Stránka 2 z 2

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: čtv črc 08, 2010 10:56
od F.i.s.h.men
:roll:

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: čtv črc 08, 2010 16:06
od AnderN
Jestli se nepletu, tak destilka není zrovna optimální :shock: kvůli hliníkovému bloku a hlavě.

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: čtv črc 08, 2010 21:28
od KDB
Destilka JE optimální...píše, že jí ředí fridex, který tam má ;) .

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: úte srp 03, 2010 11:13
od Peters
Tak fridex moc hustý není, měřil jsem ho a je jen na -5 stupňů, ale mechanik tvrdil, že někde drnčí u kostry výfuk.
Ať koukám jak koukám, nikde nic nevidím, ale je pravda, že když sundám nohu z plynu, tak to střílí jako ze závoďáku...
A motor je rožhavenej, že bych na něm mohl vařit maso.

Neměl někdo podobný trable s výfukem a přehříváním motoru ?

Díky moc

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: čtv srp 05, 2010 7:15
od Hombre
Tak jsem přemýšlel, co ti poradit, ale už jen fakt, že se tam musí dolévat chladicí kapalina znamená, že tam budetěch závad víc. Napadá mě vodní pumpa (stává se, že nečerpá vodu, i když se točí), ucpaný chladič, neotvírající termostat nebo samozřejmě těsnění pod hlavou. Střílení do výfuku jsou podpálené ventily, nebo dohořívání směsi ve výfuku, s tím souvisí zničený katalyzátor. Když k tomu připočtu problémy s elektrikou, myslím, že tě čeká velká oprava.
Jinak to chlazení by mělo motor udržet v normální teplotě i bez větráku - pokud nestojí nebo nepopojíždí to auto někde na slunci v koloně.

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo-přehřívání motoru?

Napsal: pát srp 06, 2010 11:31
od Peters
Díky za nápady.
Fridex nemusím moc často dolévat, já ho chtěl jen naředit,protože jsem myslel,že je moc hustý, jinak to vydrží nad minimem třeba rok.
Vodní pumpu "prý" měnil Mareda vloni s rozvodama za sedmičku.
Jó závad je tam dost, jenže jsem si na něj za ty 2 roky strašně zvyknul a jízda je to fajnová.
Koupil jsem teď novou halogenku-lampu,tak mrknu pořádně na celý výfuk zespodu, snad tam konečně něco objevím.
Na větráku jsem si udělal čárku a když s tím jel automechanik tak se větrák hnul, doufám,že to nebylo jen aerodynamickým větrem při větší rychlosti :-)
Třeba se jen při krátkých jízdách nedostanu nad tu teplotu kdy větrák sepnout má.
Možná ten motor topí pořád stejně, ale už jsem ze všech těch poruch tak zblbý, že vážně nevím...
Ukazatel teploty chlazení na palubce je pod polovinou, ale nevím určitě jestli funguje...

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: pát srp 06, 2010 17:02
od Hombre
Větrák se určitě náporem vzduchu za jízdy pootočí, ale jak říkám, zapíná jen při přehřátí, třeba v létě v koloně.

Re: 214Si 1997 Relé spíná palivové čerpadlo jen občas

Napsal: stř říj 20, 2010 7:03
od Peters
Opravdu nemá nikdo u 214Si palivové čerpadlo které spíná na automatiku jen občas ? Je tam někde asi špatný kontakt/ale nemůžu najít kde/,protože vždy když přejedu větší nerovnost na silnici tak to vypne a musím zapnout ruční vypínač čerpadla, který jsem si tam musel udělat.Mareda říkal-ať vyměním řídící jednotku,ale do toho nejdu,potřebuju levnější nápad,nejlépe jestli měl někdo to samé...Díky moc všem

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: čtv říj 21, 2010 19:15
od J0hny
Já bych to teda neřešil a byl rád, že jezdím aspoň na to tlačítko drive:

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: pát říj 22, 2010 9:40
od Peters
To já jsem moc rád že to vůbec jezdí, ale vypínač pod volantem se asi nebude líbit moc na STKčku a policii...

a hlavně to čerpadlo občas zapomínám zapnutý i když auto stojí :-)

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: pát říj 22, 2010 13:41
od AnderN
Pokud auto projde emisemi a vše ostatní bude v pořádku, tak nějaký bonusový vypínač pod volantem nebude nikoho na STK zajímat. A uniformované soudruhy při kontrolních kontrolách už vůbec ne, ti kontrolují lékárničky a žárovky.

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Napsal: sob říj 23, 2010 21:08
od J0hny
Tak, tak. A pokud to zapojíš přes "bourací vypínač" paliva tak i když nabouráš benzín pořád nepoteče :)