Kabínovy a palivovy filter.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabínovy a palivovy filter.
Já jsem si ho na dvoukilu nechal dát, kvůli těm pár korunám nemá smysl riskovat že odjede regulace vnitřního ventilátoru.
Re: Kabínovy a palivovy filter.
ospravedlňujem sa, že vyťahujem starú tému, ale nechcel som zbytočne zakladať novú tému...mohol by mi prosím niekto v krátkosti popísať postup výmeny palivového filtru?...je najvyšší čas na výmenu, nakoľko mi auto občas na 1, 2 a 3 prevodom stupni poskočí pri "zošliapnutom plyne"...samozrejme ak držím plyn v rovnakej polohe nejakú dobu...pár ľudí mi povedalo, že to môže spôsobovať palivový filter, a že by som ho mal vymeniť...podľa toho, čo som tu čítal sa nachádza pod čelným sklom v motorovom priestore...ten postup by som potreboval kvôli tomu, aby som vedel, či nevyprsknem benzín alebo nespravím niečo, čo by ma mohlo prekvapiť...nemám ani len tušenie, ako je to s tým palivovým filtrom...budem moc vďačný za akýkoľvek typ na výmenu toho filtra...ďakujem....
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabínovy a palivovy filter.
Je tam stalý tlak benzínu ale když nebudeš mít motor horkej tak te ta troška co s toho vystříkne nezabije, proste je nom povol šroubení na přívodu a vývodu a pak už jenom ten šroubek na objímce kolem filtru, a namontuj novej, ale pozor má danej směr proudění benzínu, takže ho dej stejně jako byl ten předchozí, musíš to jenom akorát dotáhnout, aby to těsnilo, ale zase si myslim, že to půjde snadno strhnout, takže bacha, potom to hlavne vyzkoušej jestli ti to neteče, abys pak neshořel, a už jenom
ale to cukání tím nebude 


Re: Kabínovy a palivovy filter.
J0hny díki moc...presne toto som potreboval vedieť...či tam bude ešte nejaký benzín, alebo nie...chcel som vedieť, či to bude pod nejakým tlakom, aby som to robil vtedy, keď budem mať prázdnu nádrž...no a k tomu cukaniu...toto už môže byť posledná možnosť, prečo by to robilo...vymenil som zapaľovacie káble, palec rozdeľovača, hlavu rozdeľovača, sviečky a neviem čo všetko ešte...možno by ešte mohlo pomôcť, ak by som vymenil škrtiacu klapku...no však uvidím...rozhodne ti ďakujem za tvoju radu pri výmene toho filtru
...

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabínovy a palivovy filter.
Nezáleží kolik je benzínu v nádrži, tlak tam bude pořád, ale neboj, nezabije tě to když to nebude zahřátý a nenateče ten benzín někam kde chytí, to pak asi sranda neni!
Tak toje divný, ale takhle nadalku se to špatně vymejšlí, totiž, neni cukání, jako cukání, eště by to mohla dělat lambda, ta to dělá spíš za studena, z mých zkušeností.

Re: Kabínovy a palivovy filter.
Zdravím.Jen takový hloupý dotaz.Může mít vliv kabinový filtr na teplotu?Když je zima,tak se tomu zrovna nějak topit nechce,nedá se říct,že by z topení sálal horký vzduch 
Díky
216Si

Díky
216Si
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabínovy a palivovy filter.
Pochybuju, na topení má spíš vliv, jestli motor dosahuje provozní teplotu?
Re: Kabínovy a palivovy filter.
Dle ukazatele teploty ano,ručička je v cca v 50% rozsahu budíku.
Měl jsem nedávno problém s budíkem,ručička občas ukazovala nesmysli,dle budíku se motor dlouho zahříval,když už zahřál,tak to spadlo,tam se to chvíli drželo,pak zase vyletěla na provozní teplotu a tak různě.Teď jsem ujel v zápřahu 200km a už to zase funguje jak má,schválně jsem si koupil termostat před 2 týdny,že se bude měnit.
Bylo mi doporučeno odvzdušnění,tak jsem to povolil a tekla voda,to jsem zkoušel už tak před asi měsícem.
Hadice ke chladiči a i z chladiče teplé,samozřejmě přívod horký.
Zase to topení není tak špatné,ale ani nijak osilnivé,v zimě bych se rád ohřál,nejen roztopil
Měl jsem nedávno problém s budíkem,ručička občas ukazovala nesmysli,dle budíku se motor dlouho zahříval,když už zahřál,tak to spadlo,tam se to chvíli drželo,pak zase vyletěla na provozní teplotu a tak různě.Teď jsem ujel v zápřahu 200km a už to zase funguje jak má,schválně jsem si koupil termostat před 2 týdny,že se bude měnit.
Bylo mi doporučeno odvzdušnění,tak jsem to povolil a tekla voda,to jsem zkoušel už tak před asi měsícem.
Hadice ke chladiči a i z chladiče teplé,samozřejmě přívod horký.
Zase to topení není tak špatné,ale ani nijak osilnivé,v zimě bych se rád ohřál,nejen roztopil

Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: Kabínovy a palivovy filter.
Tak ještě zkontroluj teplotu hadic z a do topení, kohout, jestli je při nastavení nejvyšší teploty nadoraz otevřený. Pak může být pootevřená nějaká klapka , která ti tam pouští studený vzduch. Kabinový filtr má vliv na množství vzduchu, takže s novým by to topilo líp, ale teplota se nezmění.
Re: Kabínovy a palivovy filter.
ok,testnu to
mrknu za tunel

Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE