Stránka 3 z 3

Re: Motor KO

Napsal: úte říj 12, 2010 11:19
od Albin
Tak už v porádku jezdí :) pohodička, měnilo se tam těsnění pod ventilovým víkem, pod hlavou, nový rozvody, termostat, vodní pumba, na vačkach jsou nový bufera, novej olej, olejovej filtr, a těsnění olejový vany. Nevím jestli jsem něco nezapomněl :D ale ted motor šlape jako hodinky ))) jenom si na toho rovera nemužu zvyknout pořad )) přijde mi to auto strašně malý, malej kufr ma :) musím si to teprve vypěstovat.

Re: Motor KO

Napsal: úte říj 12, 2010 12:29
od Hombre
Tak přeju moc bezporuchových kilometrůObrázekObrázekObrázek

Re: Motor KO

Napsal: úte říj 12, 2010 14:17
od lajonel
Jo tak koukám pěknej generális :-) tak hodně car:: drive:

no já jsem zvyklej z hranostaje na celkem solidní kufřík.. a je pravda, že ty
kulatý dvoustovečky to maj akorát na dvě nákupní tašky :-) případně
changer a subwoofer met:

Re: Motor KO

Napsal: úte říj 12, 2010 18:39
od Roman620ti
Těsnění 100% seženeš v ajuse: http://www.sobis.cz/katalog.html Popřípadě pokud nejsi z prahy bys musel najít nějaké autodíly, které zásobuje autocora, většinou jsou to směšné ceny, ta ajusa je levná, ale na druhou stranu ty ventilové víka už měním po několikáty, a stále si to chce hlídat, aby to nezprasilo celou hlavu.

Jestli Ti olej teče ze šroubu vany, může to bejt jen bordel, popřípadě špatný měděný, či hliníkový kroužek na šroubu, ten bys měl sehnat podle rozměru, nebo tam může bejt horší varianta a to poškozenej závit ve vaně, tam je možnost vypustit olej a nechat to hodně vykapat, pak pořádně odmastit a dát na šroub s těsněním ještě trochu tmelu, cos kupoval na motory a nechat zaschnout, někdy to pomůže, záleží jak hodně je ten závit poškozenej...

Re: Motor KO

Napsal: úte říj 12, 2010 19:26
od lajonel
Jo jo mě to teklo ze závitu... a než jsem to dal do kupy...tak jsem označil půlku parkoviště před barákem :-)

Re: Motor KO

Napsal: ned říj 17, 2010 8:45
od roverny
zdarec ty rovery jsou na ta tesneni nemocny,jejich velka chyba byla ty stredici kolicky,,mel jsem dva motory vvc a oba byly nemocny na to sami,tesneni pod hlavou..pokud vymenite tesneni pod hlavlou,sruby, hlavne tam nedavat ty plastovy stredici kolicky,,to je ta velika nemoc snad u vsech...u obou motoru jsme dali ocelovi a od ty doby jezdej a jezdej.. ted stavim turbo motor rover TI,,a zase tam byly ty plastove kolicky :( :(

Re: Motor KO

Napsal: ned říj 17, 2010 9:13
od Roman620ti
No nevím proč, ale mě teda u tíčka nevaděj, co jsme dělali s bráchou na stříbrným, tak měl najeto možná přes 200tis, těsnění originál, kolíčky plastové originál a nic jim nebylo, akorát začínal unikat olej kanálkem do vody. Spíš se to nesmí uvařit jak brambory...

Re: Motor KO

Napsal: ned říj 17, 2010 11:58
od Hombre
Taky jsem nechal plastový, protože jim nic nebylo, spíš je problém, že se olej (jak píše Roman) protlačí kolem toho kolíku do vody, bez ohledu na to, z jakého materiálu je kolík vyrobený. Spíš bych se zaměřil na to těsnění kolem kolíku, olej má možnost uniknout do vody nebo do oleje v místě krajních hlavových šroubů. Do vody je větší pravděpodobnost, protože kolem kolíku je po obvodu asi v 70% voda a zbytek olej, u těsnění, které jsem tam dával jsou do oleje dvě mezery ve tmelu, a naopak tmel mezi kolíkem a vodou je značně zesílen takže tlak neprotrhne tmel do vody, jak se stalo u toho starého, ale unikne tou mezerou do oleje.
fotky zde
viewtopic.php?f=7&t=1123&hilit=va%C5%99 ... D&start=30