Stránka 3 z 3

Re: chiptuning

Napsal: pon čer 23, 2008 20:02
od R4ms3S
A kde to je?
Kurva jestli to je někde daleko tak to bude zase peněz v <|> :(
Ale za to to stojí :-D

Re: chiptuning

Napsal: pon čer 23, 2008 20:10
od Tommi_82
Stojí? jsi si jistej? Nárůst o 6 koní možná ani nepoznáš a jestli o podobnou hodnotu naroste krouťák v otáčkách kolem 2500 tak to nejspíš taky prd poznáš. Každopádně i přes to že jsem skeptik tak jsem zvědavej jak to dopadne. Když nic tak si aspoň uděláš výlet do Kladna. Cena je dost dobrá, i když za to nic je to možná až moc. :lol:

Re: chiptuning

Napsal: pon čer 23, 2008 21:06
od Jarda
Ja myslim ze to poznas urcite,kamos ma ciplyho Megana a rikal ze to nemusi tolik vytacet a ze se mu znatelne snizila spotreba.Je jasny ze ten narust nebude jak u 2.0TDi ale me de spis o optimalizaci vykonu.Jinak v praci mame ciplou Feldu v kombiku 1.3ku a 180 po dalnici neni zadnej problem,je o dost sviznejsi nez necipla a to ma nalitano pres 260000!!a muzes mi verit ze ji nikdo opravdu nesetri.

Re: chiptuning

Napsal: úte čer 24, 2008 11:05
od Roman620ti
no jestli ta Felda neni svižnější právě proto, že jí nikdo nešetří, brácha měl kdysi v práci Fábošku 1.2 a byla nejsvižnější z Fábek 1.2, každej jí dával plnej už při prvních km a šla krásně...ale daň zato byla nadměrná spotřeba oleje a kouřila jak stará 120cítka :lol:
každopádně dejte vědět jak to dopadlo... :P

Re: chiptuning

Napsal: úte čer 24, 2008 17:49
od majko321
U aut s vyssim obsahom pojde spotreba dole a u aut s mensim obsahom, pojde spotreba hore.Dnes to spomynal moj kolega v praci.Trochu som tomu nepochopil preco,ale asi to je pravda. :roll: :roll: :roll:

Re: chiptuning

Napsal: úte čer 24, 2008 18:01
od max80
.

Re: chiptuning

Napsal: úte čer 24, 2008 18:25
od Jarda
Mame feldy 3,vsechny maj nejeto pres 200000 ale ta jedina cipla je z nich nejsviznejsi,ale treba je to necim jinym,jine zkusenosti s tim nemam.Tak nevim,jestli do toho jit nebo ne :roll:

Re: chiptuning

Napsal: úte čer 24, 2008 19:27
od Tommi_82
no spotřeba dolu nepůjde, ta už dole je :-) Jinak jako já nemám zkušenost s čipováním, takže pokud říkáš že ta felda jede líp tak já ti věřím. To že zvednutí výkonu nepůjde poznat klidně odvolám pokud se ukáže že to poznat jde. Každopádně dokud to nezkusíte tak to vědět nebudem. Jestli do toho někdo půjde a podělí se s náma o zkušenosti tak tím líp pro nás ostatní.

Re: chiptuning

Napsal: stř čer 25, 2008 13:06
od AnderN
Hmm ... docela by me zajimalo, na zaklade ceho stanovuji ceny? Chiptuning 220 SDi stoji 5300,- Kc, chiptuning 420/620 SDi stoji 8300,- Kc -- pritom motor je uplne stejny a uprava bude taky naprosto shodna. Vetsi auto = movitejsi zakaznik? A Rovery 25/45/75 jsou nejdrazsi jen proto, ze jsou novejsi? Zvlastni, ze u nich je cena stejna, pritom 75 ma uplne jiny motor (a taky je nejvetsi ;-) ) ... Taky nevim proc, ale hodnoty, o kolik se zvysi vykon a moment, mi prijdou az podezrele unifikovane napric ruznymi typy vozidel (nejen Roveru).

Re: chiptuning

Napsal: čtv čer 26, 2008 9:20
od Eny45
Já bych bral za zásadní informaci, že ten původní software daj člověku na CD. A v případě problémů ho nahrajou zpět. protože už to je záruka toho, že neobejdou řídící jednotku nějakým univerzálním čipem, co zvedá výkon.
Tohle znamená že se musej napojit na řídící jednotku, a upravit jí jen softwerově.

