Já a můj malý Rover

bajticzek
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 13, 2008 7:46
Bydliště: Mohelnice - okr. Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Já a můj malý Rover

Příspěvek od bajticzek » pon bře 23, 2009 10:51

Dobrý den, konečně jsem se rozhodl, že se do Vašeho-našeho fóra také zapojím. Je to již více jak půl roku, co jsem zde zaregistrován, ale nenapsal jsem doposud žádný příspěvek. Tohle je můj první a popisuje vše, co jsem se svým Roverem zatím zažil – veškeré problémy apod.

V listopadu minulého roku jsem koupil svoje první vozidlo v životě – Rover 25. Konkrétně se jednalo o 1.4 litrovou verzi o výkonu 76 kW, r.v. 2000 ve stříbrné barvě a v pětidvéřové verzi. Dal jsem za něj necelých sto tisíc a následně absolvoval svoji první cestu domů. Coby čerstvý absolvent autoškoly (udělal jsem si ji pozdě) jsem se z Brna vydal přes bydliště rodičů (Mohelnice – stř. Morava) do Kolína (mé přechodné bydliště a místo mého momentálního zaměstnání). První cesta dopadla úspěšně, sice mi to párkrát zdechlo (spojku jsem neměl ještě pořádně „v noze“), ale jinak dobré. První věci, co jsem na autě zpozoroval – při prudším zatáčení i v pomalých rychlostech „hučivý zvuk“ od zadních kol a špatné řazení jedničky a zpátečky. Ale o tom více.

S autem jsem doteď najel cirka 11000 km a nemůžu si dohromady na nic stěžovat. Motor přede jako kotě, startuje napoprvé a vůbec skoro vše je jak má. Sice má motůrek docela vyšší spotřebu (tak 7,5 l / 100 km), ale jinak je to fajn, zatím nebyla žádná investice (dle servisní knížky dělal majitel před prodejem rozvody a také měnil olej). Auto bylo po vzhledové stránce a řekněme i po technické stránce v pořádku do pátku 20.3.2009. V tento osudný den jsme byli domluveni s přítelkyní, že si auto vezme, pojede za rodiči na Moravu a já odpoledne dojedu vlakem (byl jsem služebně pryč). Jenže cesta dopadla trošku jinak oproti našim původním představám.

Mazlík byl nabořen (resp. ho nabořila přítelkyně) a já řeším to, jak z toho ven. Vše proběhlo v malé rychlosti (cca 30 km/h), kdy přítelkyně předjížděla v obci přes plnou čáru na křižovatce malotraktor, který odbočoval doleva (neměl zapojená světla vozíku, takže to nebylo vidět). Shodou náhod byl „poškozený“ původním majitelem pozemků o třista metrů dále od nehody, na kterých noví majitelé postavili pneuservis a autoservis. Jaká náhoda. Vše s nimi domluvil a přítelkyně po dvaceti minutách pokračovala v cestě na Moravu. Při nehodě byl odřen kousek nárazníku na pravé straně (kosmetická maličkost), zprohýbán pravý přední blatník a proražené kolo. Kluci v servisu mi vyměnili proražené kolo za pravé zadní a místo pravého zadního dali nějaké, které měli po ruce. Až na rozměr (původní 185/70/R14 – nové 175/70/R14) se jedná téměř o identické kolo. Samozřejmě to odnesla i poklice, která se rozlétla na sto kusů.

Přítelkyně dojela na Moravu a já po svém příjezdu auto začal kontrolovat. Vše, co jsem popsal, jsem tedy už viděl, až na tu nejhorší věc. Pravé přední kolo je asi o 3-4 cm posunuté směrem k zadku vozidla. Orientačním měřením pomocí šířky mobilu jsem to ověřil a můj postřeh se potvrdil. O víkendu se na to s kluky mrkneme (kamarádi mají svůj autoservis) a uvidíme, co s tím bude.

Mé postřehy za provoz vozidla, popř. to, co musím udělat v bodech (první body mají nejvyšší prioritu):
  • 1. Podívat se na to rameno přední nápravy, jak to vypadá, zda-li není ohnuté či jinak poškozené. V tom horším případě zajet do Jeseníku na vrakáč, podívat se, jestli nebude z nějakého vraku použitelné náhradní. V tom lepším případě jen udělat geometrii.
  • 2. Vyměnit brzdové destičky. Auto již skoro nebrzdí (brzdí, ale musí se na to dost dupat) a proto nechci riskovat. Jelikož mám vzadu bubny, budu měnit jen vepředu, už jsou objednané a to „FERODO PREMIER (FE FDB613)“. Měly by se vyrovnat kvalitě originálního dílu. Uvažoval jsem i nad koupí kotoučů (při prudším brždění citelně vibruje volant), ale po letmém přeměření jsou původní kotouče sjeté tak o 1,5 mm. Až budou peníze, udělají se i kotouče - nebo se koupí nové.
  • 3. Spravit pravý přední blatník. Mám objednán kus za 630 Kč (příjemná cena). Až to ke kamarádům dovezu, podíváme se, jestli vyjde levněji nastříkat celý nový kus, nebo spravit pokroucený starý. Bojím se, že po vykitování starého by barva nijak extra nedržela, takže asi stříknu celý nový. Při té příležitosti rozleštit škrábance na nárazníku a rozleštit i přední plastové lišty. Když už si s tím budu hrát, vyleštit celkově všechny plasty na autě.
  • 5. Spojka mi zabírá až docela nahoře. Zkusím napnout lanko, ale vím, že to není řešení. Časem přikoupím celý spojkový koš…
    Vzhledem k tomu, že jsem se o víkendu projel s tatovým Focusem, změnil jsem názor. Jeho spojka zabírá nahoře, moje tedy rozhodně ne :-D
  • 6. Promazat vedení lanka plynu, občas se stane, že volnoběh zůstane viset na 1300 otáčkách a pomůže až otevření kapoty a pohnutí s plastovým zobáčkem, ke kterému plynové lanko vede.
  • 7. Vyřešit hučení od zadních kol. Děje se to jen, když zatáčím. Při zatáčení doleva to dělá jiný zvuk (jakoby hrčení, asi silentblok, doufám, že to není ložisko) a doprava takový zvuk, kdy o sebe jako dřou dvě gumy – o docela vysoké frekvenci. Skoro jako když se brzdí na kole s klasickýma V-brzdama. Možná to je guma u kufru, byl totiž původním majitelem trošku ťuknut. Prověřím a dám vědět.
  • 8. Dotáhnout lanko ruční brzdy. Její efekt je opravdu mizerný.
  • 9. Vyčistit čerpadýlko pro ostřikovače. Stříká to fakt mizerně, někde se to tu řešilo, tak to podle toho udělám. Snad to pomůže a bude to konečně dobré.
  • 10. Pro pořádek vyměnit kulové čepy řízení.
  • 11. Chladící kapalina je zabarvená do černa, připomíná spíše olej. Nejspíš taky tento olej do ní někudy protéká. Máte nějaké zaručený způsob, jak vodu v celém chladícím oběhu vyměnit?
  • 12. Opravit navíjení pásu u řidiče, navíjí se opravdu špatně. Někde se to tu řešilo, mám tu diskuzi uloženou.
  • 13. Vyřešit všemožné vrzání interiéru. Je to opravdu strašné a doufám, že to dám dohromady.
  • 14. Vyřešit profukování okolo oken a těsnících gum, přecejen to není nejlepší. Stejně tak vyřešit profukování okolo klik u předních dveří, jde tam odtud docela zima…
  • 15. Při rozdělané palubovce se podívát na knoflík ovládání směru toku ventilace. Jednou jsem za něj zabral trošku více a od té doby je docela volný – snad není ulomený nějaký plast.
  • 16. Promazat uchycení předních sedaček. To vrzání v každé díře je strašné!
  • 17. Vyřešit pohasínání světel, když otevírám nebo zavírám okna (jsou v elektrice). Že by slabý alternátor? Nebo je chyba někde jinde? Dá se s tím vůbec něco dělat?
A teď spíše maličkosti (i když některé jsou za dost peněz), na které se také chystám:
  • 1. Mám objednané přesně tvarované textilní koberce. Myslím, že oproti těm UNI gumovým, co tam teď jsou, to bude lepší. Žádné zadrhávání pedálů, jupí!
  • 2. Koupit kit přímého sání od K&N, za ten zvuk to stojí :)
  • 3. Časem přibudou i angel-eye světla ze zahraničí, vypadá to opravdu luxusně.
  • 4. Dokoupit krytku pravé přední mlhovky, moje je prasklá. Nemáte náhodou někdo na prodej?
  • 5. Koupit „chromový“ rámeček okolo základny řadící páky, tímto se ptám R4ms3Se – kde jsi ji sehnal? A je stejná jak pro 200ku tak pro 25ku?
  • 6. Na pozadí budíků použít nějaký vlastní motiv, přebarvit ručičky a také opravit osvětlení budíků. Je takové nijaké, nejspíše to vyřeším pomocí spousty LED diod. Ale aby to nevypadalo přeplácaně.
  • 7. Udělat si vlastní palubní počítač, s jednočipy mám bohaté zkušenosti, jen vyřešit způsob propojení/snímaní z řídící jednotky.
  • 8. Koupit si elektricky ovládaná zrcátka, joystick pro jejich ovládání namontován je, doufám, že ho bude stačit pak jen zapojit a půjde to.
  • 9. Pořídit si loketní opěrku. Maličkost, ale stojí to 3500,- Kč přímo dělaná na míru pro 200ku. Snad to bude pasovat i pro 25ku.
Tak, to by snad mělo být všechno, co se chystám na svém Roveříkovi udělat. Momentálně bych Vám nafotil i jeho stav, ale bohužel… Foťák je na reklamaci, tak si budete muset na fotečky počkat. Jinak se budu snažit vše doplňovat přímo a jen do tohoto postu, konečně jsem se dokopal k tvorbě vlastních stránek, tak bych tam uveřejňoval veškeré postupy, kterými jsem prošel a doufám, že s bohatou fotodokumentací a návody. Sem budu následně dávat jen odkazy – opravdu rád bych přispěl svojí přítomností všem členům Rover Clubu, kteří mají stejný či podobný typ vozítka, jako já.

