Tak mozna potencialne uzitecne info pro nekoho.
Resil jsem jeste Readiness monitory.
Po vymene lambd zmizely predchozi DTC (chybove kody), ale jejich vymazem doslo k resetu readiness monitoru (navic stejne o2 sensor a katalizator nebyly provedene, protoze chyby...).
A byt jak sem ukazoval graf v predchozim postu tak lambdy funguji spravne a kat se zda byt ze taky funguje zcela v poradku (kdyby nefungoval tak zadni lambda singalem vicemene kopiruje krivku predni, je tam hezky videt jak na zacatku to tak je, nez se zahreje kat atd.) tak jsem byl trochu nervozni z toho ze se readiness monitory nechteli provest.
Vim, ze pro nektere ty testy musi byt splneny jiste podminky (ktere sou alre u ruznych aut trochu jine a presne parametry sem nikde nikdy nenasel, jen obecne plky... tu a tam nejaka automobilka vic ci min neurcite popisuje testovadi driving cyklus .. ale to je tak vse) a chvili to trva...
nez se splnil test o2 sensoru bylo to cca tech 60 km a hadam ze kat muze prijit na radu az pak.
Jezdil sem s autem do prace a parkrat neco teosicku delsiho, ale nebyla moc prilezitost nekde jet trochu dyl a hlavne s konstantnima vyssima otazkama a rychlosti... takze to, ze i po 150 km nebyl porad splneny kod na katalyzator sem doufal ze bude tim.
Dneska jsem jel do Hustopeci a konecne... drzet sem to po zahrati na stare pred hustopecema par minut na cca 3000-3300 otackach na 4ku (cca 80-85 km/h) a test probehl a konecne secko krasne zelene

Zadne chyby. parada.
Takze tak.
Je to proste trochu nestastne v tom, ze readiness monitory sou jenom dvojstavove. (TO bude tim, ze stav je posilan z ECU v ramci jedne zpravy s bitovym zapisem, jedna hodnota urcite zda je dany monitor podporovan a druha jeho stav,), A tedy jsou jenom stavy (u podporovanych monitoru) complete a incomplete ... a incomplete muze znamenat jak ze test jeste nebyl proveden / dokoncen, tak to ze selhal. Hadam ze vetsina aut by v pripade selhani mela vyhodit nejaky DTC, ale byt to tak hadam nemusi.
Skoda, ze kdyz pouzivaj 2 bity, nevyuzili tu 4tou hodnotu pro failed. no co uz.
Jeste prikladam aktualni graf palivovych korekci po zahrati na volnobeh. Za me dobry.
Konecne mam z toho auta radost.