Stránka 2 z 3

Napsal: pát bře 07, 2008 0:47
od Šqírka
Hele pokud dojdes do obchodu a reknes co mas za model auta, tak ti daji ten co ti tam padne... Jinak ja ho mam z D&M co sidli v Brne.. Ty ti poradi urcite. Funguji i na netu ;o) Tak at dobre nakoupis a jsi spokojenej... Myslim ze nakonec budes urcite spokojenej... Auto pak nezni jak nejakej vysavac ;o) Ale to je vec nazoru a proto dopredu rikam ze se nebudu s nikym dohadovat jestli je to lepsi ci horsi ;o) Jinak pokud chces mit hlasity auto, tak to urcite vyresis poslednim dilem vyfuku... Zadni koncovkou a podobne to nevyresis... Mam posledni dil ovalneho tvaru. Padne do vyrezu do zadniho narazniku a tim padem i dobre vypada zad auta. A zvuk je nadhernej... Chce to ale si pak zvyknout ze auto uz nikdy nebude tichy... Ale jak jsem povidal... Az bude sraz tak to muzes vsechno okouknout a pripadne muzu poradit ;o)

Napsal: ned bře 09, 2008 11:13
od TommyLee
Eny45 píše: No jestliže si jednotka spočítá kolik má vzduchu, tak i kdyby ho tam fitr pustil víc, tak jednotka si ho ubere škrtící klapkou. Tím pádem to výkon navíc přinést ani nemůže.

Ale je tu jedna vyjímka, a to je právě měření na brzdě, nebo taky jízda s plynem na podlaze. Tam je klapka maximálně otevřená, a tudíš zavisí na filtru kolik vzduchu pustí.

Zní to logicky... ?
No logicky to zní, hlavní výhodu tedy spatřuji při jízdě s plynem na podlaze, což je hlavně při předjíždění a jestli to přidá i minimum výkonu a ubere to z předjížděcího manévru např. 1 vteřinku, tak je to celkem fajn věcička. :D

Napsal: ned bře 09, 2008 17:49
od Tommi_82
Nevím možná u nějakýho silnýho motoru. U mojí 214 Si by to žádnou vteřinu neubralo ani kdyby tam nebyl žádnej filtr :-))

Napsal: ned bře 09, 2008 18:17
od Roman620ti
Kdysi dával brácha značkovej filtr i s orig. airboxem do Škody 110R a na 1.3 bylo poznat, že filtr po čase umyl (spešl prevítem). Hned poznal, že to lépe jede. :lol: Časem tam dostal motor 1.6 MPI z Felície i se vstřikováním a už nějaké vyprání vůbec nepoznal. Akorát, když byl filtr hodně špinavej, tak při plným prošlápnutím vyšlehl z výfuku plamínek, ale to u motoru v předu nedocílíme :lol: . Tak na silném motoru se to podle mě vůbec nepozná, asi jen u nějakejch hodně slabejch...

Napsal: ned bře 09, 2008 20:05
od Tommi_82
Myslím že skončíme u toho že filtr na to stejně vliv nemá :-) Leda k horšímu když je zasranej, ale lepší už to hold nebude.

Napsal: pon bře 10, 2008 13:48
od max80
.

Napsal: pon bře 10, 2008 14:10
od Hombre
nejlépe na jaře, při každé výměně oleje.

Napsal: pon bře 10, 2008 14:24
od max80
.

Napsal: pon bře 10, 2008 14:31
od Roman620ti
max80 píše:Hejhola, kdyz uz jste u toho filtru, je tam nejakej interval, po kterym se meni? Nebo se jen vizuelne proveri...nebo auto zacne stekat...? :lol:
Tak ten filt musí vzdržet velmi mnoho, pokud ho někdo vlastní blbostí nezku...Vždy se akorát vypere v takovém originálním prevítu a je zase jako novej. Už si to moc nepamatuji, ale něčím se ten fitr vypere a po zaschnutí se nastříka barevným olejem ( podle značky výrobce) , který zachytává prach a nečistoty. Tak časem se to může aj cenově skoro vyrovnat, než kupovat stále nové papíráky.

Jinak klasickej papírák se má měnit po 30tis km. V prašném provozu dříve...

Napsal: pon bře 10, 2008 14:34
od Tommi_82
jojo vyměnit to zvládně i děcko.

Napsal: pon bře 10, 2008 14:35
od Hombre
Roman620ti píše: Tak ten filt musí vzdržet velmi mnoho, pokud ho někdo vlastní blbostí nezku...Vždy se akorát vypere v takovém originálním prevítu a je zase jako novej. Už si to moc nepamatuji, ale něčím se ten fitr vypere a po zaschnutí se nastříka barevným olejem ( podle značky výrobce) , který zachytává prach a nečistoty. Tak časem se to může aj cenově skoro vyrovnat, než kupovat stále nové papíráky.

Jinak klasickej papírák se má měnit po 30tis km. V prašném provozu dříve...
No ten tuningovej se samozřejmě nemění, ale čistí, nebo pere, či co, ale ten papír za cca 200 Kč klidně každou výměnu oleje. Jo a jenom se to oddekluje, vymění vložka a nasadí dekl a zacvaknou sponky.

Napsal: pon bře 10, 2008 14:37
od max80
.

Napsal: pon bře 10, 2008 14:37
od Tommi_82
no já si myslím že koupit novej papírák (za nějakou stokorunku) jednou za 15 tisíc km nikoho nezruinuje. Jinak souhlas s tím že by se měl měnit každou až každou druhou výměnu oleje.

Re:

Napsal: úte bře 11, 2008 19:12
od Jirka2
Pavel Rover200 píše:jo já tam mám kužel Green a jde to poznat, ale musíš co nejvíce zabránit tomu, aby to sálo teplý vzduch od motoru.

No a jak to máš vyřešený aby ti to nesálo teplej vzduch? Máš tam nějaký odstínění od motoru,nebo nějakej přívod studenýho vzduchu? Říkal sem si že bych vyvedl potrubí s přívodem studenýho vzduchu.Myslel sem že bych to vedl nárazníkem-místo krytky na mlhovku (žádný mlhovky tam nemám) protáhnout potrubí,ale není tam moc místa,bylo by to takový moc zkroucený,tak nevým jestli by tam nějakej náporovej vzduch vůbec proudil.

Re: Sportovní filtr

Napsal: pát dub 11, 2008 19:32
od Powell
tak jsem taktéž pořídil vzducháč, značku ani nevim, ale KN to neni ale jako...fajn vecicka...v kombinaci s ladakem...ale mel jsem takovy dilema...jestli nechat spodni dil z ofiko filtru jako taky privod vzduchu bo to dat cely pric a nakonec jsem tam ten dil nechal, ale nevim, kazdopadne by me zajimalo jak jste kdo resil pridelani vzduchace, resp jakysi podepreni filtru,ja to resil provizorni plechovou vzperou, tzn kus plechu do tvatu V a stahovacim paskem