Stránka 1 z 1

8ventil za 16

Napsal: pon črc 13, 2009 14:46
od elvisaak
Ahoj, mýmu roveru klepou ventily, tím pádem bude muset do servisu, chtěl bych se ale zeptat jestli de vymněnit hlava z 1.4i za 1.4Si a pokud ano tak co kromě řídící jednotky se ještě bude muset měnit?

Re: 8ventil za 16

Napsal: pon črc 13, 2009 23:21
od Stanik
Nejsem sice odborník, ale myslím si, že levněji by vyšel celej motor z Si. Podle mě se bude muset měnit těsnění hlavy, šrouby, rozvody, vačky, možná potrubí sání a výfuku a kdoví co ještě.

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 5:16
od Tommi_82
Nevím nevím jestli nebude hlava stejná. Těsnění je totiž prej stejný, to už se tu jednou řešilo.

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 9:07
od elvisaak
já bych proti celýmu motoru nic neměl, ale nebudou s tim problémy na technický? já když sem si rovera kupoval, tak mi na evidenčce kontrolovali i číslo motoru

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 10:25
od Hombre
musíš se mrknout do technického průkazu, jestli máš zaevidované i číslo motoru, nebo jen typ. U novějších TP už se číslo neeviduje a i u starších je často zrušeno (výmaz). Pokud tam teda není, musí souhlasit typ motoru, ten se vymazat nedá, ale předpokládám, že si koupíš motor stejného typu, takže není problém. Kdyby tam to číslo ještě bylo, stačí na úřadě požádat o jeho výmaz.

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 10:40
od elvisaak
dobře to by šlo, ale já myslel že třeba na tý technický nejsou blbý a že poznaj že je tam místo osmiventilu šestnáctka... to jako problém nebude? hlavně když má o 20kW víc?

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 11:18
od Tommi_82
tak výkon ti na technické měřit nebudou :-)

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 12:02
od Hombre
Když dáš celý motor osmiventil místo šestnácti, tak tam bude jiný typ motoru a ten musí souhlasit s doklady. A taky je logické, že 1,4 osmiventil asi nemá kolem 70kW.

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 13:18
od elvisaak
taky si myslim že měřit nebudou, ale ten motor má na víku ventilů napsáno 16valve takže nevim no... každopádně bych ten 16ventil bral radši a uplně nejradši 2.0 sdi 77kW... ale to mám asi uplně smůlu

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 13:24
od Tommi_82
Nemáš, tohle dvoukilo prodej a kup 220SDi. :D

Re: 8ventil za 16

Napsal: úte črc 14, 2009 13:50
od elvisaak
nebo tak no...:-D