Stránka 2 z 2

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Napsal: pon pro 29, 2008 21:59
od mackoco
14,2 V a netocim starterom len tak, nejsom hovado :evil:

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Napsal: úte pro 30, 2008 1:15
od comax
zdar u 200ky nafty mam 14,25

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Napsal: úte pro 30, 2008 10:45
od Fujitsu
Tak dneska ráno jsem toho moc nepoznal, páč motor točil jenom mžik a hned chytnul... to mi taky nejde do hlavy, někdy to točí tak vteřinu než chytne a někdy to naskočí hned po po otočení klíčkem...tak snad příště.

Jinak jsem koukal do autodat a námátkou třeba Hondy, Nissany, Rovery maji udané nabíjecí napětí z alternátoru 13,5V...Felicie má napsáno 14,0V takže možná že se obávám zbytečně a 13,6 není zase tak špatná hodnota. A třeba taková nová Honda Jazz nebo Mazda 6 mají napsáno 12,0V. Nadruhou stranu některé Toyoty a Opely mají i 14,0V ale tam je to taky až při 6000 otáčkách, ostatní jmenované to mají při 2000 - 3000ot. Taky mi známý řikal, že kdybych měl napětí v síti kolem 14,5V že je tam o dost větší pravděpodobnost že budou praskat žárovky, v palubce a tak, což je celkem logické.

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Napsal: pát led 02, 2009 11:45
od Fujitsu
Takže píšu zkušenosti se silnější baterkou. Od té doby to pokaždé chytne hned při prvním pootočení motorem, takže ani pořádně nestihnu zaznamenat, jak rychle to točí, ale taky to netočí nějak extra rychle jako v létě. S původní baterkou to většinou točilo tak vteřinu, než to chytlo, a to že to chytlo hned po otočení bylo spíš výjimečně. Naproti tomu v Cliu to teď točí delší dobu než předtím, tam je to dost citelné, ale celou dobu to s tím motůrkem mlátí uplně stejně jako se silnější baterkou, takže tam problém nevidim. Takže to celé bude asi tím, že ta silnější baterka je schopna dodat větší startovací proud...zatím ty baterky nechám takhle, a když se mi v létě bude chtít rozdělat startér, tak na to kouknu.

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Napsal: pon led 05, 2009 6:15
od Hombre
Mě to dobíjí 14,1 a se světlama 13,9, taky mám ale podezření na diodu. Každopádně zkusím vyměnit altík (mám ještě jeden), a pak to změřím a napíšu.

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Napsal: pon led 05, 2009 7:01
od Fujitsu
No já bych to v tuto chvíli viděl opravdu na ten startér... jak to točí vám teď když byly ty velké mrazy, pořád stejně rychle nebo pomaleji?

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Napsal: pát led 16, 2009 8:56
od mackoco
Tento moj problem som vyriesil myslim ze nadobro. N
ielenze mi raz dobijalo auto a raz nie , ale aj ked dobijalo tak problemom bol prechodovy odpor v kably. Prejavovalo sa tak ze mi napriklad pomalsie vykurovalo zadne okno, takze namerat to bolo fakt complicated.
Postupoval som tak ze som vymenil kabel z batt. minuska na motor, narval som tam 8mm medeny ako ma byt a zaroven som vymenil aj kostru co ide na karoseriu. Tá bola prehnitá tak na 5 ohnutí pri očku a kabel sa zlomil. Myslel som si ze mam po probleme a vynnik sa nasiel. Akonahle som kable vymenil a nameral 14,3 vravim super , ale presiel som 20m a zasa nenabijalo, tentokrat vobec.
Vcera som vymenil plusovy kabel z hlavnej 80A poistky, ktory ide na bateriu a vuala, este ani nezablikalo a zadne okno som mal dnes rano rozmrazene uz na prvej krizovatke´´ :D:D:D:D.

Preto sa pitam ci je mozne aby slo auto bez batt iba na alternator a davalo pritom iba´´ 12 V, kedze bol zly spoj na svorkovnici pri baterii + ?

Lebo ak nie tak pravdepodobne bude chyba niekde medzi alternatorom a hlavnou poistkou kam smeruje ten kabel.
Meral som ho totiz , aj stress test som mu dal a javil sa v poriadku.

Re: Prudove klesanie elektroinstalacie..celej..

Napsal: pát led 16, 2009 13:50
od sector
pri mrazech -16 po nastartovani na volnobez a bez rozsvicenych svetel mi daltik daval na baterce cca 13,6-14V... po minute, kdyz se otacky ustalili, tak dava 14,2-14,3V na baterce - svetla jsem tehdy nerozsvicoval. Ted uz to nemam moznost zmerit, ale mam v prdeli baterku a kabel "-" na karoserii asi taky vymenim, je dosti polamany u baterky. menit vsechny kabely v kapote by me vyslo na 10 tisic s praci :evil: