Stránka 15 z 25

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát úno 12, 2010 17:21
od Tommi_82
Ty kondíky(vyhledem k napájecímu napětí, maximálně těch 12V ale skoro určitě ještě méně, dostatku místa a potřeby vyšší kapacity se na 90% jedná elektrolytické kondenzátory) co tam jsou maj mnohem větší šanci bobtnat a vytéct než ta CR-ková baterka, kterou jsi tam Romane očekával. Takže žádná výhra se nekoná.
Například u základních desek počítačů je vytečení(nabobtnání) kondenzátoru naprosto nejčastější závadou (je tam sice podstatně vyšší teplota než u řídící jednotky auta, ale i tak když ti ty kondíky na té desce vydrží 3 roky tak jsi král).
No těžko se polemizuje dokud se člověk nemrkne co tam v té jednotce je za kondíky.
Jooo kde jsou ty časy kdy se v Tesle vyráběly kondíky který fakčej až do dneška. Dneska je to už samej malej čínskej šmejd s životností dva roky a jeden den. :roll:

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát úno 12, 2010 18:29
od Roman620ti
No já to beru tak, že to prostě vyměnit "nejde" , tím mám vyřešeno :-D a dokud by se nějakej problém nevyskytl, určitě bych do toho nerejpal :wink: Raději mě prosím nestraš, snad tam ještě dalších 40let vydržej 8) Jak píšeš, dřívě bylo všechno kvalitnější, te´d mě třeba napadá obyčejnej blbej, domácí mixér, který mají naši kolem 25ti let a stále maká, když dneska koupíš novej, za dva roky, nebo ještě dříve letí do kontejneru...a tak to je se vším :x

Re: 214i, samá závada

Napsal: ned úno 14, 2010 7:33
od Tommi_82
Angličan píše: Hoši nestrašte se... pracovní napětí je jenom 3,3V ... ale přesto jsou to suchý kondenzátory - jsou stavěny právě pro dlouhověkost... na rozdíl od PC, který má vydržet nejlépe jen o 2 hodiny dýl, než je záruka... a stejně se každý 2 roky stávají nepoužitelnými, z důvodu nějaký blbý aktualizace.
:shock:
Zbytek diskuse byl přesunut do tohoto tématu... http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=21&t=3566

Re: 214i, samá závada

Napsal: ned úno 14, 2010 11:39
od roverix
Napadá mě otázka, když se na vrakáčích apod. prodávají řidící jednotky třeba 5 roků na skladě. Bude to ještě použitelné?

Re: 214i, samá závada

Napsal: ned úno 14, 2010 12:14
od Tommi_82
Teoreticky vzato ano, protože obsah paměti už pro tebe není relevantní vzhledem k tomu že to pak stejně musíš napasovat na nový auto. Některý z těch kondenzátorů sice možná mírně ztrácí na kapacitě(ale to striktně závisí na typu, některým typům je to jedno), ale v zásadě se podle mě žádná tragédie nekoná. Prezentuju tu ale pouze svůj názor bez praktickejch zkušeností..

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát úno 19, 2010 16:21
od Veronika
Tak musim se přiznat, že jsem na auto ještě ani nesáhla, nicméně vidím pozitivně tento víkend, kdy se má oteplovat. Jak to nabijem, hned se jede na výlet. Taky doufám, že nebude moc popraskanejch žárovek, přijde mi, že je měním nějak moc často, od léta už 3x žárovku v zadním světle. Naposledy mi nesvítila brzdová na technické, ale jak pán kontrolor viděl neschopnou ženskou, sám mi ji rád, dobrovolně, vyměnil :-)))) a pak si asi šel dát obklad na čelo....možná nás tam bylo takových víc.

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát úno 19, 2010 19:41
od Angličan
Veronika píše: mi ji rád, dobrovolně, vyměnil :-)))) .

