
Tunning,úpravy- záměna motorů
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
jj to každej
Ono se to občas musí.

- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Zkusil bych vyčistit čidlo nasávaného vzduchu, mě se to chovalo obdobně, vím že jsem měnil svíce a čistil tohle čidlo, pak to bylo dobrý.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
jj taky skusim zitra to cele zhlednu a poradne projdu ... tak sem uvazoval s vaho vzduchu to asi nic spolecneho mit nebude ze .. to by se asi chovalo jinakFujitsu píše:Zkusil bych vyčistit čidlo nasávaného vzduchu, mě se to chovalo obdobně, vím že jsem měnil svíce a čistil tohle čidlo, pak to bylo dobrý.
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
No a podivej se, jestli lanko od plynu má vůli. Aby nebylo našponované i když pedál plynu nikdo nemačká, to pak otáčky blbnou.
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
hejj tak zacnu povidat ..
o vikendu sem udelal technyckou kontrolu motoroveho prostoru my car .. skousel sem oddelat vsecky cidla cokoliv sem rozspojil tak bylo jako nove a to doslova nikde zadna znamka po necistote ci oxydazi .. takze nad tim sem mavnul ruku ,, a sel sem dal muj mechanyk me poradil koupit sprej na vycisteni sani klapky a cidel stal asi 260kc inu icinil sem tak ... hej jo a je to super vec vycistito kompletne saci svody klapku cidylka .. po vystrikani sani jako nove !! .. vyteklo stoho uplne hafo cerneho marasu a z vyfika sly cerne kule sem tam si to i strelilo behem prubehu cisteni .. bylo to fakt zasrane .. vysledek ... jde to lip do otacek a starty sou lepsi ma pul otocky a chytam
a je to mirne zivjejsi ale zadny extrem aspon se rouvimu lepe dycha ... doporuciji fsem jako prevenci
jo a stim lankem od plynu se taky nic nedeje je uplne ok fse funguje tak jak ma ..... jen NEMUZU DOCILIT TOHO KDE JE CHYBA ČI TO TAK MA DELAT ZE NEKDY TO DELA TO ZE TO DRZI OD 4000otm.. O POMALINECKU TO KLESA ? ?? 





Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Já říkám, že klapka se má blejskat jak psí koule, pokud není z plastu. Než dát 260.- je jednodušší povolit 4 šrouby a vykoupat ji v ředidle. Já měl ještě zradu, že jsem ji neměl v ose a zadrhávala. Hoši v anglii to s tím plastem moc nevychytali.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
A nenafotil sis to? Docela rad bych to taky zkusil vycistit ale nikdy sem se v tehle casti auta nehrabal a netusim jak to vypada. Nerad bych neco pokurvil. Nechces napsat "navod na vycisteni klapky"?
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
fotit sem to nefotil to me nenapadlo ... ale je to velice jednoduche .. je to jednoduche takze se stim nemusis dupat jako vilem ktery demontuje celou klapku a vycisti jen ji !! ten sprej pracuje takhle .. je nanem takova dlouha hadicka vypadato asi jako sprej na vystrikavyni dutin.. ty odmontujes hadici ad sani vezmes sprej a vystrikas vsecko okolo klapky a klapku poradne to prostrikas a pak atevres klapku a narves to do vnitr sani a i tam to poradne prostrikas nechas to asi 3 nebo 4 minuty pusobit a to vse za vypnuteho motoru ... potom to nakopnes vezmes sprej a pri standardnich otackacha to zacnes vystrikavat to je cca 2500 az 3000 ot okolo klapky pak das plny a narves to do sani a vystrikas tam cely sprej auto se bude chovat jako kdyby se dusilo a jelo na tri valce pujde sneho cerny sem tam husty dym sem tam si i streli nemusis se bat ze to bude řvat kdys das plny a budes to tam strikat ho to proste pridusi a musis ten sprej vystikat cely jinak to neni ono.. sprej je od liqvium oil stoji asi cca max 260 kc je to hlavne otom ze ti to vycisti kompletne cely saci sistem ne jen klapku takze jestli ti neni lito dat zato tech 260kc ja si myslim ze to neni tak moc a urcite to stoji zato a je to i vyborna prevence aspn se rouvimu dychy lip s cistym krkemJarda píše:A nenafotil sis to? Docela rad bych to taky zkusil vycistit ale nikdy sem se v tehle casti auta nehrabal a netusim jak to vypada. Nerad bych neco pokurvil. Nechces napsat "navod na vycisteni klapky"?


Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
jak to myslis v ose ... a jak to zjistim jestli je v ose ... to asi jen mechanyk ze ... no jak sem to mel otevrene tak sem se dival jak sem to turaval jestli spravne zavire a vypadalo ze jo a nikde nedrhla .... seremeto pac nevim jestli to ta kara madelat nebo ne ? protoze vsecko je oka a vsecko funguje ??? !!!! to me !&@#!Vilém píše:Já říkám, že klapka se má blejskat jak psí koule, pokud není z plastu. Než dát 260.- je jednodušší povolit 4 šrouby a vykoupat ji v ředidle. Já měl ještě zradu, že jsem ji neměl v ose a zadrhávala. Hoši v anglii to s tím plastem moc nevychytali.

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
To už pomůže jen diagnostika, možná vadný potenciometr škrtící klapky. Takový závady se blbě odstraňujou.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Diky Maty za navod. Poptam se u nas v shopu jestli neco takovyho maj,myslim ze je to hodne muziky za malo penez 

Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Ahoj
jen odpovím na otázku nahoře.
Ano otáčky maj padat cca od 4000 pomalu dolu. Je to primárně kuli emisím. A navíc to přispívá hladkému řazení při poklidné jízdě.
Ovšem třeba starej vzduchovej filtr, to ještě zpomaluje, a naopak sportovní fitr ten pád otáček zrychlí - ale není to o moc.
jen odpovím na otázku nahoře.
Ano otáčky maj padat cca od 4000 pomalu dolu. Je to primárně kuli emisím. A navíc to přispívá hladkému řazení při poklidné jízdě.
Ovšem třeba starej vzduchovej filtr, to ještě zpomaluje, a naopak sportovní fitr ten pád otáček zrychlí - ale není to o moc.
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
no pri poklidne jizde ten motor bezi tak jak ostatni ----- otacky padaji rychle dolu a razeni je hladke i bez pomaleho klesani otacek zase zalezi natom kdo śedi za volantem a jak umi mackat ty pačky co sou tam dole u nohou .. naopak pri agresivni jizde to podrzi semy tamy otycky a je to spis velice neprijemne nes prijemne a razeni stakovyma nisko padajicima otackami potom prijde jako velice neprijemne ""!!!! no a kdys motor hrci dyl oproti tomu aby hrcel min tak si myslim ze to emisim zrovna dvakrat taky neprispiva a filtr mam sportovni a tetka fungl nowy ? ale jestli to tak ma delat ?????? tak budis aspon nemusim hledat zavydy ?Eny45 píše:Ahoj
jen odpovím na otázku nahoře.
Ano otáčky maj padat cca od 4000 pomalu dolu. Je to primárně kuli emisím. A navíc to přispívá hladkému řazení při poklidné jízdě.
Ovšem třeba starej vzduchovej filtr, to ještě zpomaluje, a naopak sportovní fitr ten pád otáček zrychlí - ale není to o moc.
