Stránka 6 z 6

Re: Výměna rozvodu

Napsal: úte bře 24, 2009 12:27
od mich
S tim těsněním nemám zkušenost. Jak často a spolehlivě odchází.

Re: Výměna rozvodu

Napsal: úte bře 24, 2009 17:25
od Hombre
Děkujeme za užitečné informace, předpokládám, že zhruba platí i pro 416ky, ale ještě bych upřesnil:
-náplň klimatizace 615g platí zřejmě pro vozidla s pravostranným řízením, pro nás teda platí 665g (vyplývá to z nápisu na nálepce v mot. prostoru)
-Měnit vzdchový filtrpo tak dlouhém intervalu 60000 km si mohou dovolit v zemích, kde se na cestách nepráší, tzn že tam není třeba po zimě nebo i celoročně takový bordel jako u nás. Takže záleží jak a kde je to auto provozováno, já ho měním po 20tis.
-Pylový (kabinový) filtr je po 10000 km jak hnůj, navíc je tam spousta lístečků, suchých květů ze stromu a různého smetí, takže doporučuju aspoń vytáhnout, vyklepat, vysát prostr pro filtr, popřípadě vysát ůzkou hubicí jednu štěrbinu filtru po druhé. Zanesený pylový filtr nejen snižuje výkon ventilátoru topení a klimatizace, ale zřejmě má vliv i na poruchovost předřadných odporů pro ventilátor, které jsou chlazeny vzducem a pokud ho nemají, shoří.

Re: Výměna rozvodu

Napsal: úte bře 24, 2009 21:05
od Vilém
Co se týče kabinovýho filtru, já ho měním každý rok.

Re: Výměna rozvodu

Napsal: úte bře 24, 2009 21:25
od rejacz
Přehledné info, díky, to si budu muset vytisknout a vozit v autě :-). Každopádně to vidím na výměnu oleje v posilovači, dvanáct let je dvanáct let a převodovku ještě asi chvilku nechám.

Re: Výměna rozvodu

Napsal: stř bře 25, 2009 12:13
od Ptech
rejacz píše:Přehledné info, díky, to si budu muset vytisknout a vozit v autě :-). Každopádně to vidím na výměnu oleje v posilovači, dvanáct let je dvanáct let a převodovku ještě asi chvilku nechám.
Zdravim
vsechny servisni intervaly jsou v Autodatech, tam je to vcelku presne.