Zimni starty 214 si 76kw

amper
Příspěvky: 45
Registrován: čtv čer 10, 2010 16:01
Bydliště: Štoky

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od amper » stř led 12, 2011 16:36

Stryker píše:Zdravicko vsem fandum. Koncem leta sem si poridil rovera 214 si r.v. 98 . Byl sem z toho auticka uplne unesenej tak je fakt z formana do rovera :D . Uz pri koupi sem vedel ze sou veskere oleje a naplne doplneny a dokonce pripraven na zimu. No ale po te co prisly prvni mrazy zacal sem mit delsi starty. Postupem casu sem prisel na to ze jakmile nenastartuju na prvni otoceni klicku tak se s tim minimalne na par hodin muzu rozloucit. Mam ted v planu opravu ale chtel sem pred tim diagnostiku at nevyhazuju penize oknem. Baterka OK , strater OK ,Benzin OK :D tak jedine co me napadlo ze bud svicky nebo podavaci cerpadlo (jestli tam je) . Kdyby mel nekdo nejakou radu pripominku ci zkusenost dekuji za odpoved Dawe
Tenhle tejden v pondělí ráno po noční příjdu k auto a měl jsem stejnej problém. Půl hodiny jsem to na parkovišti trápil, až jsem to tak nějak rozdejchal. Po příjezdu domů jsem to chcípnul a nastartoval bez porblémů. Tak jsem šel v klidu spát. Po probuzení jsem to šel zkusit a vše se opakovalo. Tak jsem otevřel kapotu, že to zkouknu a po chvilce jsem zjistil že mám povytaženej konektor na snímači teploty vody. Mám tam dva jeden k budíkům a druhej do řídící jednotky. Byl povytaženej ten do řídící jednotky. Po zasunutí motor ožil a vše OK.
Třeba budeš mít to samé, nebo ti odešlo čidlo teploty v lepším případě přechoďák na konektoru.

Stryker
Příspěvky: 5
Registrován: sob led 08, 2011 6:36

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Stryker » čtv led 13, 2011 23:21

Zkontrolujem po ranu dikec

Stryker
Příspěvky: 5
Registrován: sob led 08, 2011 6:36

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Stryker » úte led 18, 2011 14:06

Taak a je to tu znova teplota neco nad nulou cca +5 a auto nechtelo nastartovat melo snahu parkrat skitlo ale po te uz nic. O vikendu sem menil svicky koupil sem vami doporucovane NGK a musim rict ze zmena byla poznat a nevahal sem a zaroven namontoval novy palivovy filtr. Tak sem nevahal a rozmontoval rozdelovac na packach od svicek byl takovy bily zapekly prasek (ocisteno jemnym smirglem) i po te stale nic. Zkusim jeste kabely a pri nejhorsim ten rozdelovac

weisss
Příspěvky: 7
Registrován: pon zář 27, 2010 18:01
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od weisss » úte úno 15, 2011 16:31

¨No za to u mě takovej úspěch není rozdělovač sem vyčistil ,hodil sem tam taky svíčky ngk a schválně sem to nechal stát celej den abych ozkoušel jestli bude zlobit tak sem měl opět problém nastartovat i když to už nebylo tak strašný jako předtím ale přece jenom to mělo problém ... takže ještě viměním víko rozdělovače a seženu rovnou i novej palec,na závěr bych chtěl ještě říct ,že když mrzne tak to zlobí takto jen minimálně.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Austin » čtv kvě 03, 2012 22:14

Hombre píše:Jen bych chtěl upřesnit, že by to měly být BKR6E, BKR6E-11 jsou pro vozy s automatickou převodovkou.
zarazilo mne že tam zmiňují jen 416, ne 216 twincam
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Odpovědět