Motor KO

Albin
Příspěvky: 23
Registrován: pát srp 20, 2010 11:14

Re: Motor KO

Příspěvek od Albin » úte říj 12, 2010 11:19

Tak už v porádku jezdí :) pohodička, měnilo se tam těsnění pod ventilovým víkem, pod hlavou, nový rozvody, termostat, vodní pumba, na vačkach jsou nový bufera, novej olej, olejovej filtr, a těsnění olejový vany. Nevím jestli jsem něco nezapomněl :D ale ted motor šlape jako hodinky ))) jenom si na toho rovera nemužu zvyknout pořad )) přijde mi to auto strašně malý, malej kufr ma :) musím si to teprve vypěstovat.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Motor KO

Příspěvek od Hombre » úte říj 12, 2010 12:29

Tak přeju moc bezporuchových kilometrůObrázekObrázekObrázek
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor KO

Příspěvek od lajonel » úte říj 12, 2010 14:17

Jo tak koukám pěknej generális :-) tak hodně car:: drive:

no já jsem zvyklej z hranostaje na celkem solidní kufřík.. a je pravda, že ty
kulatý dvoustovečky to maj akorát na dvě nákupní tašky :-) případně
changer a subwoofer met:

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Motor KO

Příspěvek od Roman620ti » úte říj 12, 2010 18:39

Těsnění 100% seženeš v ajuse: http://www.sobis.cz/katalog.html Popřípadě pokud nejsi z prahy bys musel najít nějaké autodíly, které zásobuje autocora, většinou jsou to směšné ceny, ta ajusa je levná, ale na druhou stranu ty ventilové víka už měním po několikáty, a stále si to chce hlídat, aby to nezprasilo celou hlavu.

Jestli Ti olej teče ze šroubu vany, může to bejt jen bordel, popřípadě špatný měděný, či hliníkový kroužek na šroubu, ten bys měl sehnat podle rozměru, nebo tam může bejt horší varianta a to poškozenej závit ve vaně, tam je možnost vypustit olej a nechat to hodně vykapat, pak pořádně odmastit a dát na šroub s těsněním ještě trochu tmelu, cos kupoval na motory a nechat zaschnout, někdy to pomůže, záleží jak hodně je ten závit poškozenej...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor KO

Příspěvek od lajonel » úte říj 12, 2010 19:26

Jo jo mě to teklo ze závitu... a než jsem to dal do kupy...tak jsem označil půlku parkoviště před barákem :-)

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 18:47

Re: Motor KO

Příspěvek od roverny » ned říj 17, 2010 8:45

zdarec ty rovery jsou na ta tesneni nemocny,jejich velka chyba byla ty stredici kolicky,,mel jsem dva motory vvc a oba byly nemocny na to sami,tesneni pod hlavou..pokud vymenite tesneni pod hlavlou,sruby, hlavne tam nedavat ty plastovy stredici kolicky,,to je ta velika nemoc snad u vsech...u obou motoru jsme dali ocelovi a od ty doby jezdej a jezdej.. ted stavim turbo motor rover TI,,a zase tam byly ty plastove kolicky :( :(

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Motor KO

Příspěvek od Roman620ti » ned říj 17, 2010 9:13

No nevím proč, ale mě teda u tíčka nevaděj, co jsme dělali s bráchou na stříbrným, tak měl najeto možná přes 200tis, těsnění originál, kolíčky plastové originál a nic jim nebylo, akorát začínal unikat olej kanálkem do vody. Spíš se to nesmí uvařit jak brambory...
2x Rover 620ti

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Motor KO

Příspěvek od Hombre » ned říj 17, 2010 11:58

Taky jsem nechal plastový, protože jim nic nebylo, spíš je problém, že se olej (jak píše Roman) protlačí kolem toho kolíku do vody, bez ohledu na to, z jakého materiálu je kolík vyrobený. Spíš bych se zaměřil na to těsnění kolem kolíku, olej má možnost uniknout do vody nebo do oleje v místě krajních hlavových šroubů. Do vody je větší pravděpodobnost, protože kolem kolíku je po obvodu asi v 70% voda a zbytek olej, u těsnění, které jsem tam dával jsou do oleje dvě mezery ve tmelu, a naopak tmel mezi kolíkem a vodou je značně zesílen takže tlak neprotrhne tmel do vody, jak se stalo u toho starého, ale unikne tou mezerou do oleje.
fotky zde
viewtopic.php?f=7&t=1123&hilit=va%C5%99 ... D&start=30
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět