Tesneni pod hlavou

Odpovědět
maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od maty » pon pro 29, 2008 12:25

no řikam ahoj.. takže včera sem byl u mojeho mechanika co se tyce toho praskleho tesněni pod hlavou a kapučina v nadopce .. no a ten mi pravil ze když delal rourka tak že meni jen tesneni a shazuje hlavu zdalipak je poškozena takže jak kdy podle toho v jakem je stavu.. že šrouby nemeni pry je to zbytečne .. že v knižkach je sice psane že se maji menit ale nemini to stoho duvodu protoze se to nemeni na dieselech a benzinovy motor pry vyviji menši tlaky jako dyslovy :?: tak nevim tak pry pravi chytra kniha .. ale co spravoval rourky tak jezdi stale bez zavad a jeste se mu ani jeden nevratil .. .. tak tet radte :?: a jak sem to tad cele tohle forum přelifroval tak me vyšlo že to tady je 50 na 50 .. a nejvic se priklanim ke kolegovi PTECH .. mluvil stejne jako muj mechanyk a tomu veřim bo ten se snad narodil s mtorem v podpaždi :) ..
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

max80

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od max80 » pon pro 29, 2008 21:45

.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Tommi_82 » pon pro 29, 2008 22:13

maty, mě šrouby neměnili a závada se po čase vrátila. Je to každýho rozhodnutí, já bych už dneska trval na výměně šroubů, ale těžko říct jestli to u mě němělo jinou příčinu.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od maty » pon pro 29, 2008 22:34

škoda že si to videjko nemužu přeložit podle obrazku to je pekne ale co .. :-D mam prece rouviho a mam ho rad a dam mu pokud možno to nejlepši takže když už donho budu vrtat tak dostane veškerou peči ne jen zlomek ... vždyt nakonec ty šrouby s tesnenim nejsou tak drahe .. rouvi mi musi delat rados .. tak dostane i on dobrou peči janak to už tady asi nejde vysvetlit ... takže neostychejtese když už tak už .. snad ty srouby co koupim nejsou jeste veci smečka jak ty co tam tetka mam :D to by byl !&@#! ;)
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od maty » čtv led 01, 2009 22:23

tak dneska šel muj maličky rouvi k doktorovi .. obednal sem srouby nowe snad budou teda dobre !!! tesneni a pod stromecek dostal novy drahši a lepši olejicek tak onho bude dobře postarane :D ;)
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od seba » sob led 03, 2009 21:28

Take some pics :P :idea:
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od maty » ned led 04, 2009 2:23

tak dneska sem zjistil polehcuji spravu a to ze na mojemu mazlovi byli menene rozvody maji max 20 tisic to sem rad .. jinak jak sem videl mojeho mazla tak vykuchaneho kvuli blbemu tesneni ... muj mechanik provedl kontrolu a vse co se tyčě motoru je ok !! jen to blbe tesneni a vubec muj mechanik mi rekl ze je to vada od vyroby pry natom tesneni jak je praskle pusobi zrovna nejveci tlak oleje proto to praska pravje zrovna vtech mistech . to znamena v levo u rozvodu ...jeto pry stejna chybau vsech že už to parkrat menil a vždycky to bylo praskle ve stejnych mistech ???? to stare tesněni je pry chabe a zrovna tam kde to praska je bidne udelane a to nove uz je lepsi ale pro jistotu to jeste nejak upravi viz foto cele to fotim a dokumentuju kdyz je tu okolo toho takova rostržita debata ato 50 na 50 .. .. snad mi to nove tesneni vydrži dalšich 500000 km nerad bych se zase vrtal v motoře
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od seba » ned led 04, 2009 19:48

Už se těšim an fotky.Jinak to že je tam blbé těsnění se píše v diskusi tady někde.Je tam i fotka..A jak se pozná kdy sou měněný rozvody?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od maty » stř led 07, 2009 22:22

seba píše:Už se těšim an fotky.Jinak to že je tam blbé těsnění se píše v diskusi tady někde.Je tam i fotka..A jak se pozná kdy sou měněný rozvody?
kupodivu to poznal mechanik..no a po hloubjejsi analize sem zjistil ze mam i servisni knižku a tam je psane ze pry 101ticic a nejake drobne byli meneny rozvodyze ze všim všudy .. což me potešilo .. no a auto mam už spravene stalo me to 3000kč šrouby jsem nakonec nemenil .. jen tesneni hlavy novy olej a tesneni vika ventylu :oops:
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od seba » sob led 10, 2009 18:18

