Cena muze a nemusi byt ok. Zalezi strasne na stavu. Ted je v CZ na prodej jeden streetwise za 500 eur... ale ten uz je docela ... kek.
Jinak byl bych lehce skepticky vuci tvrzeni ze je to 2005ka. Ma to mk1 palubni desku, a vim ze do Streetwisu se davala i mk2. Jestli to bylo rozdelene dle doby a nebo zda u streetu davali mk1 i pozdeji nevim, ale je to takovy ne uplne pravdepodobny... takze osobne bych hadal ze to bude 2003-2004ka.
Da se to snadno zjistit z VINu.
Dal to ze to ma stresni okno je docela dvojsecne... byva problem ze tama tece, ale pokud se clovek postara, problem to byt nemusi.
Jinak pro streetwise plati zcela to stejne co pro jina RFa.
Primarne se zamerit na stav karoserie co se koroze tyce.
Nejaka ta povrchovka je samozrjeme uz normalni, jde o to, zda to nenni nekde uz chycene vic.
Streetwisy i verze na konci produkce maji mk1 viko kufru, takze maji zamek ... kde to rezne klasicky hodne.
Dal, v jakem stavu je motor, zda neni foukly tesneni a zda to nebylo uvareny... kdo a jak topripadne servisoval.... po svych zkusenostech bych koukl, zda neuvidim na spojich hlavy silikon
Overit, zepo otoceni zapalovani se rozne kontrolka SRS v leve dolni casti pristrojovky a nasledne zhasne... pokud ne nerozne, nekdo nejspis maskuje bud predchozi kolizi a nefunkcnost airbagu / predepinacu, nebo takhle neumetelsky resil treba problem kontaktu predepinace pod sedackou.
Vycist chyby z ECU, zkontrolovat readiness kody.
Zkontrolovat stav chladiva, a oleje.
Zkontrolovat zda necete pumpa posilovace rizeni, nebo hreben.
Jinak neni moc co na RFu zkoumat podle mne. Takhle z fotek vypada hezky.
@Trunda: ja to videl uz parkrat.... osobne to povazuju za takovou zvlastnost... ale ne moc praktickou... nicmene do 3D je to defakto skoro jedno, takze proc ne.