Pro ty, kteří to dočetli až sem – díky za Vaši trpělivost.

Pokud se Vám něco nezdá v tom, co jsem psal, prosím, opravte mě. Pokud máte s podobnými věcmi zkušenosti (fórum jsem pročítal od začátku do konce), neváhejte a reagujte. Rád si nechám poradit – na oplátku, jak bylo řečeno, pro ostatní uživatele udělám návod a fotodokumentaci.

EDIT 31.3.2009:
Tak, pár bodů ze seznamu ubylo, něco málo jsem pořešil o víkendu. Díky neochotě mechanika, se kterým jsem byl domluven, jsem musel provést výměnu destiček sám. Docela sranda, šlo to krásně, odkapanou brzdovku jsem ovšem nalil do nádržky posilovače řízení. Hodně dlouho jsem se pak tloukl do hlavy, nakonec jsem to ale vyřešil elegantně, injekční stříkačkou jsem odsál z nádržky posilovače tolik tekutiny, abych se nedostal pod hranici hadiček, které z něj vedou. Naštěstí měla každá kapalina jinou hustotu a tak se mi ve sklenici jednoduše oddělila brzdovka od kapaliny posilovače. Tu jsem tam vrátil, brzdovku jsem koupil na benzince novou, dolil a auto už konečně brzdí jak má. Docela jsem si oddychl.

Při cestě z Moravy zpátky do Kolína jsem viděl v Moravské Třebové na parkovišti u Lidlu stát zelenomodrou (aqua barva) Rouru 420 SDi, týpek co u ní stál vypadal docela nešťastně. Viděl jsem, že má otevřenou kapotu a venku bylo navíc tak hnusně deštivo, až jsem si řekl, že ho tam přece nenechám jen tak stát a aspoň se pokusím pomoct. Zastavil jsem vedle něj a dozvěděl jsem se to, že má cestu do z Přerova do Čech, ale motor mu zničehonic zdechl a když se pokusí nastartovat, běží mu to asi půl minuty a následně to zdechne a zůstane rozsvícená kontrolka "Řídící jednotka motoru". To mi také názorně předvedl. Bylo mi jasné, že na místě se nic asi udělat nedá, mohlo to být x závad a diagnostika byla jediné rozumné řešení. Snažil jsem mu pomoct - zavolal jsem dvěma kamarádům, kteří se mi snažil sehnat odtah (resp. odvoz) jeho Roury až do Přerova. Bohužel, nikdo z jejich známých nebyl v situaci, že by pomoct mohl. Naštěstí, jak jsme tam tak venku stáli a volali známým, se jemu jeden z jeho přátel ozval a odtah byl domluven. Tak jsme se rozloučili a já pokračoval v cestě do Kolína. Snad mu to dopadlo dobře. V paměti mi zůstane jeho hláška: Roveráci si přece musí pomáhat. A tak to je. Jeden za všechny... :-D

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od R4ms3S » pon bře 23, 2009 11:23

Uff hustej popis všeho...
1. uvidíš až pod to vleze automechanik
2. FERODA jsem tam měl rok a vyhodil jsem je i po zbroušení hrany tak pískali jako čert, teď tam mám ATE a musím říct že jsou to jiný brzdy ;)
3. -
4. 1 i zpátečka mi po koupi šli řadit tak 50:50 ale p otom co jsem začal dávatz zpátečku přes 5 tak se to rozchodilo a teď to jde jako po másle ;)
5. hmm s tou spojkou, buď rád že ti zabírá nahoře, mě zabírá na dlouhý trase a nehorázně mě to sere, už má něcio za sebou takže výměnit budu muset
6. -
7. -
8. teď mi stejnou věc dělal kamarád v autoservisu, rozdíl je obrovský ;)
9. taky mi jan tak vyflusne na sklo, ale neřeším to, dokud to stříká :D
10. -
11. Byla děláno těsnění pod hlavou? kolik máš nalítáno KM?
12. -
13. bezbarvý silikon a podlepit, je tam taková sračka, ale ta časem uhne nebo opadaá ;)
14. -
15. už se to tu taky řešilo, vytáhnout ho a podívat se na něj pokud bude moc urvaná tak koupit z jeseníku, jinak zalepit ;)
16. -
17. -

1. -
2. nevím, ale kupovat K&N, je podle mě zbytečnost, kup radši nějaký UNI + nerezovou trubku, pak budeš mít zvuk, s tou plastovou sračkou co k tomu K&N dává, zvuk neuděláš ;)
3. to jo, kdyby to nestálo tolik peněz a u nás neběhali srnky tak už je mám...
4. vrakoviště
5. uff nevím jaký je přesný rozdíl okolo řadící páky u 25 oproti 200, ale ta moje je na Golfa III tuším ;)
6. no o LEDkách jsem taky přemýšlel, ale radši jsem koupil plasma budíky, a co se přebarvení ručiček týče, tak na to se chci co nevidět vrhnout ;)
7. už je tady o tom topic, sice na 400 ale pto tovjí 25 to bude stejné ;)
8. uff není to zbytečné mrhání?
9. teď sjem si právě objednal UNI, orig sjem viděl na Ebay ale ta cena


To je asi tak všechno co ti k tomu můžu napsat ;)
kdyby něco ptej se :D
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

bajticzek
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 13, 2008 7:46
Bydliště: Mohelnice - okr. Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od bajticzek » pon bře 23, 2009 11:43

Děkuji za reakce :)
To s tím filtrem máš nejspíše z vlastní zkušenosti, že? Koukám že jsi taky měl K&N (podle fotek co máš na hotride), takže jaký by jsi mi doporučil?

