Stránka 2 z 3

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 13:45
od Hombre
Ne, jenom tvrdím, že u mě na technické frajer bez katu určitě neprojde. :lol: :lol:
Rozvoďák:Jestli jsi byl línej koupit baterku a nějakou dobu jsi to startoval rozjezdem z kopečka, rozvoďák málokdy praskne a jestli máš štěstí tak ani nepřeskočil, ale každopádně svědčí to o tvém vztahu k autům vůbec. :roll:

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 14:53
od Morte
no Ty ani nemusíš zjistit, že ten kat nemá...bude mít menom kapku horší emise... :mrgreen:

ad můj vztah k autům- jsou "AUTA" a "auta"... :wink:

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 14:58
od Hombre
Myslíš, že nerozeznám katalyzátor od trubky nebo tlumiče? Nebo vykuchanej kat podle zvuku? Na emisích se to moc nepozná, to je pravda, ale pod autem už je to jiná.

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 15:17
od seba
Proč by měl přeskočit rozvodak?Chtel ybch slyset duvod...
Jinak na STK opravdu problem nebude.A v nejhoršim se tam vráti kat na ten den:) Já ho teda urcite pric dam:)

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 15:34
od Roman620ti
seba píše:Proč by měl přeskočit rozvodak?Chtel ybch slyset duvod...
Jinak na STK opravdu problem nebude.A v nejhoršim se tam vráti kat na ten den:) Já ho teda urcite pric dam:)
Přeskočit asi může, dokonce se to všude i uvádí...zvláště na studenej motor, kdy je rozvoďák nejvíc volnej, než se motor zahřeje a roztáhne.

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 15:50
od Hombre
seba: protože spouštěč točí motorem plynule ale při tlačení přes rychlost vlivem kompresních tlaků a vůlí v převodovce se motor točí trhavě, víš? Já vím, stává se to málokdy, ale vzhledem k velikosti škody, která by při tom mohla vzniknout, bych to neroztláčel ani výjimečně, natož denně.
Ale to jsme trochu odbočili, kat si klidně vyndej, mě to nevadí, takových jezdí plno, s tím nic nenaděláme, jedině až takovej přijede na prohlídku, tak ho můžu vyhodit, což taky s velkou chutí udělám.

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 16:16
od seba
Já si myslim že když tam tu rychlost pomalu přes spojku pustíš tak síla na řemen nebude o moc věčí jak při startování.Ono při zmene otacek z 6500 tam budou sily asi vetsi.A kor komprese u benzinaku, ta je nizka.NEvim nevim no.

A ty katy po 10 letech jeste fungují?Já myslel prave ze ne...

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 16:35
od Shluk
seba píše:Já si myslim že když tam tu rychlost pomalu přes spojku pustíš tak síla na řemen nebude o moc věčí jak při startování.Ono při zmene otacek z 6500 tam budou sily asi vetsi.A kor komprese u benzinaku, ta je nizka.NEvim nevim no.

A ty katy po 10 letech jeste fungují?Já myslel prave ze ne...
Co dodat souhlas , KAt na našich autech průměrné stáří 10 let co si budeme nalhávat je už dávno za zenitem , emise dožene lambáda ( samozřejmě v rámci svých možností ) , a co se týče náporu na rozvoďák není co dodat :mrgreen: :-D :idea: , každý den takhle startovat auto by se mi teda nechtělo a u TESCA na parkovišti hledat kopeček na rozjetí přes kvalt už vůbec ne 8) :lol:

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 16:35
od Roman620ti
No můj v červeným (1997) byl při pohledu uvnitř krásnej, zvenší je samozřejmě orezlej, ale ještě má na sobě ten plechovej kryt. Nemůžu říct, že je původní, ale každopádně tam nei dávanej novej a na emisích, to bylo krásně v pohodě v zeleným. Vůbec to ani na chvilku neskočilo do červených hodnot, což mě velmi potěšilo, že je funkční...ale raději klepu...

Jinak udajně by měl vydržet klidně 500.000km :?: někde sem to četl, pokud tedy motor nejde na 3válce, nebo pokud motor nespaluje olej.

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 17:09
od Karel G.
Zdravím kolegy,zrovna jsem v situaci kdy budu dělat první díl výfuku(vlnovec),ten už sem koupil,zároven dávám i prostřední díl ma na kahanku.Co se týče katalizátoru mám určitě taky ještě původní,na něm je krásně ještě vidět nápis unipart 97,což je rok výr.auto v provozu od 1.98.Vzhledem k tomu že už mu moc života nedávám ,tak jsem koupil univerzální od Bosalu,musí se navařit příruby,to se nějak sfoukne.Mimochodem stál 1700kč a abych se přiznal nějak se mi moc nelíbí to kuchání,chci mít klid,že vše je jak má.Když to tak zhrnu vlastně měním celý výfuk krom posledního dílu,ten jsem dělal předloni :roll:

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 17:16
od Roman620ti
Ahoj Karle,
to jsi se ani nepochlubil, že jsi vzal aj novej kat, to si bude Rourek chrochtat, mít celej systém novej :-D , jen ta peněženka to asi značně pocítila :| Jinak ten nápis na tom starém katu je pěknej, já osobně jsem to nějak ani nepřečetl, už je to dlouho, ale vím , že tam něco slabě vyražené bylo

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 17:29
od Karel G.
Ahoj Romane je tam napsáno Unipart 97,tak vím jak je stary totež bylo na posledním dílu výfuku co sem měnil předloni.Letos holt už začal brumlat ten vlnovec a středni díl už je jak papír,když logicky zvážím že jsou ty díly stejně staré(11let)tak je na čase.Nevím jak je na tom kat.po vrchu už je taky rezavý no a bojím se aby nebyl vysypaný,nebo tak něco,takže když už to budu celé rozhazovat,tak to dám do kupy z nových věcí.Je to sice druhovýroba,ale cena je přijatelná,Vlnovec 660kč Střední díl 1090kč kat.1700kč+3 kusy těsnění na porubí a jedno za svody,byl trochu problém ho sehnat v katalogu Bosalu ho neměli,pak jeden maník v obchodě koukl do Bosalu od Němců a co myslíte (měl ho tam) :-D .Tak bud tento týden nebo příští se na to vrhnu

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 17:35
od Roman620ti
Hm...tak ceny teda hezký, bych čekal tak 7čku :shock: 8)

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 17:41
od Karel G.
No bylo by i hůř třeba první díl od Bosalu na 400 příjde na 5000kč kat z přírubami taky tak nějak,je fakt,že asi ta kvalita oproti unipartu bude jinde,těžko to vydrží 11let,ale na druhou stranu asi ani Rovřík tolik let už před sebou nemá :cry:

Re: Katalyzátor

Napsal: pon čer 15, 2009 19:54
od Roman620ti
No první díl, to je postrach všech Rouvristů :D On originál už zase asi tak moc dražší nebude, si myslím :mrgreen: