Stránka 1 z 3

Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: čtv říj 30, 2008 21:47
od Max
Tak mě napadá taková myšlenka ohledně záměny motorů a to jestli tu je někdo kdo třeba dával do 214i motor z 1.6 nebo 1.8i myslím tím komplet včetně řídicí jednotky,převodovky,brzdičů,kotoučů a dalších věcí............. :-D :-D :-D

vím že to není legál ale je mi to fuk :-D Tak je tu někdo do tuningu? :-D :-D :-D

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: čtv říj 30, 2008 22:02
od Vilém
Myslím, že by v tom neměl být problém, zajímalo by mě, co by to udělalo, vyměnit jen motor. Blbý je jak je vyraženo číslo motoru, na escortu(89) jsem si ho přerazil sám. :D

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: čtv říj 30, 2008 23:30
od Jarda
Ale vinko na motoru se uz davno neeviduje,novejsi auta ho ani nemaj.Dulezitej je typ a ten je stejnej,pokud clovek neni znalec tak ani rozdil mezi 1.4 a 1.6 nepozna,ty motory sou stejny,jen maj jiny vrtani.S 1.8 uz to bude horsi.Ja sem nedavno uvazoval nad tim,jestli by sel motor 2.0Ti nebo 2.5SDi do 827SC nebo tam dat alespon turbo.Ale uz me to docela preslo,ted zas spekuluju nad tim,jestli by neslo dat turbo do 1.4Si a nastavit ho na malo,aby jen tak fouklo.Bych hned prepsal z Si na TSi :mrgreen:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: pát říj 31, 2008 6:23
od Hombre
Motory jsou na pohled stejný, až na označení typu: 14K4F, 16K4F, 18K4F. :(. To už jsou ty vaše auta takový starý šunky, že chcete přehazovat motory jak na nějakých Escortech???

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: pát říj 31, 2008 6:38
od max80
.

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: pát říj 31, 2008 7:18
od Max
jasnačka že tunéééééři my do Tiger taky cpali 2.0i z Cali a jsou i tací co šli i do turba,při váze těchto vozů je to pak nepřekonatelná střela............byla to pouze jen úvaha třeba do budoucna,motor mám zatím v pořádku :-D :-D

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: pát říj 31, 2008 8:52
od Roman620ti
Jarda píše:Ja sem nedavno uvazoval nad tim,jestli by sel motor 2.0Ti nebo 2.5SDi do 827SC nebo tam dat alespon turbo. :mrgreen:

No určitě by bylo jednodušší koupit 820ti a je po starostech :lol: Ale 800ka bude tutově o dost těžšší než 600ka, tak by to asi zas takovej zázrak nebyl. To spíš by mne zajímalo, jak to jede v tom starým kupátku, myslím 400ka? Takovej ten malej sporťáček, ma i pěkně tvarované sedadla a 147kw by tam nemuselo bejt špatný :P Jenže zase to bude mít hnanou přední nápravu a pak to neni sporťáček. :x Se divím, že ani 75ka nemá hnanou zadní napravu, když už to bylo vyráběný pod BMW. To by se mi začala 75ka čím dál víc líbit :twisted:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: pát říj 31, 2008 16:28
od Jarda
Ale když mě se líbí 827 Coupé a s 2.0Ti by to mohlo být zajímavý,škoda že tam tenhle motor nedávali s manuální převodovkou :( I když by asi dodatečně šlo do té 2.7 to turbo dát a poladit ho.No asi si vsadim sportku :wink:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: pát říj 31, 2008 17:40
od Roman620ti
Jo tak pán je fajnšmekr, no viděl jsem to kupé 800ky na fotkách asi jednou a byla to fakt bomba. Fakt jsem na to čuměl jak hovado, ten kožený interiér a dvoje dveře, no nádhera. Jdu se koukat po nětu, ale prodávat jsem ho nikde neviděl, takže tady v ČR se to asi moc nesežene...a se divím, že by do toho 2.0ti nedávali.

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: pát říj 31, 2008 20:07
od Jarda
Davali do toho jen 2.7 a este v automatu,nebo sem teda jinou variantu este nevidel.Ale je to opravdu kus auta a ani neni moc drahy,do 60000 se da sehnat.

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: pát říj 31, 2008 20:41
od Roman620ti
Aha...a máš nějakej odkaz na obrázky? Jsem to hledal na youtube a kupáko nenašel, zato jsem našel nová videa šestistovek :P

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: sob lis 01, 2008 9:03
od Jarda

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: sob lis 01, 2008 10:22
od Roman620ti
Díky za adresy, je to opravdu krása, ty bezrámové dveře, krásný kožený interiér a vzhled masivního kupatka je fakt bomba :P A jestli Roverů je málo, tak tyhle nejsou vůbec, to je pak opravdu neokoukané :-D To MG ZT je taky hezký :mrgreen:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: sob lis 01, 2008 13:53
od onpo
Roman620ti píše:

No určitě by bylo jednodušší koupit 820ti a je po starostech :lol: Ale 800ka bude tutově o dost těžšší než 600ka, tak by to asi zas takovej zázrak nebyl. To spíš by mne zajímalo, jak to jede v tom starým kupátku, myslím 400ka? Takovej ten malej sporťáček, ma i pěkně tvarované sedadla a 147kw by tam nemuselo bejt špatný :P Jenže zase to bude mít hnanou přední nápravu a pak to neni sporťáček. :x Se divím, že ani 75ka nemá hnanou zadní napravu, když už to bylo vyráběný pod BMW. To by se mi začala 75ka čím dál víc líbit :twisted:
Tak se podívej po MG ZT nebo 75 - V8......to je dělo :-D Stejná kastle jako normální rovřík ale jiný podvozek, zadokolka a navrch 240 nebo 260 koníků (teď nevím přesně) :lol:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Napsal: sob lis 01, 2008 14:05
od Roman620ti
onpo píše:
Tak se podívej po MG ZT nebo 75 - V8......to je dělo :-D Stejná kastle jako normální rovřík ale jiný podvozek, zadokolka a navrch 240 nebo 260 koníků (teď nevím přesně) :lol:
Fakt se dělalo něco s náhonem na zadek, jo? To teda čumím, to MG ZT je fakt krásný, ale nechtěl bych na to schánět díly :-))