Stránka 3 z 3

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 13:33
od Veronika
Pardon že se ptám zase blbě - dostala jsem k autu jen jeden klíček - je to špatně? Dávají se dva? Mohu si tedy druhý, náhradní nějak opatřit? Třeba u kolegy Zakara? Nebo jak se to dělá?

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 13:35
od Trunda
Tusim ze pri koupi noveho auta se davaly vzdy dva klice... no pokud mas jen jeden, tak ti docela vazne doporucuju si nechat druhy udelat... uz tu bylo hodne pripadu, kdy osoba vlastnila jeden klicek a ten ztratila... to je pak celkem neprijemna situace... Zakar by ti s tim urcite pomohl ...

Re: klííííče

Napsal: stř pro 22, 2010 19:05
od AnderN
Pětasedma je podle mě jiný systém ... tam je přece DO v klíči, bude tam i čip imobilizéru a komunikace může probíhat kontaktem přes klíč v zámku, jako je tomu u mnoha jiných aut.

Re: klííííče

Napsal: čtv pro 23, 2010 1:19
od Austin
V Olomouci /nevím kde/ je prý asi nejlepší servis na klíče v ČR a umí tam i Rovery a vše kolem Roverů.
Pokud zajdete do nějaké prodejny zámků a sejfů u vás, řeknou Vám přesně o koho jde /v Olomouci/ zná je celá republika /ti z branže/.
Je to v nějakém obchodním centru, někdo z Olomoučáků zde třeba bude vědět.

Re: klííííče

Napsal: čtv pro 23, 2010 6:34
od Tommi_82
AnderN píše:Pětasedma je podle mě jiný systém ... tam je přece DO v klíči, bude tam i čip imobilizéru a komunikace může probíhat kontaktem přes klíč v zámku, jako je tomu u mnoha jiných aut.
Spíš nemůže(není galvanicky propojen s DPS, a navíc je tam kroužek kolem zámku, do zámku nic nevede) a myslím že to ani není potřeba vzhledem k blízkosti DPS ke kroužku.
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=327708

Ten systém je trochu podobnej ale uznávám že je fakt že vzhledem k tomu že pětadváca vzhledem k tomu že má dálkáč kterej není součástí klíče, tak není zaručeno že by šel obvod vybudit, takže tam bude asi potřeba i funkčnosti baterie. Omlouvám se za zcestnou spekulaci.

Re: klííííče

Napsal: úte led 18, 2011 9:15
od Chasi
Čau,

ještě se vrátím k tomu odstranění imobilizéru.

Má s tím někdo zkušenosti, případně víte jak je to nákladné a zvládne to normální autoelektrikář nebo to musí být specialista na Rovery (200)?

Díky za případné info.


Ch.

Re: klííííče

Napsal: úte led 18, 2011 23:55
od Austin
no se obávám, že to není práce že se cvikne nějaký drátek, to je elektronický blok přímo v řídící jednotce,
myslím že to bude podstatně složitější .....

Re: klííííče

Napsal: stř led 19, 2011 0:00
od lajonel
No nejjednodušší řešení je zamykat ručně a máš po Immoblizéru :) drive:

Re: klííííče

Napsal: stř led 19, 2011 8:01
od Chasi
To bych rád, ale imobilizér bliká neustále - klíček, neklíček.

Pokud zná někdo nějaký postup - pošle te mi ho plz do SZ.

Re: klííííče

Napsal: stř led 19, 2011 8:20
od Zakar
Odblokuj imobilizér pomocí EKA kódu a nepoužívej ovladač.Zamykej klíčem a imobilizér se nebude aktivovat.(pokud se jedná o dvoustovku do r.v. 1999)

Re: klííííče

Napsal: sob led 22, 2011 18:21
od J0hny
Já si myslim že spousta lidí vůbec neví co EKA kód je a už vůbec ho nevědí :lol:

Re: klííííče

Napsal: sob led 22, 2011 18:24
od Chasi
Tak nějak jsi vystihnul moje ponětí to EKA kódu.

Již vím, jak, ale prozatím mi chybí kód. Snad to přes tu diag. půjde.

Re: klííííče

Napsal: sob led 22, 2011 22:13
od J0hny
Na diagnostice ti vygeneruje a nakóduje novej EKA kód, pokud si to myslim správně, takže si ho někam napíšeš a už budeš vědět chlat: