Stránka 2 z 2

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Napsal: stř čer 24, 2009 11:50
od seba
To u mě ne...Já na nich mam takovy gumovy návleky..To těsní dokonale..A kde byse tam voda vzala.Ono i kdyby tak ten motor je tak rozpalenej ze by to jen zasycelo:-D

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Napsal: stř čer 24, 2009 12:00
od Hombre
To bys čuměl, když projedeš pořádnou kaluž, zkus potom mrknout pod kapotu :D

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Napsal: stř čer 24, 2009 12:17
od seba
Já mam 620Ti....Ono tam je zespoda kryt a krz motor na silnici neni ani vidět:-DKe svíčkám se nedostane.Ale nic není nemožné:-DK něčemu tam ten kryt asi byl:-D

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Napsal: stř čer 24, 2009 18:53
od Roman620ti
No voda se tam může dostat jedině, až nám prorezne kapota, nebo roztrhne chladič :lol: Jinak mi to příjde takové dokorativní, mě se to tam líbí a taky se tam tak nehromadí prach a bordel...asi

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Napsal: pon srp 24, 2009 18:56
od Czechflag
No když už se tu mluvilo a panu Maredovi, tak jsem také nespokojen. Měl sem se svojí 214 problém, při nastartování skákaly otáčky stále to chcípalo, netáhlo a když sem chtěl prudce akcelerovat auto se dusilo. Na foru sem našel že všichni doporučují pana Maredu, zavolal jsem mu a domluvil si schůzku. Když sem k němu přijel popsal sem svůj problém a pan mareda mi řekl že auto připojí na diagnostiku a uvidí, řekl sem mu že finance nehrájí roli. Ještě ten den mi volal že auto je v pořádku a že vyměnil palec rozdělovače a vyčistil víčko rozdělovače. Za tuto práci si řekl 600, prý ještě seřídil motor (tím nechci tvrdit že je drahý). A ano cesta domů celkem ušla, problém je ten že druhý den to bylo opět stejné. Volal sem tedy Maredovi a on mi řekl že na to nemá čas a tím rozhovor skončil. Ještě že kamarád dělá mechanika pro rally škoda team a tak se mi na to kluci koukli. Příčina? Špatný benzín, který byl ředěný vodou a termostat který byl stále otevřen,tzn že motor byl chlazen na velký okruh, ikdyž byl studený. Ještě mi to trochu seřídili a jsem naprosto spokojenej. K panu Maredovi už nepojedu, nazval bych ho mechanikem na baterky, umí opravit jen to co mu řekne diagnostika.

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Napsal: úte srp 25, 2009 8:28
od mackoco
Czechflag píše:No když už se tu mluvilo a panu Maredovi, tak jsem také nespokojen. Měl sem se svojí 214 problém, při nastartování skákaly otáčky stále to chcípalo, netáhlo a když sem chtěl prudce akcelerovat auto se dusilo. Na foru sem našel že všichni doporučují pana Maredu, zavolal jsem mu a domluvil si schůzku. Když sem k němu přijel popsal sem svůj problém a pan mareda mi řekl že auto připojí na diagnostiku a uvidí, řekl sem mu že finance nehrájí roli. Ještě ten den mi volal že auto je v pořádku a že vyměnil palec rozdělovače a vyčistil víčko rozdělovače. Za tuto práci si řekl 600, prý ještě seřídil motor (tím nechci tvrdit že je drahý). A ano cesta domů celkem ušla, problém je ten že druhý den to bylo opět stejné. Volal sem tedy Maredovi a on mi řekl že na to nemá čas a tím rozhovor skončil. Ještě že kamarád dělá mechanika pro rally škoda team a tak se mi na to kluci koukli. Příčina? Špatný benzín, který byl ředěný vodou a termostat který byl stále otevřen,tzn že motor byl chlazen na velký okruh, ikdyž byl studený. Ještě mi to trochu seřídili a jsem naprosto spokojenej. K panu Maredovi už nepojedu, nazval bych ho mechanikem na baterky, umí opravit jen to co mu řekne diagnostika.
Ako sa dá zistit ze termostat je otvoreny stale ?

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Napsal: úte srp 25, 2009 8:56
od Tommi_82
V zimě jednoduše. V létě podle mě jedině vymontovat a otestovat. Každopádně termostat je v mých očích u motorů K-series jedna z nejdůležitějších součástek a měla by být pravidleně kontrolována.

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Napsal: úte srp 25, 2009 10:51
od Fujitsu
Poznáš to tak, že když nastartuješ uplně studené auto (třeba ráno), necháš ho bublat a otevřeš kapotu....sáhneš na horní tlustou hadici z chladiče, ta musí být studená a nesmí se ohřívat zároveň s motorem. V autě už by ti to mělo topit, volnoběh by měl klesat, ale tahle hadice musí být pořád studená. Jakmile se ohřívá zároveň s motorem, termostat je pořád otevřenej a strašně dlouho trvá, než se auto ohřeje.