klapka z 2.0 na 1.8

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » pát srp 17, 2012 10:38

jj Trundo souhlasim s tebou, at' si zajedou na brzdu a porovnají křivky origo klapky a té větší. Pak se přestanou tady hádat :wink:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » úte srp 28, 2012 21:47

Tak tu treba pisou, ze 56mm klapka ma paradoxne horsi vliv na celkove vlastnosti motoru nez 52mm... http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... 1&t=138292
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » úte srp 28, 2012 22:33

a vem si,že ta klapka co má Ferry má 62mm :wink:
Já tu klapku sice mam taky,ale na 1.4 ,ale byla tam od výroby na tom hliníkovym sání. Jinak mam větší vstřiky než série,aby mi to jelo na origo ECU,tak si Mareda musel hrát s palivem,aby ho tam bylo kvůli sání dost a nebyla chudá směs,ale to jenom pro zajímavost :wink:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » stř srp 29, 2012 8:55

Si si jisty, ze tam mas silnejsi vstriky? Na ten vykon je totiz nepotrebujes, protoze takove VIcko ma normalni standarni vstriky....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » stř srp 29, 2012 13:44

sem si jistý,protože mi to říkal Mareda :wink: a proto auto nemělo výkon,když sem ho dal na origo elektriku. Mareda to zkouknul na diagnostice,potom do diagnostiky dal jiné cd a řikal,že musel něco nastavit,aby to dávalo dobré množství benzinu. Nezapomen' že ten motor má točit max. 8200 a největší výkon má mít v 7500 a má jiné vačky,tak to musí stíhat plnit :wink: .Nepíšu tady žádný blafy,nemam to zapotřebí :wink:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » stř srp 29, 2012 13:49

Pravda, kvuli tem otackam asi ano.... resp. kvuli rychlosti vstriknuti vs. objem paliva...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » stř srp 29, 2012 14:15

Přeně tak :wink: .Vem si,že motor v těch otáčkách potřebuje už hodně vzduchu a origo vstřiky by to nestíhaly,nebo stíhaly ale byla by chudá směs a motor by šel brzo do kytek.
Měl si vidět jak se auto chovalo,než mi Mareda přemapoval palivo,motor bez výkonu,výkon měl jenom do 2500ot a pak to škubalo a nejelo. Cesta do Prahy byla zajímavá,a když sem jel chvíly na 3500ot,tak to začalo vařit a do kopců sem jel na dvojce a měl co dělat abych je vyjel :-D .Mareda je můj zachránce,bez něj bych ještě asi nejezdil,protože Rovery u nás nikdo neumí diagnostikovat

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » stř srp 29, 2012 14:16

Jinak jak sem psal o spotřebě,tak při normální jízdě 9,5 :?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » stř srp 29, 2012 14:22

No mel bys rozchodit tu origo jednotku.... ale jinak si myslim, ze to asi nebude motor na normalni jezdeni... neni delany na spotrebu, ale na charakter a proste potrebuje byt v aute, kde si ho i pres tu spotrebu naramne uzijes... treba prave v Caterhamu :-) .... joooo, nechal bych si libit :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » stř srp 29, 2012 14:32

Já vim,že to neni na normální ježdění,ale ono to láká :-D . Tu jednotku se budu snažit každopádně zprovoznit,z caterhamu mam kompletní elektroinstalaci. Já sem spíš přemýšlel,jestli to nedam do Lotusu,tam si budou vědět rady. Chybí mi jenom zásuvka na diagnostiku,pak nebude problém tu ECU rozchodit. Ted' to řešit nebudu na to mam ještě čas a hlavně jak sem byl bez práce,tak sem musel žít z peněz co sem měl ušetřený a zaplatil sem z toho i půjčku,takže začínám jakoby od nuly.Až něco našetřim,tak to snad konečně dodělam. Ale odhad na zprovoznění ECU bude cca 8000kč

Odpovědět