Stránka 2 z 3

Napsal: stř úno 20, 2008 13:15
od AnderN
Jen mala oprava - 2.0 CDT mel 85 kW a 2.0 CDTi mel 96 kW (nikoliv 110 kW). Jinak obecne se da souhlasit, jen s tou spotrebou - on ten vetsi vykon zase casteji nuti cloveka na to jeste vic slapnout, ze jo? ;-)

Hlavne ale u toho chipnuteho motoru dojde treba k vyssimu plnicimu tlaku turba v nizsich otackach, cimz motor ziska v tech nizsich otackach vetsi Mk a tudiz se s nim jeste o neco lepe jezdi. Kdyby mi nebylo lito hromady penez za kvalitni preprogramovani ridici jednotky, sel bych do toho hned. Tech cca 90 kW misto 77 kW a hlavne cca 240 Nm oproti 210 Nm se asi trosku pozna.

Napsal: stř úno 20, 2008 14:09
od Bifik
donutil píše:No a kolik ti to dlouhodobě bere.Já se pod 6,2 nedostanu a nemám to čipnuté.Po městě a po okreskách jezdím jako člověk,po hlavní až do 140.
No já to mám kolem 7-8l, ale 60% projezdím městem, takže to tak odpovídá,na dlouhou štreku pri jízdě kolem 110km/h si to vezme i slabě pod 6l...

Napsal: stř úno 20, 2008 14:14
od Bifik
AnderN píše:Jen mala oprava - 2.0 CDT mel 85 kW a 2.0 CDTi mel 96 kW (nikoliv 110 kW). Jinak obecne se da souhlasit, jen s tou spotrebou - on ten vetsi vykon zase casteji nuti cloveka na to jeste vic slapnout, ze jo? ;-)

Hlavne ale u toho chipnuteho motoru dojde treba k vyssimu plnicimu tlaku turba v nizsich otackach, cimz motor ziska v tech nizsich otackach vetsi Mk a tudiz se s nim jeste o neco lepe jezdi. Kdyby mi nebylo lito hromady penez za kvalitni preprogramovani ridici jednotky, sel bych do toho hned. Tech cca 90 kW misto 77 kW a hlavne cca 240 Nm oproti 210 Nm se asi trosku pozna.
JJ, máš pravdu já se upsal s tema 110kw :roll:
To že tě to častěji nutí šlápnout je pravda, ale jen prvních pár týdnů, pak už si zvykneš na větší výkon a jezdíš normálně :wink:
Jinak s tebou plně souhlasím :wink:

Napsal: stř úno 20, 2008 19:00
od donutil
Tak nevím,jestli o tom budu přemýšlet.Já taky hlavně nejezdím dálky.Používám jej denně 12 km tam a po 2 hodinách zpět a to 2 krát denně,tedy 50 km.A potom trochu dálkové,ale do 110 nikdy.Po jedničkách kolem 140 a na dálnici 150 pořád,někdy i víc,záleží jak mě chytne blbá.S výkonem při běžné jízdě jsem spokojen,samozřejmě,když začnu závodit cítím,že je to slabší.Inu dilema.

Napsal: čtv úno 21, 2008 1:16
od tobias
Bifik píše: JJ, máš pravdu já se upsal s tema 110kw :roll:
To že tě to častěji nutí šlápnout je pravda, ale jen prvních pár týdnů, pak už si zvykneš na větší výkon a jezdíš normálně :wink:
Jinak s tebou plně souhlasím :wink:
Co se týče chipu, tak to má cenu jenom u přeplňovanejch morotů. Zvedne se plnící tlak turba a tím se vystřelí výkon...teda nevim jak to funguje u normalních atmosférickejch motorů.
Každopádně u novejch CDT bych se toho nebál, pokud to udělá dobrá firma.

ale s čím nemůžu souhlasit je, že si na hodně výkonej motor zvykneš a zpomalíš...sice už tolik neblbneš, ale v průměru pořád jezdíš rychleji jak předtim... :cry: no jo, 147kW :D a s chipem by to mohlo byt 188kW :)) ale to bych vydržel tak asi tejden, než bych to někde omotal kolem stromu :P

