Stránka 2 z 3

Re: klííííče

Napsal: úte pro 21, 2010 12:55
od Trunda
Je to hodne velky orisek, protoze immo je primo napojeny na ridici jednotku... teda jestli neni dokonce soucasti...
A je to tak... po nekolika vterinach se imo aktivuje a pak smula... ten system je hodne promysleny a je tam osetreno napr i to, kdyz se snazis zamknout auto, ktere nema dovrene dvere... i tehdy totiz aktivuje alarm v nejakem spesl rezimu... Tim se dostavam k tomu, ze Rover byl ve s ve dobe proti konkurenci s zabezpecenim o tridu vejs.. amen ;-)

Re: klííííče

Napsal: úte pro 21, 2010 21:22
od AnderN
No nevím ... třeba to, že má R200/400/25/45 imobilizér v ovladači, nepovažuju zrovna za výhru ... při vybitých baterkách pak člověk musí šaškovat s EKA kódem ve dveřích řidiče. Zrovna tak skutečnost, že pár minut po odemknutí auta už nenastartuju, dokud ho vlastně neodemknu dálkovým ovladačem znova ... celkem pruda. Přitom ani v té době nebylo nic neobvyklého mít čip imobilizéru přímo v klíčku a deaktivovat ho v zámku zapalování. Navíc se tento systém prakticky beze změn montoval zhruba od počátku 90. let až do posledních aut ročníku 2005.

Jen názor ... dokud vše funguje, není pro uživatele rozdíl. Ale jakmile přijde majitel o poslední funkční ovladač (po 15 letech provozu nic neobvyklého), tak je to na odtahovku :?

Re: klííííče

Napsal: úte pro 21, 2010 21:31
od Trunda
Ja v tom nic prudiciho nevidim.... proste otevru auto ovladacem a tim se mi deaktivuje imo... strcim klicek a startuju... pokud nejak zavahat, jako ze odejdu na chvilku od odemceneho auta a imo se aktivuje, tak ho zase zmacknutim tlacitka deaktivuju, ale nic protivneho v tom nevidim.... nevadimi to, zvykl jsem si na to... ze dojde casem k destrukci? No to je mozna nevyhoda... ale myslim ze je to asi tak casto, jako kdyz se strati klicek... mi to nevadi... kaněc! :-)

Re: klííííče

Napsal: úte pro 21, 2010 22:47
od Zakar
@ Andern,Jenom upřesním,že u aut od roku 1999 řada 200, 400, už není nutné mačkat ovladač na odblokování,protože informaci z ovladače si čte automaticky spínačka po zapnutí klíčku.Za předpokladu,že ovladač je na stejném kroužku jako klíč.

Re: klííííče

Napsal: úte pro 21, 2010 23:19
od AnderN
Zakar píše:... Za předpokladu,že ovladač je na stejném kroužku jako klíč.
Tomu nerozumím ... kontakt přes kroužek je asi pitomost, je tam kupa plastu. Takže máš na mysli, že není nutné znova mačkat odemykání na DO, protože se systém naučil komunikovat s ovladačem sám, pokud je v dosahu :?: Schválně někdy vyzkouším na naší R25 (11/2001), protože mám dojem, že se to tam musí znova odemykat taky.

Re: klííííče

Napsal: úte pro 21, 2010 23:44
od klevis
Já jsem nikdy znovu nic mačkat nemusel, prostě odemknu ovladačem, klidně stojím ještě půl hodiny venku a potom nastartuji a jedu.

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 6:14
od Hombre
Mě to taky po odemknutí jde nastartovat libovolně dlouhou dobu (4/1997), ale kdybych zapnul klíček a vypnul (nebo po zhasnutí motoru) je to tak do 20. vteřin , pak už to pípá.
Ale hrozná sranda je s těma kartama, co má třeba Renault. Stačí ji mít u sebe, nikam se nemusí strkat (dřív se musela dávat do takového slotu) a můžeš otevřít auto, nastartovat (tlačítkem start/stop) a jet. Pokud jedou dva a neuvědomí si, kdo má kartu u sebe a pak ten s tou kartou vystoupí a ten druhej někam odjede a tam to vypne, tak je nahranej :lol: Kamarád má Scénika 2004 a funguje to, zkoušeli jsme to. Nebo když se zakecá u auta a zloděj mu ho klidně z druhé strany otevře a něco mu tam ukradne. Tak v tomhle jsem konzervativní a upřednostňuju DO a klasický klíč do zapalování, takže jak to má Rover mi vyhovuje.

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 8:04
od Trunda
No je mozny, ze novejsi modely maji v DO cip, a v blizkosti dirky snimac... kazdopadne nasi Roverici nic takoveho nemaji... mi to ale vuuuubec nevadi ;-) To vic me stve, ze Kupecko nema pri zamknuti indikaci blinkrama :-(

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 9:56
od cobain
to vadi aj mne trosku na mojej 400 pri odomknuti mi bliknu smerovky, ale pri zamknuti nic. Ked zamknem auto snazim sa pocuvat ci cvaklo popripade okom skontrolovat.
par krat sa mi stalo ze mi auto piupalo pri pokuse startovat.

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 10:01
od Trunda
No jenze v tvym pripade to bude spis problem spatneho spinace na nekterych dverich... u me je to "feature" uz od vyroby... teda nekolik lidi uz mi to potvrdilo...

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 10:27
od cobain
jak to myslis s tym spinacom?
pokial nemam dovrete dvere tak nezamknem.
ale od kedy mam auto je stav taky ze ak zamknem auto smerovky nebliknu ked odomknem bliknu. pokial su pootvorene dvere alebo tak neco tak sa auto odomkne same.

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 10:31
od Trunda
No tak v tom pripade to nebude spinac na dverich, ale na kufru ci kapote... Proste pokud to blikne pri otevirani a pri zavirani ne, tak je tam nejaky problem...

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 10:41
od Zakar
Já nemyslím žádný kontakt přes plast.Když si sundáš kryt kolem spínačky tak uvidíš kroužek,který čte kód z ovladače.

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 11:07
od cobain
Trunda píše:No tak v tom pripade to nebude spinac na dverich, ale na kufru ci kapote... Proste pokud to blikne pri otevirani a pri zavirani ne, tak je tam nejaky problem...
hm takze to si teda pozriem najskor skusim kufor a potom budem hladat spinac na kapote

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 11:19
od Tommi_82
Zakar píše:Já nemyslím žádný kontakt přes plast.Když si sundáš kryt kolem spínačky tak uvidíš kroužek,který čte kód z ovladače.
Není to tak, že ten kroužek i vybudí ten čip v klíči, takže pro funkčnost imobilizéru není nutné mít funkční baterii v dálkovém ovládání? Bratrův bramborák to tak má a v BMW bylo tohle řešení oblíbený. Podle mě to tak mají právě i tyhle novější kousky řady 200/25, 400/45?? (a moje pětasedma to má podle mě taky tak)