klapka z 2.0 na 1.8
Re: klapka z 2.0 na 1.8
jj Trundo souhlasim s tebou, at' si zajedou na brzdu a porovnají křivky origo klapky a té větší. Pak se přestanou tady hádat
Re: klapka z 2.0 na 1.8
Tak tu treba pisou, ze 56mm klapka ma paradoxne horsi vliv na celkove vlastnosti motoru nez 52mm... http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... 1&t=138292
Re: klapka z 2.0 na 1.8
a vem si,že ta klapka co má Ferry má 62mm
Já tu klapku sice mam taky,ale na 1.4 ,ale byla tam od výroby na tom hliníkovym sání. Jinak mam větší vstřiky než série,aby mi to jelo na origo ECU,tak si Mareda musel hrát s palivem,aby ho tam bylo kvůli sání dost a nebyla chudá směs,ale to jenom pro zajímavost
Já tu klapku sice mam taky,ale na 1.4 ,ale byla tam od výroby na tom hliníkovym sání. Jinak mam větší vstřiky než série,aby mi to jelo na origo ECU,tak si Mareda musel hrát s palivem,aby ho tam bylo kvůli sání dost a nebyla chudá směs,ale to jenom pro zajímavost
Re: klapka z 2.0 na 1.8
Si si jisty, ze tam mas silnejsi vstriky? Na ten vykon je totiz nepotrebujes, protoze takove VIcko ma normalni standarni vstriky....
Re: klapka z 2.0 na 1.8
sem si jistý,protože mi to říkal Mareda a proto auto nemělo výkon,když sem ho dal na origo elektriku. Mareda to zkouknul na diagnostice,potom do diagnostiky dal jiné cd a řikal,že musel něco nastavit,aby to dávalo dobré množství benzinu. Nezapomen' že ten motor má točit max. 8200 a největší výkon má mít v 7500 a má jiné vačky,tak to musí stíhat plnit .Nepíšu tady žádný blafy,nemam to zapotřebí
Re: klapka z 2.0 na 1.8
Pravda, kvuli tem otackam asi ano.... resp. kvuli rychlosti vstriknuti vs. objem paliva...
Re: klapka z 2.0 na 1.8
Přeně tak .Vem si,že motor v těch otáčkách potřebuje už hodně vzduchu a origo vstřiky by to nestíhaly,nebo stíhaly ale byla by chudá směs a motor by šel brzo do kytek.
Měl si vidět jak se auto chovalo,než mi Mareda přemapoval palivo,motor bez výkonu,výkon měl jenom do 2500ot a pak to škubalo a nejelo. Cesta do Prahy byla zajímavá,a když sem jel chvíly na 3500ot,tak to začalo vařit a do kopců sem jel na dvojce a měl co dělat abych je vyjel .Mareda je můj zachránce,bez něj bych ještě asi nejezdil,protože Rovery u nás nikdo neumí diagnostikovat
Měl si vidět jak se auto chovalo,než mi Mareda přemapoval palivo,motor bez výkonu,výkon měl jenom do 2500ot a pak to škubalo a nejelo. Cesta do Prahy byla zajímavá,a když sem jel chvíly na 3500ot,tak to začalo vařit a do kopců sem jel na dvojce a měl co dělat abych je vyjel .Mareda je můj zachránce,bez něj bych ještě asi nejezdil,protože Rovery u nás nikdo neumí diagnostikovat
Re: klapka z 2.0 na 1.8
Jinak jak sem psal o spotřebě,tak při normální jízdě 9,5
Re: klapka z 2.0 na 1.8
No mel bys rozchodit tu origo jednotku.... ale jinak si myslim, ze to asi nebude motor na normalni jezdeni... neni delany na spotrebu, ale na charakter a proste potrebuje byt v aute, kde si ho i pres tu spotrebu naramne uzijes... treba prave v Caterhamu .... joooo, nechal bych si libit
Re: klapka z 2.0 na 1.8
Já vim,že to neni na normální ježdění,ale ono to láká . Tu jednotku se budu snažit každopádně zprovoznit,z caterhamu mam kompletní elektroinstalaci. Já sem spíš přemýšlel,jestli to nedam do Lotusu,tam si budou vědět rady. Chybí mi jenom zásuvka na diagnostiku,pak nebude problém tu ECU rozchodit. Ted' to řešit nebudu na to mam ještě čas a hlavně jak sem byl bez práce,tak sem musel žít z peněz co sem měl ušetřený a zaplatil sem z toho i půjčku,takže začínám jakoby od nuly.Až něco našetřim,tak to snad konečně dodělam. Ale odhad na zprovoznění ECU bude cca 8000kč