Jinak auto má najeto 145000km, vím, že je to dost, ale myslím si, že to ještě chviličku pojede :)

Řazení - sešlápnout, zařadit 5, následně zpátečku pak se rozjet, co... Uvidíme, vyzkouším, protože to tam ta zpátečka dát nejde, ať se snažím, jak se snažím, musím prostě neutrál, pustit spojku, znovu vyšlápnout a teprve potom zařadím stylem, že auto až poskočí (a to tam nervu násilím). U jedničky je to skoro to samé, na křižovatkách je to docela naprd, když se rozjedu o chviličku pozděj (hlavně na světlech)...

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od R4ms3S » pon bře 23, 2009 11:53

bajticzek píše:Děkuji za reakce :)
To s tím filtrem máš nejspíše z vlastní zkušenosti, že? Koukám že jsi taky měl K&N (podle fotek co máš na hotride), takže jaký by jsi mi doporučil?

Jinak auto má najeto 145000km, vím, že je to dost, ale myslím si, že to ještě chviličku pojede :)

Řazení - sešlápnout, zařadit 5, následně zpátečku pak se rozjet, co... Uvidíme, vyzkouším, protože to tam ta zpátečka dát nejde, ať se snažím, jak se snažím, musím prostě neutrál, pustit spojku, znovu vyšlápnout a teprve potom zařadím stylem, že auto až poskočí (a to tam nervu násilím). U jedničky je to skoro to samé, na křižovatkách je to docela naprd, když se rozjedu o chviličku pozděj (hlavně na světlech)...
K&N jsem neměl, ale vím co to je zač, jelikož nemá otevření zepředu jako ten můj tak musíš vzduch tahat do "boku" a další věc je ta, že k tomu dávají plastovou trubku, lepší je koupit koleno jako já + nerez trubku a filtr třeba do 700,- ;)

a co se řazení týče, tak máš sešlápnutou spojku, dáš tam zpátečku, nejde tak dáš 5, a pak dáš opět zpátečku, a už to jde ;)
Dělal jsem to tak a teďmuž dávám zpátečku z 90% na poprvé ;)

A 145 000 má moje 214 ;)
Zjisti kdy bylo dělaný těsnění a zda proplachovali soustavu, pokud bylo dělaný cca ve 110 000 jak to bývá zvykem tak bych celou chladící soustavu rozdělal a propláchnul, a voda nebo olej se ti ztrácí?
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

CharleeSkywalker
Příspěvky: 73
Registrován: stř lis 21, 2007 10:21
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od CharleeSkywalker » pon bře 23, 2009 11:58

krasny vyčet co je potřeba udělat...skoro se to u mě shoduje..jeste si tam pripisuju zkouknout tesneni kolem zadnich svetel....jinac se mi zda ze Rouvřík nejede uplne jak by mel..tak se chystam na svicky a zkontrolovat rozdelovac + kabely...kez bych ale mel kde...garaz bude az v srpnu/zari :?
Rover 200, r.1999, 76kw

marvvin
Příspěvky: 218
Registrován: pát říj 19, 2007 13:21
Bydliště: praha vychod

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od marvvin » úte bře 24, 2009 8:34

ja si jen neodpustim malou poznamku k tomu vzduchovemu filtru - s K&N filtrem to chytne jinej zvuk :), kdyz koupis kit sani tak primo vyrobce(asi vi proc) doporucuje jine umisteni filtru nez ma ramses- on nema vyresen privod chladneho vzduchu-doufa ze mu tam neco dofouka ze zbytku originalniho sani, v navodu od K&N je filtr namontovan primo - bez zadnyho kolena, a dodavana je flexi trubka ktera privadi vzduch z cumaku k filtru, zvukovej rozdil je znatelnej - kamarad kdyz to poprve slysel tak to popsal hezkym vyrazem - syci to jak nasranej had :), a ted malej bonus - jestli pojedes na nekterej z ted planovanych srazu tak dej vedet a ten filtr K&N ti muzu privezt a darovat-zustal se mi valet v garazi,jen ho budes muset vyprat a poridit si novou flexi trubku, ja ji trochu nesikovne znicil:(
MGF a vzpominka na 214Si ;), ted uz jen ty vzpominky ...

