Prudove klesanie elektro. opravene

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Příspěvek od mackoco » pon pro 29, 2008 21:59

14,2 V a netocim starterom len tak, nejsom hovado :evil:
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

comax
Příspěvky: 100
Registrován: úte zář 18, 2007 0:06
Bydliště: Duchcov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Příspěvek od comax » úte pro 30, 2008 1:15

zdar u 200ky nafty mam 14,25

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Příspěvek od Fujitsu » úte pro 30, 2008 10:45

Tak dneska ráno jsem toho moc nepoznal, páč motor točil jenom mžik a hned chytnul... to mi taky nejde do hlavy, někdy to točí tak vteřinu než chytne a někdy to naskočí hned po po otočení klíčkem...tak snad příště.

Jinak jsem koukal do autodat a námátkou třeba Hondy, Nissany, Rovery maji udané nabíjecí napětí z alternátoru 13,5V...Felicie má napsáno 14,0V takže možná že se obávám zbytečně a 13,6 není zase tak špatná hodnota. A třeba taková nová Honda Jazz nebo Mazda 6 mají napsáno 12,0V. Nadruhou stranu některé Toyoty a Opely mají i 14,0V ale tam je to taky až při 6000 otáčkách, ostatní jmenované to mají při 2000 - 3000ot. Taky mi známý řikal, že kdybych měl napětí v síti kolem 14,5V že je tam o dost větší pravděpodobnost že budou praskat žárovky, v palubce a tak, což je celkem logické.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Příspěvek od Fujitsu » pát led 02, 2009 11:45

Takže píšu zkušenosti se silnější baterkou. Od té doby to pokaždé chytne hned při prvním pootočení motorem, takže ani pořádně nestihnu zaznamenat, jak rychle to točí, ale taky to netočí nějak extra rychle jako v létě. S původní baterkou to většinou točilo tak vteřinu, než to chytlo, a to že to chytlo hned po otočení bylo spíš výjimečně. Naproti tomu v Cliu to teď točí delší dobu než předtím, tam je to dost citelné, ale celou dobu to s tím motůrkem mlátí uplně stejně jako se silnější baterkou, takže tam problém nevidim. Takže to celé bude asi tím, že ta silnější baterka je schopna dodat větší startovací proud...zatím ty baterky nechám takhle, a když se mi v létě bude chtít rozdělat startér, tak na to kouknu.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Příspěvek od Hombre » pon led 05, 2009 6:15

Mě to dobíjí 14,1 a se světlama 13,9, taky mám ale podezření na diodu. Každopádně zkusím vyměnit altík (mám ještě jeden), a pak to změřím a napíšu.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Příspěvek od Fujitsu » pon led 05, 2009 7:01

No já bych to v tuto chvíli viděl opravdu na ten startér... jak to točí vám teď když byly ty velké mrazy, pořád stejně rychle nebo pomaleji?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Příspěvek od mackoco » pát led 16, 2009 8:56

Tento moj problem som vyriesil myslim ze nadobro. N
ielenze mi raz dobijalo auto a raz nie , ale aj ked dobijalo tak problemom bol prechodovy odpor v kably. Prejavovalo sa tak ze mi napriklad pomalsie vykurovalo zadne okno, takze namerat to bolo fakt complicated.
Postupoval som tak ze som vymenil kabel z batt. minuska na motor, narval som tam 8mm medeny ako ma byt a zaroven som vymenil aj kostru co ide na karoseriu. Tá bola prehnitá tak na 5 ohnutí pri očku a kabel sa zlomil. Myslel som si ze mam po probleme a vynnik sa nasiel. Akonahle som kable vymenil a nameral 14,3 vravim super , ale presiel som 20m a zasa nenabijalo, tentokrat vobec.
Vcera som vymenil plusovy kabel z hlavnej 80A poistky, ktory ide na bateriu a vuala, este ani nezablikalo a zadne okno som mal dnes rano rozmrazene uz na prvej krizovatke´´ :D:D:D:D.

Preto sa pitam ci je mozne aby slo auto bez batt iba na alternator a davalo pritom iba´´ 12 V, kedze bol zly spoj na svorkovnici pri baterii + ?

Lebo ak nie tak pravdepodobne bude chyba niekde medzi alternatorom a hlavnou poistkou kam smeruje ten kabel.
Meral som ho totiz , aj stress test som mu dal a javil sa v poriadku.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Příspěvek od sector » pát led 16, 2009 13:50

pri mrazech -16 po nastartovani na volnobez a bez rozsvicenych svetel mi daltik daval na baterce cca 13,6-14V... po minute, kdyz se otacky ustalili, tak dava 14,2-14,3V na baterce - svetla jsem tehdy nerozsvicoval. Ted uz to nemam moznost zmerit, ale mam v prdeli baterku a kabel "-" na karoserii asi taky vymenim, je dosti polamany u baterky. menit vsechny kabely v kapote by me vyslo na 10 tisic s praci :evil:

Odpovědět