Stránka 2 z 2

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: stř pro 15, 2010 20:55
od René
To je ta červená, jak se tu o ni píše, tu tam klidně dej, toto označení má i ta modrá(zelená) :-D , jak kdo chce

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: čtv pro 16, 2010 5:52
od Hombre
Fridex G48 je tmavozelený, jestli je to růžové, pak by to měl být G plus, ale oboje jsou vhodné, tak to tam klidně dej, nic se nestane.

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: čtv pro 16, 2010 12:13
od René
G48 je i klasicky modrá
http://400.rajce.net/nemrz.kapalina

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: pát pro 17, 2010 15:58
od F.i.s.h.men
Když jsme u těch barviček. Jakou barvu má brzovka?

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: sob pro 18, 2010 1:05
od AnderN
Ta moje byla tuším taková do žluta ... odstín asi jako motorový olej, ale o hodně světlejší.

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: sob pro 18, 2010 7:46
od Hombre
Brzdovka je žlutá, taková jak ty limonády za komunistů. Dříve bývala i červená, ale ta už se nepoužívá. Rozlišuje se DOT3 - bod varu 205°C, a DOT4 - bod varu 265°C, obě jsou ale barevně stejné a mohou se míchat dle libosti.

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: sob pro 18, 2010 8:40
od F.i.s.h.men
Já jsem právě měl brzdovku a ta byla jak voda, tak jsem se pak s každým hádal, že brzdovka je čirá.

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: sob pro 18, 2010 8:47
od F.i.s.h.men
Hombre píše:Brzdovka je žlutá, taková jak ty limonády za komunistů. Dříve bývala i červená, ale ta už se nepoužívá. Rozlišuje se DOT3 - bod varu 205°C, a DOT4 - bod varu 265°C, obě jsou ale barevně stejné a mohou se míchat dle libosti.
Jinak tě chválím za to přirovnání. Nabízelo se i jiné přirovnání na žlutou. :D

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: sob pro 18, 2010 12:53
od Hombre
No jo, ale to bych musel upřesnit, jestli v hospodě na pivu, nebo normálně po ránu :D
Jinak myslím, že brzdovka je barvená uměle, aby byla odlišena od té červené, takže normálně by byla čirá, teda je možné, že ji některí výrobci už nebarví, protože už ji není od čeho odlišovat. Zase ale není vidět v nádobce hladina.

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: ned pro 19, 2010 8:04
od Tommi_82
Něco na tom bude, taky už jsem se setkal s čirou brzdovkou, byla ve žluté neprůhledné lahvi ale byla čirá. Ruku do ohně za to už ale nedám je to moc dlouho.

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: ned pro 19, 2010 8:48
od Roman620ti
jestli výrobce omylem neposlal do flašek vodu :lol: Nevěřil bych tomu, ale kámoš měl na zprasení Š120 a po jednom dnu prasení se urvala schnilá trubička ke spojkovému válečku na převodovce, koupili jsme novou trubku a v rámci úspory naplnili celej systém spojky vodou :lol: No a normálně to fungovalo po celou dobu prasení...byly to aspoň dva dny ještě msm:

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: stř pro 29, 2010 23:36
od J0hny
To je hrůza co slýchávám o chudinkách "škůdkách" a těch videí na youtube jak je bouraj do stromů a přeskakujou hromady hlíny. To je prostě ideální krosovej stroj :D A k těm kapalinám taky už jsem viděl nějaký dožluta, ale i uplně čirý, klidně bych řek, že DOT 4 je většinou čirá, protože všude leju 4ku tak mi to příde normální, nevim jestli je to náhoda, ale když jsem si minule koupil DOT 3ku do spojky na čtyřkylu tak byla právě dožluta, nebo lehce nahnědlá, prostě jako motorovej olej eště naředěnej aspoň 1:1 :idea:

Re: Hlava motoru + chladící kapalina...

Napsal: čtv pro 30, 2010 10:07
od Tommi_82
Jo to je možný ta čirá co jsem viděl byla taky DOT4.