Stránka 20 z 25

Re: 214i, samá závada

Napsal: čtv led 27, 2011 21:18
od Tommi_82
Však na ty naše cesty je škoda to měnit. :lol:

Re: 214i, samá závada

Napsal: čtv led 27, 2011 22:15
od Vilém
Odejdou pak i gumy. :(

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 8:12
od Trunda
Tommi Tommi...
... cozpak ti nedochazi, ze se tim nici skoro vsechno co je spojene s napravou? Ramena, silentbloky, atd. atd... sem tam se mi postesti jet za autem, ktere ma KO tlumice a to je des... to kolo skace jak cert na pruzince, bez ustani furt... nahoru, dolu, nahoru,... staci mi to jen videt a uz vim, ze na tlumice bych nikdy nehresil, protoze mam svoje auta rad... nehlede na to, ze je to fakt o hubu ml: bac ho! ;-)

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 9:25
od Tommi_82
počky, počky. :!: :!:
Moje tlumiče jsou podle mě KO ale to KO je u mě definováno jako stav, ve kterém je má 80 procent aut kolem stáří 10 let.
Mám tlumiče ve stejným stavu jako tak odhadem polovina lidí na tomhle klubu, jedinej rozdíl je v tom, že já si to jsem schopen připustit a přizpůsobuji tomu svou jízdu, zatímco jiní mají starší auto než já(podvozek v horším stavu) a nalhávají si že maj podvozek v cajku a jezděj s autem jako divočáci.

Takže opatrně s tím kázáním vůči mě. Však jsi za mnou jel, zdálo se ti snad, že moje kola jsou víc ve vzduchu než na zemi?

Je fakt že pak je ještě stav kterej mám definovanej jako totální KO a to už pak i na gumách je vidět že jsou oskákaný.

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 10:03
od Trunda
Tak to jsi mel definovat vyraz KO pred tim, nez jsi ho pouzil ;-)
Ja to myslel obecne... Samozrejme ze jsem myslel total KO stav ;-) V takovem pripade tlumic nefunguje vubec a neplni svuj ucel. Pokud neni ve 100% stavu, ale funguje, pak to neni zle a zit se s tim da... na druhou stranu, clovek si na to zvykne a jezdi podle toho, jak se auto chova a nepresahuje limit moznosti... ;-)

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 10:11
od Tommi_82
Jojo na tom se shodnem. Správně by se měly tlumiče měnit už při tom stavu jakej mám já(a plno dalších majitelů) takže proto už tomu říkám KO. To nebylo myšleno jakože už vůbec neplnily funkci.

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 10:32
od Trunda
No s tim nemuzu uplne souhlasit... dle meho nazoru jsou porad lepsi originalni kvalitni tlumice, ktere jsou v horsim stavu (do urcite miry), nez kdyz je nekdo vymeni za nejake "lacine" smejdy... a to plati do znacne miry... vezmi si, ze origo tlumice vydrzi v poho 200.000km, kdezto levnejsi nahrady jsou klidne po 50.000km potecene...

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 10:52
od Tommi_82
Já jsem neříkal že má koupit šmejdy. Když koupí šmejdy, holt je bude muset o to dřív vyměnit.
Prostě to jestli tlumiče fungujou "bez ztráty kytičky", nebo už maj "nějakej škraloup", za volantem vcelku poznáme i bez měření na odborném pracovišti a je jen na nás jestli s tím budem něco dělat(počínaje přeměřením a konče případnou výměnou) nebo ne. Když jo, tak je to už jen na nás jestli chcem aby ten stav "mizérie" zase nastal dřív nebo později.

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 11:05
od F.i.s.h.men
Já vám to za 150 odporně proměřím, ať se nehádáte.

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 11:08
od Trunda
My se nehadame :-D ;-)
Akorat ze, Tommi, sam to na aute tezko poznas, protoze si na to postupne zvykas... poznal bys to mozna, kdybys sedl do stejneho auta se stejnym pneu podle rozdilu...

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 17:41
od Roman620ti
Teda vy toho tady naděláte, přesně jak říká Tommi, polovina klubu má ty tlumiče taky v prd*eli a ani vo tom nevěděj :lol:

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 18:05
od Veronika
Tak já to nechám před přezouváním auta zkonrolovat a vyměnit, když bude potřeba (asi jo). Jezdím s tím k Maredům, určitě by mi nevyměnili tlumiče za levný šmejdy. Dnes jsem se na to zase soustředila v zácpě na nuseláku, krom toho mi přišlo, že při brždění mě to táhne doleva. I když pustim volant při jízdě (pomalý samozřejmě), stáčí se auto vlevo. Možná mám jen blbě nafouklý kola, nafukuje mi je pán u benzínky za 50 korun. V každém případě už je knedlik opravdu velmi starý, takže bude muset zřejmě na celkovou prohlídku. Vyměňuje se někdy vzhledem k věku spojka, nebo něco, co se spojky týká? Myslim, že jí dávám celkem slušně zabrat...v podstatě na ní dost často stojim....nebo jen počkám, až odejde a pořídím novou? Dá se pak dvoustovka z roku 96 nnebo 98..už si to nepamatuju...prodat?

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 18:33
od F.i.s.h.men
Světlo si vyměň. To by měla zvládnout i žena a kdyby se to nepovedlo, tak se za mnou stav s žárovkou a já ti to vyměním. Lepší je vyměnit obě.

Re: 214i, samá závada

Napsal: pát led 28, 2011 19:50
od Tommi_82
Tu spojku neřeš, to nech opravit až se posere.
Dvoustovka se prodat dá, ale ta tvoje bouraná a špinavá od psů moc na dračku nepůjde.

Re: 214i, samá závada

Napsal: úte úno 22, 2011 19:00
od Veronika
Obracím se na vás s další příhodou - dnes ráno se mi přihodilo, že mi auto i na volnoběh zůstalo v otáčkách, které mělo při zařazené rychlosti, i při zastavení. Prostě tak jak jsem zrychlila v křižovatce a brzdila na dalším semaforu, zůstalo auto pořád v těch samých otáčkách při dojetí k semaforu a vyřazení. Na posledních světlech na míráku jsem musela restartovat, protože mi zůstaly otáčky z trojky, na třech tisících, i při stání a čekání. Po restartu už se to nestalo, normálně to šlapalo jako vždy. Nemohlo se někde něco ucpat? Co třeba nekvalitní benzín? Tankuju jenom na šelce, natural, někdy přilepším v powerem. Nic jsem nikam nedolívala, nic jsem nikde nečistila. Akorát jsem tedy byla minulý týden v myčce...ale po mytí se nic nedělo. Trošku hůř to startuje, není to na první otočení, chvilku chroupá, ráno startoval až na druhý. V zácpě na nuseláku na dvojku jakoby netáhl, měl strašně nízký otáčky, nezabíral, musela jsem víc přidávat plyn. A pak mě strašil s těma otáčkama zůstávajícíma na dvou až třech tisících. Mám něco nechat zkontrolovat? Raději hned? ....