Jinak jak se píše nahoře :) Někdo to zkuste, a vsadím se že pak nás bude víc :)

Re: chiptuning

Napsal: čtv čer 26, 2008 9:57
od Eny45
Jinak tohle je graf z testu, pře a po výměně vzduchového filtru, s přívodem chladného vzduchu. Všimněte si, že reálnej výkon nedosahuje ani 100 koní. Bud stářím auta, nebo třením a strátama.
jedná se o 1,4ku :)
Obrázek


A tohle je čiplá 1,4ka navíc s filtrem KN. Všimněte si hlavně toho, jak i po načipovaní má 100 koní :) což je více než předešlej graf, ale rozdíl je zanedbatelnej. Autor píše že 400 metrů ujel za 18s, a teď to ujede za 17,1s. A z 0 na 60Mph (95km tuším) se odstal za 9,8s a teď za 9,4... Což mě příjde na hraně měřitelnosti. Co se týče točenáku, čipnutí ho přesunulo z původní maximálny na 4500 na nové otáčky 5000. A dle autora je 125nm, přičemž tovární udaj je maximum 123. (ale reálnej udaj po zahrnutí opotřebovanosti auta, a tření byl před čipováním a filtrem cca 115Nm.
Obrázek


Takže jesti dobře počítám, vzduchovej filtr + čipnutí přidalo cca 8 koní v 6000 otáčkách. Což je zhruba 9% navíšení proti předešlému stavu... Co se týče točenáku, tam je to podbné cca 7-9%...

(musím ale podotknout že každej graf je jené auto. I když obě sou 1,4.

Re: chiptuning

Napsal: čtv čer 26, 2008 16:01
od Tommi_82
NO konečně vidím křivky pro stejnej motor jak mám já. Dík moc!!! :)

Re: chiptuning

Napsal: stř črc 23, 2008 11:32
od Lindman
Jak to takhle procitam, tak jsem si vzpomel, jak nam nas mistr dokazoval, ze felicie 1.6 a octavie 1.6 maji zhruba stejne motory. Zapojily jsme do felicie ridici jednotku z octavky. Tak to byl mazec, docela problem se rozjet( na dvojku v pohode). Pri razeni ze 4 na 5 a pri trochu seslaplem plynu to rvalo asfalt. S bezpecnou jizdou to nemelo nic spolecneho, ale zazitek dobry.

Re: chiptuning

Napsal: čtv črc 24, 2008 8:13
od Eny45
Kdybyste měl někdo hodně času. Našel jsem forum, kde je 12 stránek povídání o filtrech. Jedná se sice o fordy, ale ta hlavní otázka použít filtr či ne, je stejná. http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... 99cbb7c260
já už jsem na 6 straně :)

Re: chiptuning

Napsal: pon zář 08, 2008 19:08
od wnemone
jj ja ma tiez forda, focusa a o filtroch je cela teroria .. ked chce niekto mat filter (nie kvoly zvuku, ale vykonu) v prvom rade ho musi odizolovat, aby nenasaval teply vzduch z motora a podobne , tak sa ziskat mozno par konikov, ale nic svetoborne, potom este existuje naporove sanie, pre orig airbox, zaujimava teroria tiez, zvacsit vstupne otvory do airobxu a spravit bud vyduchy na kapote, alebo v narazniku, ale zevraj tiez nic moc ... filter je iba skladacka v mozaike, chces vacsi vykon ? Zacni od filtra skonci cez zvody, komplet vyfuk... potom vykon pocitis ...
|Co sa tyka Chipu, na benzinoch by som to neriesil, vela prachov a malo muziky, u diesela je to uz ina kava :wink: chip skodi, to je fakt, napr. veci na motore (kluka vacky a podobne ) su nadymenzovane trebars na 100%, pri normalnej jazde ich namahas tak na 85 % ...priestor pre chip , mozno cca 15% agresivne chipovatie nici motor! moj nazor ..co sa tyka spotreby ... ma ford focus 1.8 TDCi 85 kw verziu, rozmyslal som nad chipom, mozno by to dalo nieco cez 100 kW kamarat ma a skok je riadne citelny, je tu niekto taky z VAs, ktory by jazdil po chipe takym istym stylom ako pred chipom ? :P takze spotreba sa o nieco zdvihne, ale asi nie radikalne ... ak sa bude jazdit ako predtym , klesne ...