vibrace pri brzdeni
Re: vibrace pri brzdeni
Hombre: nemyslel jsem to zle ale špatně jsem to podal, za to pardon a je jasný, že prvně se měří tloušťka než se to nechá stočit.. v poměru k předním, zadní výjdou fakt draho ale osobně bych radši dal nové kotouče.. člověk má pak delší dobu klid oproti stočeným
navíc psal, že to dělá ikdyž zatáhne za jízdy jen ručku, takže zadní..
kdyby byly zvlněné přední a kopalo to do pedálu, cítěl by to i na volantu, pokud necítí, jsou to jasně zadní ale pro zichr šup s tím na válce na STK
navíc psal, že to dělá ikdyž zatáhne za jízdy jen ručku, takže zadní..
kdyby byly zvlněné přední a kopalo to do pedálu, cítěl by to i na volantu, pokud necítí, jsou to jasně zadní ale pro zichr šup s tím na válce na STK
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: vibrace pri brzdeni
Presne tak... sebemensi zvlneni na prednich kotoucich je citit spis na volantu nez na pedalu...
Re: vibrace pri brzdeni
přesně tak, díky za dodatek .. většinou do pedálu kopou zadní.. přední až když jsou fakt hodně v pr....Trunda píše:Presne tak... sebemensi zvlneni na prednich kotoucich je citit spis na volantu nez na pedalu...
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: vibrace pri brzdeni
No, tak to že kope pedál jsem napsal já jako příklad, pesinoo uvádí že:pri brzdeni me to zacne dost vibrovat-cukat, a taky že mu to samé dělá při ruční brzdě, tak pravděpodobně na pedálu to necítí. A když uvážím, že to vůbec nemusí být kotoučema (pravděpodobně ale je), ale třeba vůle v zavěšení zadních kol, tak bych se do kupování kotoučů moc nehrnul a napřed to zjistil přesně.
Mimochodem, do pedálu kopou přední jako zadní, záleží na velikosti toho zvlnění.
Mimochodem, do pedálu kopou přední jako zadní, záleží na velikosti toho zvlnění.
Re: vibrace pri brzdeni
Ahoj souhlasim je uplne jedno ktere brzdy blbnou,zvlneny kotouc poznas na pohled pak jsou dve moznosti bud koupit nove a nebo pokud jsou dost tluste stahni si je na soustruhu ale je treba opatrne vetsinou se to nedoporucuje ale kdyz to udela nekdo kdo to umi tak neni problem,mam to vodskouseny delal jsem si to sam na 220.Jo a skontroluj zda mas volne pistky at jdou stlacit aspon sverkou a promaz voditka trmenu,respektive je poradne vycisti a namaz musi jit volne rukou posouvat casto se stava ze zareznou,jo a kdyz uz to vse udelas dej radsi nove desticky pac pokud je nekde na kotouci nerovnost tak desticky se pak prizpusobi ale brzdeni neni ono
Re: vibrace pri brzdeni
Zdravím.
Můj problém:
Při 197tis. km jsem měnil přední brzdy(kotouče[Delphi]+desky[předpokládám že také Delphi]),asi po cca 1000km se zvlnili,než kdesi cosi,už jsem měl 204tis. km a vyreklamoval jsem je(úspěšně),místo toho namontovány kotouče ATE,opět po cca 1000km se zvlnili,teď na nich je 6tis. km a uznávám,že to kodrcání volantu mě opravdu nebaví a je to nepříjemné,tak to chci definitivně vyřešit.
Věděl jsem,že prvních pár set km prudce nebrzdit,tak jsem se dle toho řídil,vše ok,ale jakmile se něco najelo,tak se zvlnili.
Měl jsem dojem špatného ložiska P.P. kola už nějakou dobu,ale bylo málo kdy slyšet,hodně jemně(špatné ložisko se potvrdilo a bylo vyměněno),to se vyměnilo až za zvlněných ATE.
Jak mohu předejít tomu,aby se mi nezvlnili i ty 3tí nové kotouče? Co pro to mohu udělat? Pokud to tedy nebylo tím ložiskem kola.
Za jakoukoli radu budu rád,než se pustím do vyměňování za další nové.
Můj problém:
Při 197tis. km jsem měnil přední brzdy(kotouče[Delphi]+desky[předpokládám že také Delphi]),asi po cca 1000km se zvlnili,než kdesi cosi,už jsem měl 204tis. km a vyreklamoval jsem je(úspěšně),místo toho namontovány kotouče ATE,opět po cca 1000km se zvlnili,teď na nich je 6tis. km a uznávám,že to kodrcání volantu mě opravdu nebaví a je to nepříjemné,tak to chci definitivně vyřešit.
Věděl jsem,že prvních pár set km prudce nebrzdit,tak jsem se dle toho řídil,vše ok,ale jakmile se něco najelo,tak se zvlnili.
Měl jsem dojem špatného ložiska P.P. kola už nějakou dobu,ale bylo málo kdy slyšet,hodně jemně(špatné ložisko se potvrdilo a bylo vyměněno),to se vyměnilo až za zvlněných ATE.
Jak mohu předejít tomu,aby se mi nezvlnili i ty 3tí nové kotouče? Co pro to mohu udělat? Pokud to tedy nebylo tím ložiskem kola.
