
Výfuk a vzduchovy filtr
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
Jak malí děcka na písku 


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
Tak to sem mužu dát tohle:maty píše: to bylo privni fotka kterou mi to naslo ve vyhledavaci stema svodama ..seba mam te v pec hadat se muzu i doma s matkou a dohadovat kvuli nesmyslom ze segrou .. dystancuji se od tohodle fora pripadami to jako bych byl ve skolce a hadal se s malyma detma ... seba muj tlumic je v poho .. a proc neukaze fota tvoji kary rad bych je videl ... bestak maš doma fazola a žadne tičkopac a pusu seba kde je asi jadro pudla ?? pouvažuj otom seba

Nevim v čem budou ty alděný svody tak jiný od sériovejch bez katu abys za 3HP platil 15 000kč


Vym jak udělat za pár korun svody a vydržej na věky ale kup si radši za 15000
Jí si budu dělat svoje z nerezu, mam to jednodussi kdyz mam turbo.Prarametry možná napíšu až ho dodělám a odměřim výkony na dinu ale pro turbiny ne pro tu tvou 1,4 :-Dzkus mýsto tech litejch kol dát plecháče a možná to bude lepší jak celej lauf:-D .



Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
Tak tohohle sem si všim až teťmaty píše: ja se tady bavim celou dobu o tomhle a vidim ze to nikdo nepochopil meli by ste si prečist par odbornych knich chlapici než se začnete hadat je samozřejme že turbo dela skoro 20 procent až30 narustu vykonu ale 30 fiku je dost a rozhodne bych netunil rovera mojho pac je to slabota když už tak ZR to by možna melo cenu statisice do toho echci srat


takze za
1. Turbo dela skoro 20% ale dela i 30% tak proc pises skoro 20%?



2. turbo děla az o 100% veci vykon







3. nechceč dát 30 000 za turbo co přidá jako krava ale 15 000 za svody co nepridaji nic to jo




4.bys to za 30 000 asi nepředělal:-D:-D:-D
ono jiny pisty vačky loziska kliky a ojnic, ojnice Zajistit privod oleje do turba komplet jiny svody jiny sani intercooler no a ridici jednotka by asi taky nebyla nadsena etc. ono byses asi do 30 000 nevešel.





To si kup radši Ti-čko




Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
nj tet si me dostal ale vkilidu beruto asi me to patri ale už se mi to začina libit a stim typem si se sekl 100 oktan sem tam jeste nenalil a a koncovy dilsem si delal sam jo kupil sem delynyale kuchl sem ho a udelůal podle sebe a nemam ho tam zduvodu vykou ale šepotu kvetin rad posloucham sve auto vim že ma 1,4 je jen na okrasu a ne na zavodeni
stim sem smiřen nato mam jine auto 


Re: Výfuk a vzduchovy filtr
saba .. každopadne se mi začinaš libit .. takoverady sou pro me cene 

-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
No s nadsázkou počítej tak kolem 300 000,- pokud ovšem nebudeš používat špičkové, ale průměrné věci.seba píše:...ono byses asi do 30 000 nevešel...
Jelikož jsem se o tohle už zajímal, tak bych prvně koupil malý turbo, udělal GO motoru, upravil svody a ladil, ladil a ladil ECU

a pak bych udělal teprve nějaký další věci...

Jen rada, nechci aby se semnou zase začal někdo hádat...


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
Já si myslím,že tenhle motor má na svůj objem výkon velice dobrý, ikdyž ne v těch nižších otáčkách, a rvat do toho motoru turbo..a vubec investovat cca 30000,- mi příjde jako vyhození peněz,pokud má někdo možnost udělat si sám nerezové svody tak proč ne ale dát za ně takové nekřesťanské prachy
. Řekl bych že ty peníze se dají vrazit i jinam, kola, pneu,brzdy..atd..To už je lepší ty peníze přidat a koupit silnější motor v základu. Ale tak je to každého věc, toť můj názor 


Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
seba .... ty si delaš svody sam ? zvladly by si udelat svody na fabiacky motor ?
jo a ramzes počtisi a i dalši je to ponaučujici http://www.tuning.cz/a0057:jak-na-vyfuk/
fakt zajimave počtenicko doporučuji přečist všem tunigovym mužum
jo a ramzes počtisi a i dalši je to ponaučujici http://www.tuning.cz/a0057:jak-na-vyfuk/
fakt zajimave počtenicko doporučuji přečist všem tunigovym mužum

