Stránka 1 z 2

Rover 214-správné těsnění

Napsal: pon srp 04, 2008 16:37
od Rosta
Zdravím,nevíte někde jestli by mohlo být stejné těsnění válce hlavy z Rovera 214Si(74kw) na Rovera 214i 1.4(55kw)?Jestli by to prostě pasovalo.

Obrázek

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: pon srp 04, 2008 16:38
od Rosta

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: pon srp 04, 2008 17:09
od max80
.

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: pon srp 04, 2008 18:09
od Rosta
Právě že mám i(55kw).Chci si to koupit přes E-Shop,do Trutnova kvůli 1 těsnění nepojedu.Nemám to zrovna nejblíš

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: pon srp 04, 2008 20:03
od Zakar
Rosta píše:Zdravím,nevíte někde jestli by mohlo být stejné těsnění válce hlavy z Rovera 214Si(74kw) na Rovera 214i 1.4(55kw)?Jestli by to prostě pasovalo.
Je to stejný.

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: úte srp 05, 2008 8:21
od Rosta
ok,tak já si to teda objednám

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: pát pro 26, 2008 23:37
od Ptech
tesneni jsou shodna pro 1.1, 1.4, 1.6 pokud budete menit tesneni, chtejte kompozitni (vicevrstve), plechove se moc neosvedcuje. Srouby neni az zas tak nutne menit, co je vsak nutne VZDY, je termostat ( ten je taky v 80ti procentech pricinou problemu). Pokud se vam smichal olej do vody, odpojit i hadice do topeni a wapkou teplou vodou MALYM TLAKEM ( at si neroztrhnete heater matrix), vyplachnout ten karamelovej jogurt :D :D :D

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: sob pro 27, 2008 9:04
od Vilém
No, vzhledem k dýlce šroubů, vždy měnit!

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: sob pro 27, 2008 11:26
od Ptech
Vilém píše:No, vzhledem k dýlce šroubů, vždy měnit!
...nebud vetsi specialista, nez jsou u Rovera :D
tak si to dame jeste jednou: NENI PRAVDA, ZE SE VZDY MUSI MENIT SROUBY :P :P

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: sob pro 27, 2008 17:57
od Austin
We strictly recommend v manuálu Rover /resp. na fiši/ určitě neznamená nemusí se měnit.

Podlož nějak své tvrzení..........jinak než že to děláš 20 let. ........My taky.

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: sob pro 27, 2008 18:13
od Ptech
Je mozne ze ve fisi mate ze doporucuji menit srouby....me zase dilensky manual rika, ze kontrolovat delku sroubu a stav zavitu, pokud je v poradku, nemusi se menit.....mezinama ten sroub dotahujes na cca 60Nm, takze to zas neni nejakej hovadskej tah jak na turbodieselu.....
pokud vymenis srouby za nove, asi nic nezkazis, ale opravdu to neni nutnost.....a ja je nemenim a auta se mi nevraci....za penize co by dal zakaznik za srouby mu dam novej chladic a termostat.....
a fakt jsem jich udelal stovky, tak vim o cem mluvim

presne manual rika: vyjmete vsechny srouby a poznacte si jejich puvodni misto. oddelejte hlavu, ocistete srouby a lehce namazte jejich zavit. pak je rucne nasroubujte zpet kde pred tim byly, az na doraz. musi jit volne. pote zmerte vzdalenost mezi blokem a spodkem hlavy sroubu - maximalni delka nesmi byt 97mm, pokud je delsi, vymente sroub
to je doslovny preklad ;)

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: sob pro 27, 2008 18:21
od Austin
Dobrá, to zní rozumně. Mrknu se na to hlouběji co tam píšou, nejsem mechanik a nedělám s tím denně.

Tak napište, kde opravujete, a někteří Vám své motory svěří.....

...jinak věřím, že nové šrouby jsou bláto, mám s tím zkušenosti rovněž takové.

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: sob pro 27, 2008 18:23
od Ptech
Jinak, proc to sem vlastne vsechno pisu (specialne pro Austina)
vsechno co na tech autech delame, a opravujeme, ma svou logiku.....svou pricinu proc se to posr*** :D

takze, a zda se mi to logicke, pokud motor trpi prehrivanim, a profoukne tesneni, a dali jsme pred tim vse nove a udelali to jak ma byt, bude problem nekde jinde....souhlasis?

netvrdim, ze konstrukcne nemohlo byt na tom motoru spousta veci jinak, ale je jednoduchej, levnej na vyrobu, jede, atd atd.....proto se porad montuje......ze po 10ti letech shnije tesneni bych nebral za zavadu, je to 10let stare auto, ale specialne u K16 opravdu silne doporucuji menit chladic, vycistit motor (prip. dat novou vodni pumpu). ten blok a klava jsou takova skorapka, je to lehky, zadnej masivni kus materialu. pokud tomu nalozis, to teplo chce nekudy jit ven, a kdyz nema kudy, je pruser na svete :D :D :D

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: sob pro 27, 2008 18:32
od Ptech
jestli si ke mne chcete dat roverika na opravu, musite s nim pres La Manche :P :P
ale muzu vam dodavat levne dily :admin:

Re: Rover 214-správné těsnění

Napsal: sob pro 27, 2008 18:33
od Austin
Já rozumím Austinům. Triumphům, neznámým slovům jako Wolseley, Riley, Mini, BMC, Leyland, atd.
A k Roverům blíže mám jen kvůli našemu CVT Roveru (RF) / resp. Hondě, ale to tady taky skoro nikdo nemá.

S přehříváním je to pravda, a u Austinů ap. je běžná praxe dávat zimní a letní termostat.
To tady nikdo neslyšel, natož aby si ho vyměnil....