Za jakoukoli radu budu rád,než se pustím do vyměňování za další nové.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: vibrace pri brzdeni
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: vibrace pri brzdeni
No nediv se Romanovymu popichnuti, ale ona fakt jina rada, nez jakou on dal, neexistuje...
... ja k tomu dodam jen to, ze si urcite nech zkontrolovat stav trmenu a to vpredu i vzadu... muze treba taky byt problem v tom, ze ti to vzadu malo brzdi a tak jsou ty predni brzdy vic zatezovane (donedavna i muj problem) ... ja se taky potykal se zvlnenim, ale po par tisicich km jsem ty kotouce sjel a dobry... pokud ti to ale vadi, tak si je nech srovnat na soustruhu... pak uz by se snad zkrivit nemely...
... ja k tomu dodam jen to, ze si urcite nech zkontrolovat stav trmenu a to vpredu i vzadu... muze treba taky byt problem v tom, ze ti to vzadu malo brzdi a tak jsou ty predni brzdy vic zatezovane (donedavna i muj problem) ... ja se taky potykal se zvlnenim, ale po par tisicich km jsem ty kotouce sjel a dobry... pokud ti to ale vadi, tak si je nech srovnat na soustruhu... pak uz by se snad zkrivit nemely...
Re: vibrace pri brzdeni
Tak dle sebe není třeba soudit ostatní.
A co může být třeba s těmi třmeny? Do bezpečnostních prvků raději osobně nezasahuji,ale jen pro informaci.
Nebo abych se neptal zbytečně,mechanik by si s touto záležitostí měl poradit,aby věděl co překontrolovat? Když mu objasním mou situaci.
A předpokládám,že kdybych je přepálil,kdy se mají zajíždět,tak by mi pravděpodobně neuznali reklamaci.
Když mám možnost je vyreklamovat za nové,tak je mi škoda to brousit soustruhem a tím je znehodnotit pro reklamace.
A co může být třeba s těmi třmeny? Do bezpečnostních prvků raději osobně nezasahuji,ale jen pro informaci.
Nebo abych se neptal zbytečně,mechanik by si s touto záležitostí měl poradit,aby věděl co překontrolovat? Když mu objasním mou situaci.
A předpokládám,že kdybych je přepálil,kdy se mají zajíždět,tak by mi pravděpodobně neuznali reklamaci.
Když mám možnost je vyreklamovat za nové,tak je mi škoda to brousit soustruhem a tím je znehodnotit pro reklamace.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: vibrace pri brzdeni
Muzou byt zarezle vodici cepy... muze byt zarezly jen jeden z paru, pak se to zde ze to brzdi, ale ne poradne...
Kdyz to vyreklamujes, tak budiz... kdyz ne, tak je nech srovnat... mechanik by samozrejme mel analyticky problem odhalit... prece jen musi mit zkusenosti...
Kdyz to vyreklamujes, tak budiz... kdyz ne, tak je nech srovnat... mechanik by samozrejme mel analyticky problem odhalit... prece jen musi mit zkusenosti...
Re: vibrace pri brzdeni
Tak to je možné,trošku to drhlo,já nechával vyměnit na P.P. kole vodící čepy(na zvedáku při zkoušení kol jen tohle trochu drhlo) při 195tis. km. Ale ukázalo se,že i ty původní jsou OK.
Snažím se posbírat co nejvíce rad,ať s tím pak mohu něco provédst.Konzultaci s mechanikem asi provedu zítra co poradí.
Snažím se posbírat co nejvíce rad,ať s tím pak mohu něco provédst.Konzultaci s mechanikem asi provedu zítra co poradí.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: vibrace pri brzdeni
Tento problém u sebe považuji za uzavřený.Třeba to někomu pomůže.
Špatná poloosa a náboj kola.Od výměny nejeto 2tis. km bez problémů.
Tímto dík lenhamovi za trpělivost.
Špatná poloosa a náboj kola.Od výměny nejeto 2tis. km bez problémů.
Tímto dík lenhamovi za trpělivost.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: vibrace pri brzdeni
děkuji ten samý problem a též to bylo poloosou a odstranenombures89 píše:Tento problém u sebe považuji za uzavřený.Třeba to někomu pomůže.
Špatná poloosa a náboj kola.Od výměny nejeto 2tis. km bez problémů.
Tímto dík lenhamovi za trpělivost.
Re: vibrace pri brzdeni
u mně také takový problém vyměnil jsem poloosu a vyřešeno děkuji za radu
Re: vibrace pri brzdeni
Poraďte mi prosím, zřejmě budu mít podobný problém, teď jsem vyjela ze servisu s tím, že jsem auto dávala opravit proto, že při dobržďování, při velmi pomalý rychlosti spínalo abs. Což mi přišlo divný. Mám teď vylepený nějaký kroužek na poloose...nevim vůbec jaký kroužek, asi od abs...ale při dobržďování to teď mlátí tak, že skoro neudržim nohu na pedálu. Při prudkým zabrždění dobrý, neni problém, nic se neděje, ovšem při lehce položený noze na brzdě je to katastrofa...auto je určeno po zimě na šroťák, chtěla bych jen dojezdit zimu a pak koupit nový auto. Máte někdo zkušenost s takovou závadou?