214i, samá závada
214i, samá závada
Ahoj všem, jsem z toho auta trošku rozladěná, za necelý rok, co ho mám, je to samá oprava, co na něm dělám. Teď pojedu po několikáté do servisu, protože pro změnu z auta teče voda (ředtím tekl olej), ztrácí se při jízdě, ale nepravidelně, někdy jedu celých 14 dní bez dolití, někdy se mi vylije celá nádržka během cca 20km jízdy - zrovna jako včera, kdy jsem začala skoro vařit na jižní spojce, vytekla úplně všechna voda. Pořád dolejvám, mám plnej kufr destilky. Na autě už jsem vyměnila dva díly vejfuku, přetesnila hlavu, rozvody a všechny kapaliny, brzdové destičky a nějaké čepy v kolech...snad....spojkové lanko a teď to asi bude chladič, nebo doufám, že snad pouze prasklá nádržka na vodu. Je tu někdo - a vím, že je, protože jsme se potkali na sídlišti, jen už si nepamatuju jméno (nebyl to Jeytee?) - kdo by mi na to auto koukl, řekl, jestli do něj mám ještě sypat další peníze, nebo ho prostě prodat a pořídit si normální, který bude aspoň nějaku dobu jezdit bez servisování? Myslim, že už se s tim autem začínám bát jezdit. Pořád s ním něco je. Navíc mi přijde, že se nějak dusí, že neumí zrychlit a rozjíždí se strašně pomalu. Je to benzín 1.4. datum první registrace listopad 1998. Dík za jakoukoli radu/odpověď.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Prasklý chladič (nádržka) to nebude, to by se ti voda vytratila při stání a ne jenom při jízdě. Vypadá to že ti fouklo těsnění pod hlavou a to tak že ti teče voda přímo do prostorů válce, což je bohužel asi ta nejhorší varianta. Dobrá zpráva je že pokud sis nechala přetěsnit hlavu tak tohle bude záruční oprava.
Re: 214i, samá závada
Pokaždé pod autem najdu louži vody, teče to teda i při stání. Budu doufat, že je to jen nádržka, s hlavou už nechci mít ni společnýho
)))

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 214i, samá závada
No ale podle toho co píšeš to vypadá na to těsnění, nebo hlavu, to může mít za následek i to, že to nejede jako dříve, nejde to třeba někdy jen na 3 válce? Zvuk by to mělo jako traktor, třeba po startu, při jízde by se mohl chytnout i ten 4tej... Jestli to v tom servisu udělali špatně, tady se hodně píše o výměně i šroubů hlavy, při výměně těsnění a ta voda může aj trochu vykapávat při stojícím autu. Už jsi do toho nějakej peníz vrazila a když ho prodáš, koupíš zase něco, do čeho budeš muset opět investovat. Přeji co nejlevnější variantu opravy 

2x Rover 620ti
Re: 214i, samá závada
No potěš! je fakt, že už sem do toho narvala takovejch peněz, že z nich ani polovinu nedostanu zpět, když to prodam. Jinak je to pohodlný autíčko, velký tak akorát, jen ty neustálý poruchy mě trápí. Snad už tohle bude jednaz posledních věcí... i když je fakt, že je ještě hodně dílů, které jsem neměnila. Aspoň mě to naučilo nepanikařit, když toupá teplota, zapnout topení a nezhroutit se
))koukat při jízdě na teploměr, najít nádržku na vodu a umět si dolejt a změřit olej .-)

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 214i, samá závada
Jj to jsou užitečné věci, někdo je neřeší a pak motor zapeče komplet. Tak to je Rouvřík zase takovej hodnej učitel.
Te´d už bude určitě hodnej a Ty budeš mít klid, jenže to těsnění je dost nákladné a složité na opravu, z toho jsem měl vždy a stále mám strach...

2x Rover 620ti
Re: 214i, samá závada
Nestraš, právě předělávám byt, budu si brát hypotéku, už nechci platit žádné těsnění, hlava byla čerstvě přetěsněná někdy na jaře, protože tekl olej do tý nádobky na vodu a asi i jinam, kam nemá. Zítra se objednávám k Maredovi a ještě mi Zakar nabídl, že mi na auto koukne, tak až bude mít chvilku a řekne kdy, auto mu zavezu. Nerada bych se ho zbavovala, fakt je to moc pohodlný a sympatický auto, ale štve mě, že zrovna mě, která ani nevim, kam se leje voda do ostřikovačů, se dějou takový věci. O proraženym kole ani nemluvim, jezdim na rezervu.
Re: 214i, samá závada
taky jsem měl dosti závad s tím samým autíčkem, ale nezanevřel jsem na něj a taky zatím nebyl větší důvod, vždy mě dovezlo z bodu A do bodu B. Přeju ať to moc nestojí a ať ti autí dělá jen a jen radost... 

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
to není žádná pravda, moje dvoustovečka jede na čtyři válce a stejně má za studena zvuk jak traktor, jak se ohřeje motor tak už nemá, pak už jen zůstává SÍLA JAK TRAKTOR !!Roman620ti píše: Zvuk by to mělo jako traktor, třeba po startu, při jízde by se mohl chytnout i ten 4tej

Re: 214i, samá závada
No s tím zvukem souhlasím, s tou sílou moc ne. Joooo pokukuju po 216 Si... 

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 214i, samá závada
Tommi_82
Tak to počkej, až Ti půjde jen na 3 válce...
To teprve poznáš, co je traktorovej efekt... 
Tak to počkej, až Ti půjde jen na 3 válce...


2x Rover 620ti
Re: 214i, samá závada
no já tam hlavně pořád slyšim klapavej zvuk. Rychlej klapavej zvuk. Jako traktor mi to nepřijde, takovej to mělo zvuk, když prasknul vejfuk a rozlomil se.
Re: 214i, samá závada
Pořád? Nebo jen za studena? Mě to dělá jen za studena než se motor zahřeje, pak už jen krásně přede... 

Re: 214i, samá závada
Tak auto bylo od středy v servisu, mechanik s nim jezdil, tůroval, nechal běžet, zvedl do vejšky, kontroloval - ani kapka!! Všechno všude suchý, žádná závada nezjištěna. Takže si pro něj v nezměněném stavu jedu a počkám, jestli se něco podělá úplně, nebo ne. Až mi praskne celá hlava...poznam to?
Re: 214i, samá závada
Doufam ze nebyl nekdo tak aktivni a nenalejval vodu do nadobky az po jeji hrdlo:-)