bajticzek
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 13, 2008 7:46
Bydliště: Mohelnice - okr. Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od bajticzek » úte bře 24, 2009 11:07

to marvvin: Poslal jsem Ti SZ, tak se mrkni :)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od AnderN » úte bře 24, 2009 14:25

bajticzek píše:to marvvin: Poslal jsem Ti SZ, tak se mrkni :)
Sterace stiraji, ostrikovace ostrikuji ... tohle si snad nemusite hlasit :!:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

marvvin
Příspěvky: 218
Registrován: pát říj 19, 2007 13:21
Bydliště: praha vychod

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od marvvin » úte bře 24, 2009 15:14

nemusime, ale chlapec je tu novy, asi nevedel ze prijde upozorneni ...
MGF a vzpominka na 214Si ;), ted uz jen ty vzpominky ...

bajticzek
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 13, 2008 7:46
Bydliště: Mohelnice - okr. Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od bajticzek » úte bře 24, 2009 21:32

Věděl, ale kdyby si náhodou nahoře nevšim :) Jinak dnes mi došla ruplá poklice, o jeden bod ze seznamu míň :)

bajticzek
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 13, 2008 7:46
Bydliště: Mohelnice - okr. Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od bajticzek » úte bře 31, 2009 8:28

Tak jsem si užil můj první opravárenský víkend, více infa v mém prvním postu. Tolik toho ještě zbývá....

bajticzek
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 13, 2008 7:46
Bydliště: Mohelnice - okr. Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od bajticzek » pát dub 24, 2009 11:24

24.4.2009:
Dnes jsem dotáhl kabely k zesilovači, který bude v kufru společně se subwooferem. Podrobnosti ve vlastním threadu.

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od Eny45 » pát dub 24, 2009 14:29

Hele ten tvuj popis v mnoha věcech pasuje i na R400/45 :) Vlastně si vypsal takovej slušnej seznam věcí, která tu řešíme furt dokola.

palubní počítač máš tu http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f ... a&start=45 čtvrtá a jedenáctá stránka sou fotky. Ale u 25ky si budeš muset najít jiné místo, kam ho umístit.

Jinak filtr já mám Green, ale ono je to celkem jedno. Tady je asi důležitější co udělá plastová/gumová trubka se zvukem, a co udělá kovová. netroufám si říct, co je lepší. Mám kovovou, dostal jsem tam dobrejch 70-80cm. A i když to má parádní zvuk, nejsem si jistej jestli ve vysokejch otáčkách 4000+ se ta trubka tak nerozklepe, že ten zvuk nenarušuje. A pak to místo klepavého zvuku spíš hučí. Ale nemám s čím srovnávat. Ta gumová zas může zvuk tlumit...

Jinak závidím tvé odhodlání, já měl taky na začátku plno plánů. Dokonce i tvůj uvod mě připoměl můj článek co sem psal před lety (mám ho snad v podpisu) Ale časem sem přešel k tomu, že se snařím auto udržet v původním stavu... At sou to peníze, lenost dělat úpravy, nebo jiné starosti.

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od TommyLee » pát kvě 01, 2009 10:06

K tý zpátečce... :-D Když řadíš zpátečku a nejde ti tam, zkus pomalu pouštět spojku a ona ti tam zpátečka skočí, mě teda vždy... :) ;)

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj malý Rover

Příspěvek od lajonel » sob kvě 30, 2009 22:06

TommyLee píše:K tý zpátečce... :-D Když řadíš zpátečku a nejde ti tam, zkus pomalu pouštět spojku a ona ti tam zpátečka skočí, mě teda vždy... :) ;)
Já tedy s řazením moc problém nemám.. akorát když mi tam občas nejde zpátečka, tak prošlápnu znovu spojku,
a jde to :-)

Odpovědět