Stránka 1 z 1

Vysoké otáčky ROVER214SI

Napsal: sob črc 26, 2008 8:04
od jido007
Prosím poraďte co dělat s vysokýma otáčkama drží to cca 1200-1400 otáček bylo to připojeno na počítači a ten nic nenašel a další problém mám když jedu stejnou rychlostí tak mě začnou houpat otáčky DIKY za radu

Re: Vysoké otáčky ROVER214SI

Napsal: sob črc 26, 2008 20:13
od Igi
Nebola nahodou zapnuta klima?

Re: Vysoké otáčky ROVER214SI

Napsal: pon črc 28, 2008 1:52
od tobias
Co myslíš stejnou rychlostí? Jako když jedeš třeba 5 kiláků porád 100km/h?

Re: Vysoké otáčky ROVER214SI

Napsal: pon črc 28, 2008 6:16
od Hombre
Zkus povolit lanko od plynu - pošteluj to, aby tam byla tak 2mm vůle a nebylo napnuté.

Re: Vysoké otáčky ROVER214SI

Napsal: pon črc 28, 2008 7:12
od jido007
Klimu nemám a tou konstantní rychlostí je myšleno když jedu po rovině a motor není v tahu tak se houpou otáčky už nevím co stím mám dělat byl jsem z autem v Pístnici na originálním počítači a ten nic nenašel akorát jsme stahly otáčky jinak nic vše v pořádku řídící jednotka je čistá žádná chyba. Dotaz mohly by to třeba dělat svíčky nebo zapalovací kabely ? Občas mě nechtěj spadnout otáčky. Mám už druhýho Rovra stím to už jsem najezdil 160000 km a nedám na něj dopustit ale tato závada nějak nejde odstranit tak budu rád za každou radu díky moc

Re: Vysoké otáčky ROVER214SI

Napsal: pon črc 28, 2008 7:45
od Fujitsu
Když mi kamarád dával dohromady Rourka po nehodě a rozdejchával motor, koupil uplně obyčejné svíčky, tušim Brisky. Ne že by to na to nejelo, ale jak řikáš, otáčky padaly strašně pomalu a dlouho, nepříjemné to bylo hlavně při řazení... pak jsme tam dali původní platinové a motor se choval o poznání líp....teď mi otáčky při puštění plynu (bez rychlosti) spadnou na cca 1500, chvilku tam drží a pak spadnou na volnoběh cca 900. Když mám zapnutou klimu, tak se chvíli drží na cca 2000 a pak teprve spadnou. Myslím si, že je to normální. Nebo pokud to někomu z vás dělá jinak tak napište.

Re: Vysoké otáčky ROVER214SI

Napsal: pon črc 28, 2008 9:07
od Hombre
mě to dělalo to lanko, a jestli ne lanko, tak zkus vymontovat krokový motorek ze sání a vyčistit ten kanálek a kužel na motorku technickým benzinem. Pak ještě když je motorek venkua zapneš klíček, tak musí kužel z motorku vyjíždět ven a dovnitř plynule bez drhnutí. Svíčky ani kabely by to být neměly.