.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: 214i, samá závada
Jasně..s tím v podstatě souhlasím. I když teď mám na Roveru GD F1 a příjemně mě překvapily i na mokru a vodě...ale až ojedu předek , dám Uniroyaly RainSport 2 - jezdím denně a neznám nepříjemnější pocit , než když padá slota a ty se nechtíc kloužeš po mokrém asfaltu - na suchu se to vždy snáz ustojí.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: 214i, samá závada
Pro Veroniku: tyhle "závady" - viz spojka se na dálku špatně posuzují. Ideálně je, když máš v okolí někoho zkušeného - v reálu je správná diagnoza často otázkou minut. Odkud jsi ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: 214i, samá závada
Ahoj, díky za rady a pomoc, vůbec nevim, co je na těch kolech napsaný, ale podivám se (vim jediný, že mám pěkný poklice s logem) - už se domlouváme s Vilémem, pracuje kousek od mýho bydliště. V červnu musim na technickou, tak myslim, že to stejně nějakej servis bude chtít. Asi bude dobrý, když se podíváme i na svíčky a ten termostat. Nevim, nakolik sem paraniodní nebo neschopná to auto řídit, mám pocit, že je to zase nějaký líný - fakt točíte každou rychlost přes 3000? Asi sem si měla pořídit diesla, s tim benzínem mi to nejde.
Re: 214i, samá závada
Tak už zase na vás vytahuju jeden ze svých přiblblých dotazů - je červen a končí mi technická. Jelikož je to moje první technická a nerada bych odjížděla z Bohdalce s nepořízenou, raději se zeptám - je lepší před technickou jet do servisu a nechat si auto zkontrolovat? Něco, co bych měla určitě vyměnit/opravit, aby to pak proběhlo co nejrychleji a bez problémů? A všechno včetně emisí pořídím na Bohdalci? Je mi jasný, že tohle jsou věci, který si při troše snahy dopídím, ale jsem líná a radši se zeptám vás, beztak máte hafo zkušeností a určitě poradíte, jako zatim pokaždý 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Auto pred STK je vzdycky dobre nechat zkontrolovat. Zejmena se zamerit na uniky provoznich kapalin, svetla, brzdy, tesnost vyfuku, vule na podvozku/napravach apod. Hodne stanic STK u sebe ma i ME, ale neni to pravidlo. Bohdalec neznam, snad poradi nekdo z tveho okoli.
Re: 214i, samá závada
Já teda za sebe radím zkontrolovat, na co ti síly stačí - hlavně aby svítily všechny světla (zejména lidé zapomínají na osvětlení SPZ, boční blinkry a přední parkovací světla), nebyly sjeté pneumatiky, nic z toho nekapalo, fungovaly ostřikovače a byla v pořádku povinná výbava (lékárnička, náhradní žárovky, výstražný trojúhelník, zvedák, klíč na kola, rezerva).
Kvůli takovým prkotinám totiž často musí auto na STK znovu zbytečně. No a zbytek už zkontrolujou tam a pokud bude nějaká závada tak pak teprv do servisu a po opravě na opakovanou technickou prohlídku. Ta stojí jen okolo 150 Kč, což je mnohem méně, než by v servise stála nějaká "příprava na STK"
Kvůli takovým prkotinám totiž často musí auto na STK znovu zbytečně. No a zbytek už zkontrolujou tam a pokud bude nějaká závada tak pak teprv do servisu a po opravě na opakovanou technickou prohlídku. Ta stojí jen okolo 150 Kč, což je mnohem méně, než by v servise stála nějaká "příprava na STK"

Re: 214i, samá závada
Jo taky to tak dělám,zrovna včera se služební 200.Malý problém byl než se to ohřálo prý s lambda sondou,nechtělo se to zpočátku dostat pod hodnotu 1,3,ale po chvilku zahřívání katalyzátoru nebo čeho jsme se na tu hodnotu dostali a hned to vypnul a dobrý.Nevím jestli je to standartní postup,nebo jenom ze známosti.Při vytřísání se mě uvolnila z gumy páčka stabilizátoru co je tak blízko poloosy,to si mám dodělat doma a jinak O.K.Hombre píše:Já teda za sebe radím zkontrolovat, na co ti síly stačí - hlavně aby svítily všechny světla (zejména lidé zapomínají na osvětlení SPZ, boční blinkry a přední parkovací světla), nebyly sjeté pneumatiky, nic z toho nekapalo, fungovaly ostřikovače a byla v pořádku povinná výbava (lékárnička, náhradní žárovky, výstražný trojúhelník, zvedák, klíč na kola, rezerva).
Kvůli takovým prkotinám totiž často musí auto na STK znovu zbytečně. No a zbytek už zkontrolujou tam a pokud bude nějaká závada tak pak teprv do servisu a po opravě na opakovanou technickou prohlídku. Ta stojí jen okolo 150 Kč, což je mnohem méně, než by v servise stála nějaká "příprava na STK"
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
tak nemá smysl jezdit na STK třeba hned ráno a se studeným motorem, tím že člověk před STK udělá 20 km výlet se nic nezkazí..
Re: 214i, samá závada
Díky za rady, zase jste mi pomohli!
Re: 214i, samá závada
znovu prosim o radu - strašně mi začalo pískat auto při jízdě. Přijde mi, že to vychází z levýho předního kola, zvuk reaguje na přidávání plynu, když přidám, pískot utichne, když nepřidávám, jedu v nižších otáčkách, píská to jak blázen. Nejdřív jsem si myslela, že to dělá vzduch v pootevřeném okýnku, ale není to tak. Taky to píská mnohem víc, když trošku natočim volant doprava. U technický sem si spletla datum, jdu až v září, takže stejně do servisu ještě musim, teď mě jen zajímá, co tohle může být, trošku se bojim, jestli se mi nevykloktalo nějaký ložiško v kole, abych to nezadřela a neurvala celou nápravu...
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: 214i, samá závada
Podle popisu zvuku, to může být netěsnost v podtlaku od sání do posilovače brzd, nebo čidla podtlaku. Špatné ložisko většinou hučí, později vrčí a nakonec hrčí.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: 214i, samá závada
No jo...ale co to pro mě znamená? Mám jet hned do servisu, nebo dělat, že to neslyšim? Nerada bych tam něco urvala nebo poškodila tak, že oprava bude stát víc než to auto....
Re: 214i, samá závada
Jako první zkontrolovat brzdy - obložení a vůli ložiska.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Mam na R600 neco podobneho -- piska prave zadni. Nejdriv jen v malych rychlostech piskalo ve frekvenci otaceni kola, se zvysujici se rychlosti se zvysovala frekvence az to piskat prestalo. V levotocivych zatackach (= odstrediva sila pusobi doprava) ted uz piska prakticky stale a cim prudsi zatacka, tim vic. Je to lozisko? Brzda? Naboj? Neco jineho? Piska to fakt intenzivne, tak abych vedel, na co se pripravit. Tipoval jsem to taky na lozisko, i kdyz pruvodni projevy nejsou uplne typicke.