Jo mě jen zajímalo jak to jde poznat jestli podle toho jak sou natočeny vačky jestli je vytahanej nebo jak..že zrovna 20 000km ja ten co sem vyndal tak taky vypada jak novej ale nevim no jak poznam kolik ma najeto.(vymenim ho tak jako tak..)Jo a je to original MG rover..:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od maty » ned led 11, 2009 12:43

seba píše:Jo mě jen zajímalo jak to jde poznat jestli podle toho jak sou natočeny vačky jestli je vytahanej nebo jak..že zrovna 20 000km ja ten co sem vyndal tak taky vypada jak novej ale nevim no jak poznam kolik ma najeto.(vymenim ho tak jako tak..)Jo a je to original MG rover..:-D
poznava se to podle stavu řemenu jestli ty napisi sou krasne čitelne nebo ohrkane a podle toho jak je řemen opotřebeny zdali neni stuchřely a tak a kladky byla jak nova no mechanyk si tipnul a dobře zajimave .. jo a taky tam mam seba MG remen :-D nemka byla pečliva :D a starostliva ;)
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od sector » ned led 11, 2009 12:50

me by spise zajimalo taky podle ceho se pocitaji ceny nad 10 tisic za vymenu tesneni?

těsnění hlavy válců GLASER = 960,-
sada šroubů hlavy válců AMC = 1900,-
těsnění sání AJUSA = 90,-
těsnění víka ventilů AJUSA = 270,-

Za material s DHP je to = 3812,-
prace = 7 hodin * 350,- = 2500,- hrube
olej = Elf Excellium NF 5W/40 = 1370,-

3812+2500+1370 = 7682,- Kč

pokud se nemeni srouby tak je to o 2220,- levnejsi a olej o par set Kč se da poridit taky levneji

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Vilém » ned led 11, 2009 13:32

Protože většina servisů spoléhá na neznalost zákazníka. Zapoměl jsi na olej, filtr a nemrznoucí směs. Někdo ještě nechá srovnat hlavu pro sychr-500Kč.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od sector » ned led 11, 2009 14:17

Vilém píše:Protože většina servisů spoléhá na neznalost zákazníka. Zapoměl jsi na olej, filtr a nemrznoucí směs. Někdo ještě nechá srovnat hlavu pro sychr-500Kč.
och pardon ano olejovy filtr jsem zapomel - to je cca 150,-

Olej motorovy jsem zminil a uvedl jeho cenu za kvalitni olej

nemrznouci smes je cca 130,- / 3 litry na -30° takze 2x

nicmene, kdo pouzije olej o nekolikset levnejsi nez jsem uvedl, tak cena bude stejna :)

Neznalost zakaznika neomlouva, je to jak se zakonem. Kdyz kupuji auto tak alespon zakladni znalosti clovek musi mit, alespon, jaky olej tam davat (v pripade dolejvani), jakou smes, jakou brzdovou kapalinu a nez jdu do servisu tak se informuji o priblizne cene u nekoho znameho kdo nejake znalosti ohledne auta ma a skoro kazdy ma zanemho mechanika ;) Nebo se podivam na internet do nejake diskuse.

Ovsem toto neplati u lidi co opravdu finance neresi nebo....

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od sector » ned led 11, 2009 14:21

chci se jeste zeptat - kdyz pod hlavou prosakuje olej - znamena to, ze musim menit tesneni ?

Chladici kapalina ani olej se neztraci ani nemam zadnou smes oleje a chladici kapaliny... proste to prosakuje a dosti se mi to nelibi - uvazuji na jare o umyti motoru.

Dale prosakuje prevodovy olej - nemate nekdo s timto zkusenosti?

Jak koukate na aditiva k mot. oleji ktere setri "pry" olej a mechanicke casti motoru a zaroven tesni male unikove cesticky.

Odpovědět