Napsal: čtv úno 21, 2008 1:31
od Roman620ti
No bylo by to hezké, ale když mi brácha popisoval, jak jim do práce přivezli na odtahovce (buď nová Audina nebo Volkswagen) auto s roztrhnutým turbem, nešel bych do toho. Už při pohledu zvenčí na kapotu byly vidět promačkliny od roztrhanejch lopatek turba, hadice rozbodaný a vůbec všechno kolem rozsekaný. Dokonce aj motor nasál ty roztrhaný částice a rozmlátilo to i písty. Turbo se roztrhlo v plných otáčkách. Totální destrukci motoru bych nechtěl :evil:

Napsal: čtv úno 21, 2008 13:19
od Bifik
řeknu to asi takhle: "kolik višní, tolik třešní" :lol:

Napsal: pát úno 22, 2008 15:08
od AnderN
Roman620ti: ono turbo ma taky plne otacky plus minus kolem sto tisic za minutu. Pokud se opravdu roztrha, musi to byt paseka. Ale pokud se vazne roztrhalo, nemohl za to podle me jen chiptuning, ale urcite tam byla i nejaka vada materialu. Navic obecne u motoru TDI z koncernu VW to hodne lidi s chiptuningem prehani, auto zdimaji, co to da a pak se divi.

Bifik: tohle uz jsem slysel, ale stejne nechapu :lol:

Napsal: pát úno 22, 2008 15:44
od Roman620ti
No "asi" to bylo špatně načipovaný :lol: Ale po pravdě to na 100% nevím. Je to už dost dlouho a brácha mi o těhlech destrukcí často vypráví. Ať už to je chipem, nebo přejetým olejem, rozvody...
Napsal jsem to jen proto, aby s tím případnej zájemce počítal :lol: Může se to stát špatně upravenýmu autu, jako se to může stát sériovce. Já mám blbej pocit už jen, že tam to turbo mám, natož nechat vyždímat motor přes chip do extrému. :lol: Turbo je super věc, ale dokáže udělat strašnou paseku :evil:

Napsal: pát úno 22, 2008 16:05
od AnderN
Je fakt, ze honit 620ti, ktere uz tak ma 200 kobyl, az nekam pres 250k, to bych se taky bal. Ale 620SDi, ktere nejak prehnane neni (105k), navic ten motor je znamy svou odolnosti, tam bych se posunu k cca 120k az tak nebal.

Napsal: pát úno 22, 2008 20:53
od Bifik
Já bych si taky nečipoval auto které má 200 koní! to je podle mě už rozežranost, nebo pro závodní účely... Ale pro auto které má kolem 100-120 koní a chipem se to zvedne na 120-150 koní, tak je to rozdíl jako hrom! to se pak člověk cítí jak král kopců :lol: :lol: :lol:

Re: chiptuning

Napsal: pon čer 23, 2008 12:39
od Jarda
Pozor!!!Velmi zajímavá nabídka!Potkal jsem se s chlapíkem co dělá chiptuning http://www.diesel-technik.cz a bavili sme se o chipu na 214ku,rikal ze by naviseni vykonu bylo 6koni, no moc to neni ale zase se dost zlepsi kroutak od nizkejch otacek, no ale to hlavni je cena a hlavne zaruka kterou davaj,samozrejmosti je cd s orig.datama ale muzou zajistit mereni vykonu a pokud by to co rikaj nesedelo tak vratej prachy za chip + naklady na mereni.Cena je na 214ku 3500,- a do konce cervence maj slevu 25%!! + sleva na filtry KN! Jestli mi po dovoleny zbydou penize tak do toho urcite du. Dale jsem se ho ptal na nejakou specialni cenu pro Rover Club a nebyl by v tom problem :wink:

Re: chiptuning

Napsal: pon čer 23, 2008 14:19
od Roman620ti
no zní to hezky...ještě by to chtělo dohodnout nějakou skupinovou slevu pro roverclub na vrakovišti, až budou všichni schánět jiné, funkční motory :lol: :mrgreen:

to je jen sranda, ale zní to fakt pěkně :P

Re: chiptuning

Napsal: pon čer 23, 2008 16:18
od R4ms3S
šel bych do toho ;)

Re: chiptuning

Napsal: pon čer 23, 2008 17:35
od Jarda
Tak se muzem domluvit a jely by sme tam najednou :D Ale az tak koncem cervence,co ty na to?