Re: Výfuk a vzduchovy filtr
Přečtu...Ani nevim jak ty svody vypadají,turbo to asi nemá že?Já si budu dělat svody jako že zatim od turba dál dám tam trubku věšího průměru protože budu zvyšovat tlak turba.No a u N/A motoru Změnou prumeru presunes kroutici moment do jinejch otacek...Ta koncovka by mela mit průměr střední části.Já nevim jestli udělam nějakej tlumič nebo jen rouru ven....Samo i s tlumičem ale průchozí...Jako svody k turbu to už je složitější.http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... ld_en.htmlmaty píše:seba .... ty si delaš svody sam ? zvladly by si udelat svody na fabiacky motor ?
jo a ramzes počtisi a i dalši je to ponaučujici http://www.tuning.cz/a0057:jak-na-vyfuk/
fakt zajimave počtenicko doporučuji přečist všem tunigovym mužum
To nevim jak bych sám vyrobil....Jinak to potrubí a tlumič si navrhnu v Inventoru v 3D udělam výkresy a necham to naohejbat a svařit TIG doma nemam mam jen invertor...No a časem ty svody k turbu možná ale asi to nebude ani třeba...
Jo a nebo udělam z normal trubek a CHROM

Tohel je přímo na rovera motor 20T4G

A k čemu chceš dělat svody na fabii?Nech tam stejnej průměr ne?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Výfuk a vzduchovy filtr


Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
Maty z tveho článku:
Proto je pochopitelné, že navařené
koncovky a sportovní koncové tlumiče žádný vliv na nárůst výkonu nemají.(tvuj tlumič remus:-d) Největší podíl na množství protitlaku přináší katalyzátor. Použitím objemově většího a nebo sportovního katalyzátoru, který má při stejné velikosti nižší vnitřní odpor než keramický katalyzátor, lze nějaké ty koně získat.(mnou poslany katalizatory s vetsi propustnosti
)
Proto je pochopitelné, že navařené
koncovky a sportovní koncové tlumiče žádný vliv na nárůst výkonu nemají.(tvuj tlumič remus:-d) Největší podíl na množství protitlaku přináší katalyzátor. Použitím objemově většího a nebo sportovního katalyzátoru, který má při stejné velikosti nižší vnitřní odpor než keramický katalyzátor, lze nějaké ty koně získat.(mnou poslany katalizatory s vetsi propustnosti




Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
saba
no věc se ma takhle stavime s kamošem 2 škody 100 na vrchy chceme tam davat fabiacky motor 1,4 8v jestli to klapne jinak budem upravovat fazolacky no a svody na fazolacky motor vypadaji takhle
1 http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN
je to docela ranec kolik by sis zato vzal ty za dvoje svody ? nevim jak to je u fabky ale asi to bude stejne
jo seba a jeste sem se chtel zeptat s kam vlastne si
no věc se ma takhle stavime s kamošem 2 škody 100 na vrchy chceme tam davat fabiacky motor 1,4 8v jestli to klapne jinak budem upravovat fazolacky no a svody na fazolacky motor vypadaji takhle
1 http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN
je to docela ranec kolik by sis zato vzal ty za dvoje svody ? nevim jak to je u fabky ale asi to bude stejne
jo seba a jeste sem se chtel zeptat s kam vlastne si
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
No tyhle svody nám kdysi dělal pan Hricina někde směrem k jeseníku. Byl to machr a udělal ti cos chtěl. Vzhledově to vypadalo naprosto stejně jak z foto, akorát, že my jsme to měli na Š130 pětikanál. Všechno měl precizně vyrobený, kupovali jsme od něj svody i příčnej vejfuk, kámoš si nechal udělat jen trubku od svodů, jako to měli 130RSa. Za svody chtěl kdysi kolem 1500 a ten vejfuk jestli 2000kč? Nevím, byl tam příplatek, že nám to dělal z nerezu. V černé bervě to bylo lacinější...
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Výfuk a vzduchovy filtr
Tak kecám, teď jsem si vzpoměl, že 1500 stála jen ta trubka a v nerezu byla + 1000kč. Černé svody myslím 3500,- a výfuk z nerezu byl kolem 4000,- Teď jsem si vzpoměl, že mě ten vejlet stál 7000-7500kč, ale byla to krásná práce.Roman620ti píše:No tyhle svody nám kdysi dělal pan Hricina někde směrem k jeseníku. Byl to machr a udělal ti cos chtěl. Vzhledově to vypadalo naprosto stejně jak z foto, akorát, že my jsme to měli na Š130 pětikanál. Všechno měl precizně vyrobený, kupovali jsme od něj svody i příčnej vejfuk, kámoš si nechal udělat jen trubku od svodů, jako to měli 130RSa. Za svody chtěl kdysi kolem 1500 a ten vejfuk jestli 2000kč? Nevím, byl tam příplatek, že nám to dělal z nerezu. V černé bervě to bylo lacinější...

2x Rover 620ti