Zni to, ze mu to prineslo vylozene poteseni... :D

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte bře 16, 2010 17:19
od Veronika
Knedlik už jezdí, stačilo chvilku připojit kabely a startuje prímovně i po týdnu stání. Zas mi popraskaly žárovky vpředu i vzadu, obojí na pravé straně. Dá se auto strčit do nějaké myčky, kde vám ho umejou i zevnitř? Myslím tím vyprání čalounění...Teď to ještě dělat nebudu, škoda peněz, když tam zas naskáčou psi celí od bahna, ale jakmile vše uschne, musim opravdu na celkovou očistu. Zvenku mi to nevadí, ale vevnitř bych už asi chtěla trošku čistější auto :-)))

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte bře 16, 2010 17:34
od thomas
Musíš si najít nějaké ruční mytí, tam ti udělaj sedačky i tapec i na mokro, já jezdil v brně do futura na vídeňské a byl to mazec, auto pokaždý jak nový, stálo to za ty prachy :twisted:

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte bře 16, 2010 17:50
od Veronika
díky, najdu.

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte bře 16, 2010 19:06
od Welinka
Verunko mám bezva firmu tady u nás,jsou poctiví..komplet autíčko,interiér,ale i venek..třeba i s rozleštěním škrábanců.. za velice slušný peníz. Moji Roverci už se na ně na jaře těší :P jen to máš krapet z ruky.. Kdybys přece jen na liberecko měla cestu, můžu ti to domluvit 8)

Jinak gratuluji že už Rovírek zase jezdí :wink:

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát bře 26, 2010 16:18
od Veronika
Wellinko díky moc, do Liberce mě to táhne, kamarádka mě tam pořád zve na návštěvu, jen je to možná malinko akutnější, zítra zase vezu kvantum špinavých psů a špinavých lidí na cvičák a ze cvičáku, zřejmě nějaká ta lopatka hnoje přibyde, takže asi v neděli budu muset minimálně ručně u pumpy menší očistu vykonat :-))) Čím dál tím víc se mi líbí, kolik je i v tak malym knedlíku uvnitř místa pro cestující. Nevim, jestli se mi to jen zdá, ale jízda ve dvoustovce mi přijde o mnoho pohodlnější než jízda v jiném, stejně malém autě.
A ještě se zeptám - až teď budu přezouvat na jarní gumy, je dobrý nechat zkontrolovat i nějaké ty filtry a svíčky? Přece jen přes zimu autíčko dostalo slušnej záhul už jen tím, jak stálo a vybíjelo se...Anebo takhle - co necháváte kontrolovat na jarní prohlídce?

Re: 214i, samá závada

Napsal: sob bře 27, 2010 7:41
od Welinka
Verunko nechám ti na sebe v SZ telefonní číslo, kdyby ses rozhodla, i bez toho mytí auta, klidně někde dáme kávu když bude poblíž 8) Na Maxův sraz se nechystáš?

Jinak svíčky, filtry já osobně řeším až při intervalu výměny (filtry s výměnou oleje,..) nebo když se mi něco nepozdává (auto cuká,...). Ale neuděláš chybku pokud to necháš zkontrolovat, vůbec když "knedlik" delší dobu stál..

S tím prostorem máš naprostou pravdu, je v ní mnohem víc prostoru pro posádku než třeba v 75tce.. alespoň vepředu tomu tak je.

Re: 214i, samá závada

Napsal: sob bře 27, 2010 8:05
od Tommi_82
Welinka KP píše:S tím prostorem máš naprostou pravdu, je v ní mnohem víc prostoru pro posádku než třeba v 75tce.. alespoň vepředu tomu tak je.
:shock: :shock: :shock: To se zdá jen kvůli menšímu oknu a robustnější palubce, ve skutečnotsi je tam víc prostoru než ve dvoustovce. Tady na klubu je téma kde jsme to přeměřovali.

Re: 214i, samá závada

Napsal: sob bře 27, 2010 8:09
od Welinka
To je možné,ale já nepíšu o tom jak to skutečně je,ale o subjektivním pocitu 8)