Tunning,úpravy- záměna motorů

onpo
Příspěvky: 41
Registrován: stř zář 26, 2007 15:47
Bydliště: mám

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od onpo » sob lis 01, 2008 14:15

Jo dělali, těch koníků je 260.....tady je malá ukázka
http://cz.youtube.com/watch?v=TqZZfXdm7D0
A kdyby to někomu nestačilo, tak asi před rokem v Autocaru v rubrice Hrdinové minulosti byla tahle V8 ale foukaná kompresorem!!! Bohužel tam ale psali, že bylo vyrobeno pouze několik kusů před krachem továrny.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Roman620ti » sob lis 01, 2008 14:30

No to je jako fakt krása, ten zvuk se nedá srovnávat se štyř valcem a koukal jsem i na jiná videa a fakt jim hrabou zadní kola, to je škody, že to neudělali i na ostatních Roverech, to by byla další chutovka :evil:
2x Rover 620ti

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Tommi_82 » sob lis 01, 2008 17:37

K tématu:
Dneska jsem byl na vrakáči v Jeseníku(naprostá spokojenost, ale to je už jiný téma). Přehazovali tam zrovna motor z 25 do 214 Si. Konečně jsem aspoň viděl jak vypadá ten pekelnej stroj zevnitř.
Bez motoru ta dvoustovka vypadala, že by se tam vlezl i 2,5 litrovej turbodiesel.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » ned lis 02, 2008 22:08

Tak by me zajimalo zakolik tak asi zezenu motor do me strely :) 1,6 nebo tak neco silnejsiho kolik to tak muze stat nema otom nekdo prehled ? dik
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » ned lis 02, 2008 22:16

¨jo a jeste jedna vec jeto sice mimo misi ale kdyz se tu resi motory snad to nebude vadi ,,,,no k veci nevim jestli se to u rouvru deje ale moje 25 mi dela tu svinarnu ze kdyz mu poradne dam nebo ho treba jen tak protocim parkrat tak udela tu !&@#! ze podrzi otacky na vrchu a pomalicku ale prach sproste pomalu klesaju nebo treba kdys jedu a jedu takovou spise vic raznejsi jizdou a radim stupne navrh tak drzi takynejak ty otacky .. je to docela neprinemně sproste :cry: nevim jestli to tak ma nebo nema delat :?: nebo jestli slo neco srat co se tyce mechanyky :?: dik za radu ;) :-D
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo


maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » pon lis 03, 2008 14:26

max80 ...jo nestezuji si spotreba je fakt dobra a jede taky dobre když se mu otevře :-D ....jedine co me sere tak sou ty otacky proc to takl dela jestli to tak ma byt nebo ne :?: kdo vi ???? .... :?:
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Max
Příspěvky: 53
Registrován: ned zář 28, 2008 12:35
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Max » čtv lis 06, 2008 19:55

mazec videjko........ :mrgreen: :mrgreen:

tak až mi jednou umře motor tak tam naperu tu 1.8 a bude ....... :-D :-D

Uživatelský avatar
assa
Příspěvky: 83
Registrován: stř zář 19, 2007 20:27
Bydliště: MO,CV

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od assa » čtv lis 06, 2008 21:17

maty píše:Tak by me zajimalo zakolik tak asi zezenu motor do me strely :) 1,6 nebo tak neco silnejsiho kolik to tak muze stat nema otom nekdo prehled ? dik
Tak na polském aukru jsou už asi od 10000 bez dopravy a na ebay kolem 25000
R45 1.6.+LPG-1.04Kč/km

Max
Příspěvky: 53
Registrován: ned zář 28, 2008 12:35
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Max » pát lis 07, 2008 0:28

tak zrovna jsem si říkal,že ty motory budou otázka 15000 tisíc bez rozdílu na obsahu :-D

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Tommi_82 » pát lis 07, 2008 5:10

maty píše:max80 ...jo nestezuji si spotreba je fakt dobra a jede taky dobre když se mu otevře :-D ....jedine co me sere tak sou ty otacky proc to takl dela jestli to tak ma byt nebo ne :?: kdo vi ???? .... :?:
Po zátěži a odstavení plynu všechna moderní auta, na velice krátký okamžik zvýší otáčky(třeba o 100 až 200 otáček) aby se spálilo přebytečné palivo, pak začnou otáčky klesat a klesají řízeně. Takže závisí na tom jak dlouho celý proces trvá. 2,5 až 3 s z vysokých otáček na volnoběh jsou podle mě ještě v pořádku.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od TommyLee » pát lis 07, 2008 19:13

No mě by spíš zajímalo jak by to bylo s motory 1,4i a 1,4si jak moc technicky náročná by byla výměna a co vše by bylo zapotřebý... :mrgreen:

Jo a motor je normální vyměnitelnej díl. Když ti přeci prdne blok, tak to neznamená, že celý je na odpis, ale vyměníš za jinej motor a frčíš dále... :D

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » pát lis 07, 2008 21:05

Po zátěži a odstavení plynu všechna moderní auta, na velice krátký okamžik zvýší otáčky(třeba o 100 až 200 otáček) aby se spálilo přebytečné palivo, pak začnou otáčky klesat a klesají řízeně. Takže závisí na tom jak dlouho celý proces trvá. 2,5 až 3 s z vysokých otáček na volnoběh jsou podle mě ještě v pořádku.[/quote]

nojo to vim to dela normalne ze si prizvedne sem tam otacky pri zatezi to me nevadi... ale mluvim tu o jinem problemu .... myslim ? treba uvedu priklad .. pohopu po plyně dam mu treba tak dejmetomu cca 6000 ot.min pak treba 4000 pak treba 5000 - 6000 a tak ! obrazne recene proturuju ! no a to treba klesa v poho spadnou dolu hned ale jak to udelam jeste jednou vytocim cca do 5000 ot.min tak proste zniceho nic to zacne klesat uplne pomalinku a pomalinku klesaji doky to nespadne na tech svych 1000 nebo 900 ot.min a pak treba proturuju znova chvili dobre a pak to udela zase ..... nebo treba jeste ..... jedu jo ! radim jedna plny treba do 4500 pak dve zase 4500 tri zase 4500 ot.min a radim čtyri a mezi tim nez preradim na ctverku ... je tam urcity casovy interval nez neco vylosuju ,,,, tak on si proste drzi porad ty sve otacky treba tec 4500 a strasne pomaly to klesa ... asi tak ... o tohle mi jde je to neprijemne ... a nekdy to udela a nemusim ho ani tolik vytacet ... proste me to sere a u jineho auta sem to jeste nevidel takze si myslim ze je nekde chyba ? otazka je vcem ??? nebo v kom ??... jo a co se tyce casu klesani z 5000ot.min je traba 7 az 9 sekund ? .... babo rad """!!!!!! ;) 8)
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Tommi_82 » pát lis 07, 2008 22:15

není problém v tom čidle polohy škrtící klapy, nebo jak to je? Případně vyčistit klapku. Nejsem odborník ale tohle bych zkusil.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » sob lis 08, 2008 8:29

Tommi_82 píše:není problém v tom čidle polohy škrtící klapy, nebo jak to je? Případně vyčistit klapku. Nejsem odborník ale tohle bych zkusil.
diky moc skusim kazda rada dobra 8) :-D ( jo a nemysletesi ze rouviho mucim to zase ne !ja jen obcas zvolim agresivnejsi styl jizdy ale to asi kazdy :)
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Odpovědět