Stránka 3 z 8

Napsal: čtv pro 27, 2007 12:30
od Tobi
Taky musím vyměnit těsnění pod hlavou, objevilo se mi to kapučíno tak v přepadové nádobce, ale spíš mě zarazil menší problém, mám 214i (8V) ale nikde jsem ho nenašel jen na 16V, ono to bude pravděpodobně stejný, poradíte někdo? Dik

Napsal: čtv pro 27, 2007 13:46
od Mirek 1234.cz
Tobi píše:Taky musím vyměnit těsnění pod hlavou, objevilo se mi to kapučíno tak v přepadové nádobce, ale spíš mě zarazil menší problém, mám 214i (8V) ale nikde jsem ho nenašel jen na 16V, ono to bude pravděpodobně stejný, poradíte někdo? Dik
Je to jiné, musíte hledat podle 1,4 55kw

Napsal: čtv pro 27, 2007 14:52
od Tobi
Tak to asi mám docela peška, ale děkuju, budu shánět :cry:

Těsnění pod hlavou

Napsal: čtv pro 27, 2007 15:06
od Karel G.

Napsal: stř led 09, 2008 18:29
od mirinkosokol
Hello:)!

Chcel by som sa Vas opytat ci tot plati aj na 200-vky. Nasiel som to v clanku o 75-kach.
"Největší slabinou motorů celé série K bývá selhávající těsnění pod hlavou. Hlavním důvodem, proč těsnění selže, jsou plastové středící kolíky, kterými je hlava usazena k bloku. Ty byly v roce 2002 nahrazeny kovovými, přičemž doporučuji při první výměně těsnění pod hlavou nahradit ony plastové kolíky kovovými, za což zaplatíte několik 100 korun, přičemž se vyplatí koupit také zcela nové hlavové šrouby. Kdo toto neudělá, bude těsnění pod hlavou řešit pořád dokola."

Vopred velke dakujem:)!

Mirec 8)

Napsal: čtv led 10, 2008 8:15
od Tommi_82
nevim jak je to s tema kolikama ale jinak to plati do posledního puntíku. Moje 214 Si je s tím právě teď u pana doktora.

Napsal: čtv led 10, 2008 13:02
od Tobi
No moje taky, jen se mechanik bojí aby ty šrouby povolil. když je utrhá tak nevím! Uvidí se! :(

brúsenie

Napsal: čtv led 10, 2008 14:11
od undy
Ešte by som doporučil nezamieňať pojem brúsenie hlavy/tisíciny mm/ s frézovaním hlavy/desatiny mm/.

Napsal: čtv led 10, 2008 15:10
od mirinkosokol
no veru ja som strojar a brusenie a frezovanie je velky rozdiel. ved aj napriklad po frezovani povrch bude vzdy o dost drsnejsi ako po bruseni.
No rad by som vedel ako je to s tymi kolikmi...

Napsal: úte led 15, 2008 21:05
od Zakar
len.capkova píše:ROVER 214 - Podle příspěvků voda v oleji znamená prasklé těsnění, můj mechanik je však přesvědčen, že těsnění je v pořádku a mluví o -o-kroužku. Nemáte někdo zkušenost. díky
Zřejmě si to plete s jiným vozem.Je to na výměnu těsnění. :P

Napsal: stř led 16, 2008 6:13
od Hombre
len.capkova píše:ROVER 214 - Podle příspěvků voda v oleji znamená prasklé těsnění, můj mechanik je však přesvědčen, že těsnění je v pořádku a mluví o -o-kroužku. Nemáte někdo zkušenost. díky
Řekni mechanikovi, ať se podívá na ty fotky, co jsou asi v polovině této diskuze (11.prosince), je tam těsnění i s poškozením, kvůli kterému je pak olej ve vodě.

Napsal: stř led 16, 2008 12:10
od Mirek 1234.cz
len.capkova píše:ROVER 214 - Podle příspěvků voda v oleji znamená prasklé těsnění, můj mechanik je však přesvědčen, že těsnění je v pořádku a mluví o -o-kroužku. Nemáte někdo zkušenost. díky
Jednou někdo napsal nějakou kravinu, která se vztahovala navíc k šestiválcí V6 - Roveru 75 a chytají se toho "ti co tomu rozumí".

Jestli je sebemenší příznak problému typu voda v oleji u 1,4 - 1,6... co třeba oxidace hlavy od těsnění, pokud nebyl tento Rover svolán na záruční výměnu - což se už nikdy nikdo nedoví

Napsal: pon led 28, 2008 21:35
od Ivan
assa píše: Kolik si na tu broušenou hlavu najel.Údajná životnost broušené hlavy 20000Km.

No nevím, přebroušení hlavy+výměna těsnění to bylo okolo 1000,+práce, šrouby stojí 2000, tak nevím proč jsou tady ceny přes deset tisíc. A 20 tisíc km?? To by ta hlava musela být z tvarohu. A pokud jste dali staré šrouby, nezkoušeli jste je po 5000km nebo 10000 km přitáhnout. Ony se totiž povolují. Taková byla zkušenost jednoho z nás. Dotáhlo se to a jede se dál. Uvidíme jak dlouho, ale ... :lol:

Ještě..v kterém manuálu se psalo,že šrouby se mají dát nové?

Napsal: pon led 28, 2008 22:49
od Zakar
Ivan píše:
No nevím, přebroušení hlavy+výměna těsnění to bylo okolo 1000,+práce, šrouby stojí 2000, tak nevím proč jsou tady ceny přes deset tisíc. A 20 tisíc km?? To by ta hlava musela být z tvarohu. A pokud jste dali staré šrouby, nezkoušeli jste je po 5000km nebo 10000 km přitáhnout. Ony se totiž povolují. Taková byla zkušenost jednoho z nás. Dotáhlo se to a jede se dál. Uvidíme jak dlouho, ale ... :lol:

Ještě..v kterém manuálu se psalo,že šrouby se mají dát nové?

Přebroušení hlavy a výměna těsnění za 1000 ??? Tak to v tom případě je z tvarohu to těsnění. :shock:

Napsal: úte led 29, 2008 0:41
od Ivan
Zakar píše:Přebroušení hlavy a výměna těsnění za 1000 ??? Tak to v tom případě je z tvarohu to těsnění. :shock:
Těsnění Elring EL167410 - 1119,40kč s DPH, přebroušení 200.- od maníka, kterej to dělal celý život a teď na důchod si přivydělává. Pošlu kontakt-je li zájem. Jen je to na venkově. Práce 180Kč za hod. Třeba by se vyplatilo přijet? :D Celkem s výměnou vodního čerpadla, těsnění výfuku, těsnění víka ventilů+ svíčky a nemrzka-5577Kč. I když připočtu 2225 za šrouby, pořád jsem do desítky-Ne :roll: