Stránka 2 z 3

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: úte led 11, 2011 21:55
od J0hny
Hombre píše:Jen bych chtěl upřesnit, že by to měly být BKR6E, BKR6E-11 jsou pro vozy s automatickou převodovkou.
Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčky :idea: :?:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: úte led 11, 2011 22:13
od F.i.s.h.men
Je to zajímavý, protože na Honda motor je BCPR6E-11 a není to jen pro automatickou. Prostě když NGK, tak tyhle.

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: úte led 11, 2011 22:24
od J0hny
F.i.s.h.men píše:Je to zajímavý, protože na Honda motor je BCPR6E-11 a není to jen pro automatickou. Prostě když NGK, tak tyhle.
Točí hondí motor taky 7k ot/min.?

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: úte led 11, 2011 22:54
od AnderN
Zrovna Honda je celkem pověstná vysokootáčkovými motory, takže hodně z jejich motorů točí i 8 tisíc ;-)

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: úte led 11, 2011 22:55
od F.i.s.h.men
Ti nevim. Ale ta 1.3 co tam mám teď se dokáže docela naštvat. Zeptej se Jeytee ho.

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: úte led 11, 2011 23:32
od J0hny
AnderN píše:Zrovna Honda je celkem pověstná vysokootáčkovými motory, takže hodně z jejich motorů točí i 8 tisíc ;-)
8? :D No to už snad né, už těch 7 je hodně pro sériovej motor - spotřeba, výdrž...

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 0:02
od AnderN
Např. v 90. letech Honda Civic 1,6 16V (5. generace) -- v nejvýkonnější verzi až 118 kW (160 PS) / 7600 rpm, krouťãk 150 Nm až při 7000 rpm ... takový motor se prostě točí až k osmi, fakt ;-)

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 6:31
od Tommi_82
No Honda co se týče vysokootáčkovosti motorů je a vždy byla rozhodně kus před Roverem. To zjistí každý, kdo se sveze někdy třeba v Hondě CRX. Některé motory Honda se nechávají točit až k omezovači který je položen opravdu citelně výše než má kterýkoli motor Rover. Hlavní daní za to je pak vysoká spotřeba oleje.


Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 8:05
od Hombre
J0hny píše:Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčky :idea: :?:
Pokud vím, tak automat má jiné chlazení a tedy i jinou (asi o něco vyšší) provozní teplotu motoru. Takže i svíčky musí být o něco studenější (mají lepší schopnost odvádět teplo), aby jejich teplota byla optimální a neusazovaly se na nich saze (kdyby byla moc studená), ani se netvořily samozápaly (moc teplá). A to bude asi ten rozdíl.

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 8:43
od F.i.s.h.men
Tohle je lepší. Pokud se nepletu, tak Honda Prelude 2.2


Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 8:48
od AnderN
Hombre píše:Pokud vím, tak automat má jiné chlazení a tedy i jinou (asi o něco vyšší) provozní teplotu motoru. Takže i svíčky musí být o něco studenější (mají lepší schopnost odvádět teplo), aby jejich teplota byla optimální a neusazovaly se na nich saze (kdyby byla moc studená), ani se netvořily samozápaly (moc teplá). A to bude asi ten rozdíl.
Nevím o tom, že by např. 75 CDT automat měl jiné chlazení motoru než 75 CDT manuál. Ano, je potřeba víc chladit převodovku, ale motor určitě nepracuje za vyšší provozní teploty.

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 9:01
od Tommi_82
Naftový auta do toho hamtat nebudeme, ne?
OFFTOPIC:
Jinak primární chladící okruh podle mého názoru je u automatu CDT a manuálu CDT řešen jinak manuál má kratší okruh, protože okruh nevstupuje do převodovky, automat ho má delší protože jde přes převodovku. V uživatelském manuálu to sice zmíněno není, ale pole mě je u automatu v převodovce zabudován radiátor na ohřívání/chlazení oleje a manuál ho nemá.
Omlouvám se nechci tu zbytečně vyvolávat zcestnou diskusi o nafťácích.
KONEC OFFTOPICU.

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 9:04
od F.i.s.h.men
Teplotu udává to číslo. Studenější by tedy byla BKR7E a teplejší BKR5E

BKR6E-11 to číslo značí vzdálenost elektrod tedy 1.1mm

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 9:43
od Hombre
Ano, děkuji Vám pánové za upřesnění, teplota motoru by měla být stejná, je tam jen větší objem chladicí kapaliny a jinak dimenzovaný chladič a tři ventilátory místo dvou.
Co se týče té svíčky, je to teda opravdu asi jen jiná vzdálenost elektrod, teplota svíčky je to číslo 6, ale aspoň jsme se dobrali k vysvětlení, čímž děkuji Fishmenovi :D

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Napsal: stř led 12, 2011 15:12
od cobain
ja len k tym honda motorom je krasa sa povozit zbesilo na CRX a trosku ju podrazdit juj bol to pocit a potom opat do naftaciku a klidanko istu dobu som uvazoval nad CRX ako auto na ved viete co ale potom som si to rozmyslel drive: